(nieuw)bannersysteem in testfase
Beloften ( Reserven )

Auteur Topic: Beloften ( Reserven )  (gelezen 120150 keer)

Offline Vidmar

• Leden
Re: Beloften ( Reserven )
« Reactie #1280 Gepost op: december 07, 2017, 11:30:47 pm »
Niet dat ik ervan schrik of dat ik er verbaasd over ben, maar wil het toch even meegeven.

Gert Verheyen, een zeer nuchter man die nochtans niet bekend staat om stevig uit te halen liet zich daarnet het volgende ontvallen over de beloften van Zulte Waregem:

"Ik ben deze week naar een wedstrijd van de beloften van Zulte Waregem gaan kijken. Ni?mand daarvan verdient het om bij de A-kern te zitten. Dat was echt dramatisch. 't Was echt heel erg."

Alle hoop op onze Soccer School dan maar?

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #1281 Gepost op: december 08, 2017, 12:19:15 am »
Niet dat ik ervan schrik of dat ik er verbaasd over ben, maar wil het toch even meegeven.

Gert Verheyen, een zeer nuchter man die nochtans niet bekend staat om stevig uit te halen liet zich daarnet het volgende ontvallen over de beloften van Zulte Waregem:

"Ik ben deze week naar een wedstrijd van de beloften van Zulte Waregem gaan kijken. Ni?mand daarvan verdient het om bij de A-kern te zitten. Dat was echt dramatisch. 't Was echt heel erg."

Tja, hoe zou dat komen..

Citaat
"Eigen jeugdspelers opleiden is ook geen oplossing. Drie jaar geleden hadden we een heel talentvolle U14-lichting en in maart waren er al zeven weggeplukt door Club Brugge, AA Gent?"

http://www.voetbalnieuws.be/news/267901/dury-scherp-club-en-gent-kwamen-ze-wegpikken

Jeugd opleiden is een mooie zaak, maar miljoenen betalen om de beste dan gratis te zien verkassen naar de tegenstander heeft ook weinig zin.

Offline belli

• Leden
« Reactie #1282 Gepost op: december 08, 2017, 09:09:11 am »
die drie spelers van de soccer school die een contract hebben zitten toch dit jaar bij de beloften?
ze zijn natuurlijk nog jong dacht ik, namelijk 16-17 jaar.

Offline Ervee

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #1283 Gepost op: december 08, 2017, 09:20:19 am »
Ik moet eerlijk zijn dat bij de twee beloftematchen die ik dit jaar heb gezien - toegegeven, klein sample - ik ook niet veel volk heb gezien dat je los in de eerste ploeg dropt. Jongens als De Roover, Himpe, De Smet laten starten tegen Lazio lijkt mij dan ook niet meteen de oplossing - al zou het voor zowel de jeugdwerking als die gasten individueel niet slecht zijn om soms eens tien minuten hier en een kwartier daar te krijgen (toegegeven, veel matchen waarin dat paste hebben we nog niet gehad dit jaar...). De enige die mij echt bekoorde was Anass Zaroury - die deed mij vaag wat denken aan Bongonda. Leuke voetjes maar nog piepjong.

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #1284 Gepost op: mei 04, 2018, 03:04:58 pm »
Via Ludwig V. uit Krant van West-Vlaanderen
04 mei 2018

Offline goessaert

• Leden
« Reactie #1285 Gepost op: augustus 01, 2018, 09:33:18 am »
De beloften en U18 van Zulte Waregem trokken afgelopen weekend op stage naar Nieuwpoort. Er was een huisregel dat de smartphones moesten afgegeven worden. En die regel had grote gevolgen...
De spelers mochten hun toestel nog even gebruiken voor het vrij podium vrijdagavond maar nadien verdwenen alle smartphones weer in één zak.

Consternatie alom zaterdagmorgen toen bleek dat alle 48 toestellen gestolen waren! De politie kwam ter plaatse en er kwamen zelfs speurhonden bij te pas. De geplande teambuilding op zaterdagmorgen werd prompt afgelast. De smartphones werden nog steeds niet teruggevonden...

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180731_03642985

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #1286 Gepost op: augustus 01, 2018, 11:23:37 am »
De beloften en U18 van Zulte Waregem trokken afgelopen weekend op stage naar Nieuwpoort. Er was een huisregel dat de smartphones moesten afgegeven worden. En die regel had grote gevolgen...
De spelers mochten hun toestel nog even gebruiken voor het vrij podium vrijdagavond maar nadien verdwenen alle smartphones weer in één zak.

Consternatie alom zaterdagmorgen toen bleek dat alle 48 toestellen gestolen waren! De politie kwam ter plaatse en er kwamen zelfs speurhonden bij te pas. De geplande teambuilding op zaterdagmorgen werd prompt afgelast. De smartphones werden nog steeds niet teruggevonden...

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180731_03642985
Zonde voor die gasten maar de persoon die de verantwoordelijkheid had over die zak zal toch ook lopen vloeken hebben want die mag het nu uitleggen...

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #1287 Gepost op: augustus 01, 2018, 04:10:31 pm »
48....
de makkelijkste buit ooit voor die dieven wss....

manmanman

Offline tmk

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #1288 Gepost op: oktober 23, 2018, 06:47:56 pm »
Vraagje,
weet er iemand waar je kunt vinden wanneer de beloften spelen en waar.
Hoorde dat ze nu in Machelen spelen??

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #1289 Gepost op: oktober 23, 2018, 07:42:25 pm »
Vraagje,
weet er iemand waar je kunt vinden wanneer de beloften spelen en waar.
Hoorde dat ze nu in Machelen spelen??
De beloften speelden vroeger altijd in Zulte maar sinds vorig seizoen spelen ze op het veld van Sparta Petegem.

Via https://www.voetbal.com/wedstrijd/bel-reserve-pro-league/ kan je ze o.a. volgen al gok ik dat er nog andere opties zijn.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #1290 Gepost op: januari 12, 2019, 12:25:42 pm »
Met Desmet en Pletinckx zijn er 2 beloften mee naar Marbella, Dury had een 3de in zijn hoofd, maar doordat er niemand vertrok is die niet mee. Iemand een idee wie dat zou kunnen geweest zijn?

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #1291 Gepost op: januari 12, 2019, 12:54:48 pm »
Met Desmet en Pletinckx zijn er 2 beloften mee naar Marbella, Dury had een 3de in zijn hoofd, maar doordat er niemand vertrok is die niet mee. Iemand een idee wie dat zou kunnen geweest zijn?
Ik ga ervan uit dat dat Jannes Van Hecke zou geweest zijn die sinds begin dit seizoen ook mocht meetrainen met de A-kern...