(nieuw)bannersysteem in testfase
Wintertransfers seizoen 2018-2019

Auteur Topic: Wintertransfers seizoen 2018-2019  (gelezen 73067 keer)

Offline San Iker

• Leden
Re: Wintertransfers seizoen 2018-2019
« Reactie #540 Gepost op: januari 08, 2019, 07:42:35 pm »
Als Hamdi verkocht wordt moet je gewoon een totaal ander type speler halen.
Snelle, kwieke aanvaller, type Leya Iseka.
Van die types als Harbaoui hebben we genoeg (I. Sylla, Bedia) en M. Sylla is een mix van Harbaoui en Leya Iseka

Offline quovadis

• Leden
« Reactie #541 Gepost op: januari 08, 2019, 09:21:50 pm »
vanop Buffalo forum:
"
Ik weet dat ze idd met de rijck aan het leuren zijn..
Wil zelf niet naar Zulte, maar gent zet druk"

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #542 Gepost op: januari 08, 2019, 09:25:47 pm »
laat hem ma vlug daar alst zo zit
heeft hier lang genoeg tegen zijn gedacht gelopen!

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #543 Gepost op: januari 08, 2019, 09:40:28 pm »
Die kerel denkt ook enkel maar aan zijn geld

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #544 Gepost op: januari 08, 2019, 09:56:11 pm »
Ik vrees er ook voor dat Hamdi deze transferperiode zal vertrekken. Voor hem ook een beetje het moment om nog een mooie transfer te doen na een herlancering, en voor ons het ideale moment om op zijn aankoop winst te maken. Of ze gaan inderdaad idd afwachten (effe rekken) tot de laatste dagen zodat hij nog paar matchen kan spelen.

Volgens mij is Sylla er gekomen met oog op het verdwijnen van Hamdi op korte termijn.
Maar in tegenstelling tot vorige transferperiode hebben ze nu al de vervanging klaar, nog voor de speler weg is.

Hamdi verkopen is zeeeeeeer riskant. Bovendien is Sylla nu en dan eens geblesseerd... Gaan we dan met Bedia in de spits , wie gaat in godsnaam de goalen maken dan ?

Hamdi is in bloedvorm, een echt prof  die ons ook volgend jaar nog van dienst kan zijn.

Ik hou ze ook liever beiden hé ... Maar de club denkt ook aan het financiële natuurlijk, niet enkel zoals wij aan het sportieve.

Offline nick

• Leden
« Reactie #545 Gepost op: januari 08, 2019, 10:14:43 pm »
Ik vrees er ook voor dat Hamdi deze transferperiode zal vertrekken. Voor hem ook een beetje het moment om nog een mooie transfer te doen na een herlancering, en voor ons het ideale moment om op zijn aankoop winst te maken. Of ze gaan inderdaad idd afwachten (effe rekken) tot de laatste dagen zodat hij nog paar matchen kan spelen.

Volgens mij is Sylla er gekomen met oog op het verdwijnen van Hamdi op korte termijn.
Maar in tegenstelling tot vorige transferperiode hebben ze nu al de vervanging klaar, nog voor de speler weg is.

Hamdi verkopen is zeeeeeeer riskant. Bovendien is Sylla nu en dan eens geblesseerd... Gaan we dan met Bedia in de spits , wie gaat in godsnaam de goalen maken dan ?

Hamdi is in bloedvorm, een echt prof  die ons ook volgend jaar nog van dienst kan zijn.

Ik hou ze ook liever beiden hé ... Maar de club denkt ook aan het financiële natuurlijk, niet enkel zoals wij aan het sportieve.

