Auteur Topic: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen  (gelezen 13482 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #40 Gepost op: oktober 29, 2017, 01:46:37 pm »
verdiende overwinning van ons , kv mechelen zie ik toch niet degraderen hoor . liever kutrijk of eupen :) (of oostende , maar die komen er ook wel door )

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #41 Gepost op: oktober 29, 2017, 01:50:17 pm »
Weet iemand hoe het gesteld is met Bossut ?  Hoe  loopt zijn revalidatie ?
Volgens mij begin december wedstrijdfit.
Nooit gedacht dat Bossut zo ?gemist? zou worden. Maar dat zal eerder zijn omdat die andere 2 gewoon te min zijn.
Die goal gisteren is gewoon te pakken he zeg

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #42 Gepost op: oktober 29, 2017, 03:13:22 pm »
De aandachtige kijker zag gisteren ook dat Dury bezig is met Cordaro aan het kraken.

Mocht een hele 2e helft opwarmen om hem dan plots terug naar de bank te roepen om Doumbia in zijn plaats te laten warmlopen. Cordaro liep verbouwereerd terug naar de bank. Ik had hem niet eens ongelijk gegeven mocht hij gewoon direct naar binnen gelopen zijn en gezegd hebben jongens voor mij stopt dit hier, ik wil niet langer zo behandeld worden.

Bij het laatste fluitsignaal schudt Dury altijd handjes met iedereen he (soit, elke trainer doet dat) waarop Cordaro zich vlug haastte om daar niet in betrokken te geraken, Dury stak nog in extremis zijn hand uit en ze raakten mekaar nog net met de vingertoppen maar naar de zin van Cordaro was het allerminst.

En we weten allemaal dat Kaya en Cordaro beste vriendjes zijn.
Is toch niet normaal dat Kaya gisteren op de bank zat? In een match die ?bsoluut moest gewonnen worden laat je je draaischijf (ja toch?) op de bank beginnen...
Is meer aan de hand daar volgens mij.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #43 Gepost op: oktober 29, 2017, 03:15:16 pm »
Weet iemand hoe het gesteld is met Bossut ?  Hoe  loopt zijn revalidatie ?
Volgens mij begin december wedstrijdfit.
Nooit gedacht dat Bossut zo ?gemist? zou worden. Maar dat zal eerder zijn omdat die andere 2 gewoon te min zijn.
Die goal gisteren is gewoon te pakken he zeg
Ik vond dat eerder een fantastische goal van KVM.

Offline SV_1984

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #44 Gepost op: oktober 29, 2017, 03:17:01 pm »
Dat was gisteren goed te zien dat Cordaro toch werd gekraakt ... als hij niet op de tribune zit mag hij opwarmen en toch niet inkomen ... Ik zit met een grote vraag, wat heeft hij misdaan ... Dat is toch een speler die iets kan forceren althans dat is mijn mening. Ik zal me zeker niet op de stoel van de trainer plaatsen maar dit tafereel is niet goed voor de moraal van de speler ...

Offline SV_1984

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #45 Gepost op: oktober 29, 2017, 03:20:48 pm »
Weet iemand hoe het gesteld is met Bossut ?  Hoe  loopt zijn revalidatie ?
Volgens mij begin december wedstrijdfit.
Nooit gedacht dat Bossut zo ?gemist? zou worden. Maar dat zal eerder zijn omdat die andere 2 gewoon te min zijn.
Die goal gisteren is gewoon te pakken he zeg
Ik vond dat eerder een fantastische goal van KVM.

