Ik kan me ook niet voorstellen dat er nu het maximale uit gehaald wordt...
Als je weet dat Bossut, Walsh, De Fauw, Baudry, De Pauw, Bongonda, Harbaoui, Marcq, Bjordal, Madu en Heylen hier allemaal liepen tussen januari en mei 2018 kan je je toch niet voorstellen dat het nu zo vierkant draait terwijl er minstens 5-6 van hen in PO2 nog in de basis stonden?!
Het is een kwestie van kwaliteit maar ook een kwestie van er geen geheel van te kunnen maken!
Doumbia en DeSart kwamen weinig in actie eind vorig seizoen
zij die nu spelen waren hoofdzakelijk onze kern...
enkel Faik en demir zijn nieuw in huidige veel gebruikte basis...
pas je systeem aan aan de spelers die je hebt en ga uit van eigen sterktes ipv de spelers in 7 verschillende systemen op 4 verschillende posities uit te proberen...
Zo is Soisalo bvb een jonge rechtsbuiten die eventueel ook op links kan spelen.
Breng je die jongen in minuut 86 in en moet hij vanuit de rug van de spits spelen dan vraag je er toch om dat die jongen zoekende is naar zijn plaats en door gebrek aan tijd en gevoel gewoon 5-6 minuten verloren loopt?!
De T1 zal nooit voor de spiegel gaat staan en aan zichzelf durven toegeven dat hij gefaald heeft door steeds te willen wisselen en inzien dat het anders kan en moet.
Spelers, die op hun beste positie staan, starten al met een mentaal voordeel t.o.v. nu en enkel dan kan je stappen vooruit zetten in een bepaald spelsysteem en het zelfvertrouwen...
Hij heeft een systeem... hij heeft een plan... om zijn koppigheid te bewijzen...
Countervoetbal is misschien niet onze "identiteit" maar degradatievoetbal evenmin dus stap af van principes en maak er een ploeg van die kan spelen naar de eigen kwaliteiten en zo punten kan pakken. Van mijn part is het het lelijkste voetbal van België, zolang er punten gepakt worden zal het mij allemaal worst wezen...
Overleven, punten pakken en enkele plaatsjes stijgen zodat er terug ademruimte komt is de enige optie!
Pas als je in een veilige situatie zit kan je denken aan mooi voetbal...
Sorry voor plagiaat...
de clubs van de laatste 4 (buiten vk die derby is en extra pigment)
en volgende 2 matchen mag je niet als referentie nemen...
die zijnte hoog gegrepen
ge moet er staan tegen charleroi met goeie prestatie en week erna punten pakken
gevoel da dury da nu ook als test ziet van we gaan proberen
in zijn interviews gooit hij constant de handdoek
wat ook geen voorbeeld is!