Hamdi gaat helemaal niet vertrekken , waar halen jullie dat uit een artikel van voetbalkrant waarin er staat dat een Turkse 2de klasser interesse heeft.
Hij is al overal geld gaan scheppen, en wil nu stabiliteit voor zijn gezin zelf al meermaals verklaart, hij  voelt zich hier goed en gerespecteerd.
De eerstvolgende match spelen we met een voorlinie bogonda hamdi Sylla . Aan Dury om dit te laten renderen ik geloof er alvast in .
« Laatst bewerkt op: januari 09, 2019, 04:01:56 pm door svennay »

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #546 Gepost op: januari 09, 2019, 07:20:53 am »

Hamdi gaat helemaal niet vertrekken , waar halen jullie dat uit een artikel van voetbalkrant waarin er staat dat een Turkse 2de klasser interesse heeft.
Hij is al overal geld gaan scheppen, en wil nu stabiliteit voor zijn gezin zelf al meermaals verklaart, hij  voelt zich hier goed en gerespecteerd.
De eerstvolgende match spelen we met een voorlinie bogonda hamdi Sylla . Aan Dury om dit te laten renderen ik geloof er alvast in .
kon deze zomer weg maar op aandringen van bestuur en Dury
koos hij ervoor te blijven.
Kreeg toen garantie dat bij een degelijk bod hij weg mag
als hij dat wil.
Als hij niet weg wil zoveel te beter
dan is hij hier met zijn volle gedacht en vormt da geen probleem

alst ni Deryck zijn gedacht is van komen magtie vlug
zijn broek blijven verslijten in Gent
« Laatst bewerkt op: januari 09, 2019, 04:02:51 pm door svennay »

Offline dirk vandenabeele

• Leden
« Reactie #547 Gepost op: januari 09, 2019, 09:24:05 am »
                Idrissa
Bongonda - Peeters - Sylla
            Tardieu - Seck
Burki - CV - Baudry - Walsh

en uwen bank laten werken dat de 11 druk voelen
en zij voelen dat er kans is op speelminuten

Meen je dat nu dat je Harbaoui op de bank zou zetten? Ik hoop echt dat je dit niet meent. Tenzij je er al van uitgaat dat hij vertrekt (wat hij volgens mij nog niet zal doen deze winter).
Ik heb in de laatste jaren geen spits gezien zoals hem. Killer eerste klas, werkt voor de ploeg (hoewel sommigen dat anders beweren) en straalt ongelooflijk veel vertrouwen uit. Topspits! Dat is er een die we niet zomaar gaan vervangen. Is in geen enkel opzicht te vergelijken met Idrissa Sylla. Dat vind ik trouwens ook een topspits. Zal weliswaar geen 20 goals maken op een seizoen.

Over de transfers: ik ben zeer tevreden.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #548 Gepost op: januari 09, 2019, 11:59:56 am »
                Idrissa
            Tardieu - Seck

Meen je dat nu dat je Harbaoui op de bank zou zetten? Ik hoop echt dat je dit niet meent. Tenzij je er al van uitgaat dat hij vertrekt (wat hij volgens mij nog niet zal doen deze winter).
Ik heb in de laatste jaren geen spits gezien zoals hem. Killer eerste klas, werkt voor de ploeg (hoewel sommigen dat anders beweren) en straalt ongelooflijk veel vertrouwen uit. Topspits! Dat is er een die we niet zomaar gaan vervangen. Is in geen enkel opzicht te vergelijken met Idrissa Sylla. Dat vind ik trouwens ook een topspits. Zal weliswaar geen 20 goals maken op een seizoen.

ja ik zou hem niet laten vertrekken naar Turkije en hem op de bank zetten  ;)

ik ga ervan uit dat hij vertrekt met deze opstelling

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #549 Gepost op: januari 09, 2019, 03:07:40 pm »
Dury ziet in Peeters een 8 - 8,5 ...

Citaat
Hij ziet in mij een 8 of een 8,5 - al zei hij erbij dat dat niet bestaat in voetbal (lacht).