Het tegendoelpunt van Mechelen was een mooie goal, iedereen weet dat hij bijna de enige is bij Mechelen die kan scoren. Dan geef je zo'n speler niet zoveel ruimte. Onze doelmannen kwestie blijft een lastige, we hebben een doelman die niet veel vertrouwen en durft uitstraalt. Onze andere doelman werd tegen Waasland Beveren betrapt op enkele foutjes. Ga er maar aanstaan als trainer, ik zou het niet meer weten ...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #46 Gepost op: oktober 29, 2017, 03:31:18 pm »
Dat was gisteren goed te zien dat Cordaro toch werd gekraakt ... als hij niet op de tribune zit mag hij opwarmen en toch niet inkomen ... Ik zit met een grote vraag, wat heeft hij misdaan ... Dat is toch een speler die iets kan forceren althans dat is mijn mening. Ik zal me zeker niet op de stoel van de trainer plaatsen maar dit tafereel is niet goed voor de moraal van de speler ...
En dan al zeker als je ziet dat de man die op zijn positie speelt al meer dan een maand week na week zwak tot ronduit slecht presteert...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #47 Gepost op: oktober 29, 2017, 03:34:57 pm »
we hebben de drie punten en waren beter dan Mechelen. Maar geen goeie wedstrijd. Ik begrijp dat dury s wat roteert.De Mets was zeker niet slecht... Ik vind het juist goed dat er iemand s wat foutjes maakt want de laatste wedstrijden waren er serieus wat problemen met duelkracht. Ik ken het met blijven herhalen... een mix, evenwicht is belangrijk.... Je zag dat spelers als de pauw,de Mets,walsh, de Sart de rest oppeppen! Bij Mechelen zag je dat minder. Het is nu eenmaal een teamsport.
Over dat van Cordaro en dury. Iedereen kent dury en weet dat het plots van vandaag op morgen kan veranderen.
Vond ik goed:Walsh, Iseka,
Walsh,de pauw,olayinka lopen.zich de naad uit het lijf voor de ploeg.
Minder:baudry...die staat met massa's schrik te spelen.
Coopman: veel inzet, maar simpele doorsteekpasjes lukken niet.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #48 Gepost op: oktober 29, 2017, 07:39:36 pm »
we hebben de drie punten en waren beter dan Mechelen. Maar geen goeie wedstrijd. Ik begrijp dat dury s wat roteert.De Mets was zeker niet slecht... Ik vind het juist goed dat er iemand s wat foutjes maakt want de laatste wedstrijden waren er serieus wat problemen met duelkracht. Ik ken het met blijven herhalen... een mix, evenwicht is belangrijk.... Je zag dat spelers als de pauw,de Mets,walsh, de Sart de rest oppeppen! Bij Mechelen zag je dat minder. Het is nu eenmaal een teamsport.
Over dat van Cordaro en dury. Iedereen kent dury en weet dat het plots van vandaag op morgen kan veranderen.
Vond ik goed:Walsh, Iseka,
Walsh,de pauw,olayinka lopen.zich de naad uit het lijf voor de ploeg.
Minder:baudry...die staat met massa's schrik te spelen.
Coopman: veel inzet, maar simpele doorsteekpasjes lukken niet.

Baudry minder?
Ganvoula heeft geen duel gewonnen tegen Baudry.
Baudry was goed. Punt.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #49 Gepost op: oktober 29, 2017, 08:12:41 pm »
Ik zie het toch somber in voor Mechelen eerlijk gezegd. Veruit de zwakste ploeg die ik gezien heb dit jaar. Er zal daar toch snel iets moeten veranderen.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #50 Gepost op: oktober 29, 2017, 08:26:57 pm »
Ik zie het toch somber in voor Mechelen eerlijk gezegd. Veruit de zwakste ploeg die ik gezien heb dit jaar. Er zal daar toch snel iets moeten veranderen.

Idd, was die gisteren op de mat hebben gelegd, was ronduit barslecht.
Als dat dit nog een match of 5-6 aanhoudt, zijn ze echt een vogel voor de kat.

Dat wij maar 2-1 winnen tegen hen, wijst erop dat wij nog altijd in een dip zitten en zeer moeilijk
kunnen scoren.
« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2017, 09:05:13 pm door Ranter »

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #51 Gepost op: oktober 29, 2017, 09:38:24 pm »
Vond Mechelen ook ??n van de zwakste ploegen dat hier al is komen spelen. Wij zitten nog niet in de flow, en we scoren o zo moeilijk. In de winterstop, toch even zoeken naar een scorende spits...

Walsh wordt de wissel op de toekomst om Davy te vervangen.

Met een 3 op 15 toch nog in de top 6 staan, het blijft een vreemd competitiejaar...

PS: Volgend weekend interessante degradatietopper Mechelen - Kortrijk !

