Citaat van: essevee5381 op september 29, 2018, 06:39:31 pmAls zelf al ons eigen spelers met truikes van den tegenstander gaan staan showen tijdens de match... hoe verwacht je dan te winnen...Gaat er bij mij niet in dat Dury of spelers hier niet tegen in gaan... 0,0 respect naar de club en fans toe.2.Duren buiten islam het enige dat er nu kan gebeuren om deze situatie recht te trekken.
Als zelf al ons eigen spelers met truikes van den tegenstander gaan staan showen tijdens de match... hoe verwacht je dan te winnen...Gaat er bij mij niet in dat Dury of spelers hier niet tegen in gaan... 0,0 respect naar de club en fans toe.
Dikke zever hier op het forum over buffel. Mocht Lerager met bordeaux tegen ons spelen gaan we ook met zijn allen applaudisseren mocht hij vervangen worden als blijk van respect. Buffel doet net hetzelfde naar Genk toe dat deel is van zijn leven. Meer is het niet. Jongens kijk naar zijn prestaties op het veld.
Citaat van: niederbacher76 op september 29, 2018, 07:18:52 pmDikke zever hier op het forum over buffel. Mocht Lerager met bordeaux tegen ons spelen gaan we ook met zijn allen applaudisseren mocht hij vervangen worden als blijk van respect. Buffel doet net hetzelfde naar Genk toe dat deel is van zijn leven. Meer is het niet. Jongens kijk naar zijn prestaties op het veld.Hij speelt slecht, is lui op training en zit duidelijk niet met 100 procent focus op Essevee.En de supporter moet dat slikken aldmede de club die hem deftig betaalt?Getuigt van weinig respect naar Zulte Waregem en totaal ongepast in deze moeilijke tijden voor onze club.
Geen slecht woord over Dury,hij kan er niks aan doen,het idee alleen al.
Citaat van: Thraso op september 29, 2018, 07:35:49 pmCitaat van: niederbacher76 op september 29, 2018, 07:18:52 pmDikke zever hier op het forum over buffel. Mocht Lerager met bordeaux tegen ons spelen gaan we ook met zijn allen applaudisseren mocht hij vervangen worden als blijk van respect. Buffel doet net hetzelfde naar Genk toe dat deel is van zijn leven. Meer is het niet. Jongens kijk naar zijn prestaties op het veld.Hij speelt slecht, is lui op training en zit duidelijk niet met 100 procent focus op Essevee.En de supporter moet dat slikken aldmede de club die hem deftig betaalt?Getuigt van weinig respect naar Zulte Waregem en totaal ongepast in deze moeilijke tijden voor onze club.Hij is bij de minst slechte vandaag. Dat hij lui is op training weet ik niet maar hij heeft enkele kleine blessures naar verluid dus mss heeft dat er mee te maken.
Er is echt een totaal gebrek aan duelkracht,snelheid en wendbaarheid op het middenveld. Daar begint het bij , tel daar nog bij dat we achteraan toch wel verzwakt zijn met het vertrek van Derijck en hamalainen en dit maakt van ons een degradatie kandidaat . Ik zie het voor het eerst sinds we in eerste klasse zitten echt somber in , dit trek je niet zomaar recht.
Citaat van: mogul op september 29, 2018, 07:50:09 pmGeen slecht woord over Dury,hij kan er niks aan doen,het idee alleen al.Met een andere trainer wordt het dezelfde miserie. Hebben gewoon geen ploeg.