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/372285/aanwinst-zulte-waregem-stvv-ik-heb-niks-gehoord

Offline gmt

• Leden
« Reactie #550 Gepost op: januari 09, 2019, 07:49:38 pm »
Harba, superspits, laat ons eerlijk zijn......in jaren niet gehad
Laat ons 6/6 of 7/9 halen dan is harba weg.(eerste matchen)
Hij content en essevee content........de bedragen die ik gehoord heb!
Zoals hij scoort , vele ploegen dromen ervan,draai of keer het zoals je wil!.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #551 Gepost op: januari 09, 2019, 09:43:15 pm »
Harba, superspits, laat ons eerlijk zijn......in jaren niet gehad
Laat ons 6/6 of 7/9 halen dan is harba weg.(eerste matchen)
Hij content en essevee content........de bedragen die ik gehoord heb!
Zoals hij scoort , vele ploegen dromen ervan,draai of keer het zoals je wil!.

Bedragen? Zeg es ...

Offline Gruunwit

• Leden
« Reactie #552 Gepost op: januari 09, 2019, 10:27:53 pm »
                Idrissa
            Tardieu - Seck

Zou Turkije nog het beloofde land zijn om als voetballer naartoe te gaan?
Mooie beloftes wel, maar ik denk dat er nadien velen ook graag terug vertrekken.
Jean-Marie Pfaff, die was lyrisch over zijn periode bij Trapzonspor, maar nadien kan ik niet zo veel positieve ervaringen over voetballers in Turkije herinneren.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #553 Gepost op: januari 09, 2019, 11:43:43 pm »
                Idrissa
            Tardieu - Seck

Zou Turkije nog het beloofde land zijn om als voetballer naartoe te gaan?
Mooie beloftes wel, maar ik denk dat er nadien velen ook graag terug vertrekken.
Jean-Marie Pfaff, die was lyrisch over zijn periode bij Trapzonspor, maar nadien kan ik niet zo veel positieve ervaringen over voetballers in Turkije herinneren.
Karel d'Haene was ook altijd positief over zijn periode in Turkije, maar inderdaad, er zijn veel meer negatieve verhalen dan positieve (Bongonda ook negatief ).  Als speler zou ik toch ook niet naar daar trekken.  En als verkopende club moet je ook zeker zijn dat die Turkse ploegen juist betalen.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #554 Gepost op: januari 10, 2019, 09:39:15 am »
Volgens Het Nieuwsblad zouden we interesse hebben in Milic, maar hij zou een overgang niet zien zitten, eveneens wil Anderlecht de nieuwe trainer eerst alle spelers evalueren voor ze transfers gaan doen.

Bron: Het Nieuwsblad
« Laatst bewerkt op: januari 10, 2019, 09:51:38 am door Frederik »

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #555 Gepost op: januari 10, 2019, 11:24:23 am »
Milic....Nu zijn ze toch echt wanhopig...

Offline dreetie

• Leden
« Reactie #556 Gepost op: januari 10, 2019, 11:56:59 am »
milic zou toch niet zo slecht zijn ?!
wie denk je dat ze gaan halen msh? Sergio ramos?
milic bij oostende was zeker niet slecht.

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #557 Gepost op: januari 10, 2019, 12:20:02 pm »
milic zou toch niet zo slecht zijn ?!
wie denk je dat ze gaan halen msh? Sergio ramos?
milic bij oostende was zeker niet slecht.

Komaan zeg Milic, dat meen je toch niet.

Dan hou je beter Bjørdal, die is niet slechter.

Offline Jonas89

• Leden
« Reactie #558 Gepost op: januari 10, 2019, 01:01:50 pm »
Milic is pak beter dat we nu tesamen hebben als CV’s

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #559 Gepost op: januari 10, 2019, 01:06:06 pm »
Meende gunder da nu serieus?
Jongen jongen, was bij Oostende al zo uitzonderlijk niet, liet zich vaak betrappen op foutjes, en is nu bij Anderlecht al helemaal een ramp

En dat zij nu niet op zoek zijn naar een linskachter  ??? ???
« Laatst bewerkt op: januari 10, 2019, 01:17:49 pm door San Iker »