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #52 Gepost op: oktober 29, 2017, 10:11:01 pm »
Mechelen als ploeg was idd n ramp.in duel viel baudry nog mee en hield hij ganvoula goed uit de l
Match,precies mandekker.maar voetballend op trillende benen. Maar begrijp dat... Ene week spelen, dan in de tribune en plots weer in de basis... Niet goed voor vertrouwen.
Walsh volgens mij ook veel toekomst hier.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #53 Gepost op: oktober 30, 2017, 10:08:38 am »
Dat de wedstrijd niet zo goed was, komt door de match tegen Vitesse. Roteren, energiesparend spelen.
Dus niet teveel aandacht aan besteden. Alleen de drie punten waren van belang.
Voor de match tegen Vitesse, vrees ik toch dat we een beetje tekort gaan schieten. Thuis konden we maar nipt een draw uit de wacht slepen. Vitesse was voetballend beter.
En nu dus naar Arnhem ...

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #54 Gepost op: oktober 30, 2017, 11:16:59 am »
Via Ludwig V. uit Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws
30 oktober 2017

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #55 Gepost op: oktober 30, 2017, 12:00:25 pm »
Dat de wedstrijd niet zo goed was, komt door de match tegen Vitesse. Roteren, energiesparend spelen.
Dus niet teveel aandacht aan besteden. Alleen de drie punten waren van belang.
Voor de match tegen Vitesse, vrees ik toch dat we een beetje tekort gaan schieten. Thuis konden we maar nipt een draw uit de wacht slepen. Vitesse was voetballend beter.
En nu dus naar Arnhem ...
Dat had helemaal niets met de match van donderdag te maken.
Twee ploegen die om verschillende redenen dringend punten nodig hebben en dan krijg je zo een match.
Europees zijn we toch kansloos en wordt er nog enkel gespeeld voor wat ervaring, prestige en geld van de Uefa.

Offline malinezer

  • Leden
  • Berichten: 48
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #56 Gepost op: oktober 30, 2017, 05:15:18 pm »
Geen kaya, doumbia..
Wel de mets..

Rare opstelling

Dat kon van onze voorlopige T1 ook gezegd worden.Het is net of hij het met opzet doet.De zwakste schakels van gans het seizoen liet hij gans de wedstrijd spelen(Ganvoula-Cobbaut-Schoofs:Rits).Onbegrijpelijk.Proficiat met jullie zege tot over een aantal jaren waarschijnlijk.Hopelijk geen 13j zoals met Antwerp

Malinezer, wat vind je van jullie keeper? Voor mij een goeie doelman, maar die arrogantie is echt voor niets nodig! Sportiviteit ook ver te zoeken in fase op het einde. Keek dan nog verontwaardigd naar publiek na de match toen hij uitgefloten werd... Verder veel succes nog dit seizoen, we zien elkaar volgend jaar zeker terug!

Is zeker ne goeie keeper en kan voor de tegenstander vaak arrogant overkomen.Ivm die sportiviteit het is inderdaad niet mooi maarja wat doet men als men laatste staat?Dan probeert men op het laatste toch nog 1 keer een aanval op te zetten en een punt te behalen.Ik denk dat elke ploeg die op die positie staat dat zou doen.Ik zie het somber in met deze kern en als we volgende week thuis verliezen tegen KVK hebben we volgens mij onze laatste kans verkeken en kunnen we met onze nieuwe tribunes naar 1b.Het is ver gekomen met mijn club :'(
We duimen met zijn allen voor jullie tegen KVK :).   Waar ligt het aan Malinezer?   Gekwetsten,mentaliteit te weinig kwaliteit?  Tegen Eupen hadden jullie bv zeker genoeg kansen om die match te winnen.

Tegen Eupen zo niet maar tegen Lokeren de week voor jullie wel om met 4 of 5-2 te winnen maar ze verkwanselen de kansen.2 keer Croizet en Ganvoula.
Veel van de aanwinsten hebben geen voorbereiding meegemaakt omdat ze gekwetst waren en veel aanwinsten zoals Kawaya en Schoofs die op papier versterkingen zijn hebben vorig seizoen nauwelijks gespeeld en halen hun niveau niet van een 2 tal jaren geleden.Zo is dat ook met Ganvoula en met Rits op het middenveld.Heeft het met vertrouwen te maken ik weet het niet maar het loopt voor geen meter.Al deze spelers zijn bijna gehaald op vraag van Ferrera die al ontslagen is en nu zitten we met die spelers die geen niveau halen.Ik zie het echt niet goed komen.De nieuwe trainer die er hopelijk zo vlug mogelijk komt kan ook geen mirakels verrichten met deze kern

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #57 Gepost op: oktober 30, 2017, 07:34:36 pm »
Tegen Eupen zo niet maar tegen Lokeren de week voor jullie wel om met 4 of 5-2 te winnen maar ze verkwanselen de kansen.2 keer Croizet en Ganvoula.
Veel van de aanwinsten hebben geen voorbereiding meegemaakt omdat ze gekwetst waren en veel aanwinsten zoals Kawaya en Schoofs die op papier versterkingen zijn hebben vorig seizoen nauwelijks gespeeld en halen hun niveau niet van een 2 tal jaren geleden.Zo is dat ook met Ganvoula en met Rits op het middenveld.Heeft het met vertrouwen te maken ik weet het niet maar het loopt voor geen meter.Al deze spelers zijn bijna gehaald op vraag van Ferrera die al ontslagen is en nu zitten we met die spelers die geen niveau halen.Ik zie het echt niet goed komen.De nieuwe trainer die er hopelijk zo vlug mogelijk komt kan ook geen mirakels verrichten met deze kern

Ik vraag me nog steeds af of Ferrera zo'n een slecht coach was, waren er strubbelingen in de kleedkamer of heeft het bestuur de mainstream ?n pers gevolgd door hem (vroegtijdig) de laan uit te sturen? Stonden de supporters nog achter Yannick Ferrera?

Wij hebben met Essevee al eerder bewezen dat als je op de laatste plaats staat niet per se de coach moet de laan uit sturen. Maar je hard moet blijven werken en allemaal op 1 lijn blijven staan ...

Offline bert_waregem

  • Leden
  • Berichten: 16
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #58 Gepost op: oktober 30, 2017, 07:48:15 pm »
Iedereen die het een beetje volgt weet dat Yannick Ferrera een goede trainer is, maar van een matig elftal kan je geen topprestaties verwachten. Gewoon de druk vanuit de supporters werd te groot, aangezien de supporters in Mechelen ook iets te zeggen hebben in het bestuur. Het zal lastig worden voor Mechelen, men slikt simpele goals en mist een reeks doelkansen, daar kan een trainer niet veel aan doen, maar hij is vaak het kind van de rekening ! Helaas is een trainer een wegwerpproduct geworden ...
Bert Waregem voetbal met een knipoog

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #59 Gepost op: oktober 30, 2017, 07:51:52 pm »
Tegen Eupen zo niet maar tegen Lokeren de week voor jullie wel om met 4 of 5-2 te winnen maar ze verkwanselen de kansen.2 keer Croizet en Ganvoula.
Veel van de aanwinsten hebben geen voorbereiding meegemaakt omdat ze gekwetst waren en veel aanwinsten zoals Kawaya en Schoofs die op papier versterkingen zijn hebben vorig seizoen nauwelijks gespeeld en halen hun niveau niet van een 2 tal jaren geleden.Zo is dat ook met Ganvoula en met Rits op het middenveld.Heeft het met vertrouwen te maken ik weet het niet maar het loopt voor geen meter.Al deze spelers zijn bijna gehaald op vraag van Ferrera die al ontslagen is en nu zitten we met die spelers die geen niveau halen.Ik zie het echt niet goed komen.De nieuwe trainer die er hopelijk zo vlug mogelijk komt kan ook geen mirakels verrichten met deze kern

Ik vraag me nog steeds af of Ferrera zo'n een slecht coach was, waren er strubbelingen in de kleedkamer of heeft het bestuur de mainstream ?n pers gevolgd door hem (vroegtijdig) de laan uit te sturen? Stonden de supporters nog achter Yannick Ferrera?

Wij hebben met Essevee al eerder bewezen dat als je op de laatste plaats staat niet per se de coach moet de laan uit sturen. Maar je hard moet blijven werken en allemaal op 1 lijn blijven staan ...

De pers heeft toch nooit echt druk gelegd op Ferrera. Er zijn er voor veel minder ontslaan hoor. Met de middelen van Mechelen mag je nooit zo in de problemen komen. Steek daar deze zomer Dury en met dat budget speelt die vingers in de neus PO1. De basis was er met een aantal sterkhouders van vorig jaar en deze zomer hebben ze veel meer geinvesteerd dan Zulte Waregem.