Auteur Topic: [62] PLETINCKX Ewoud  (gelezen 42691 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.700
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #100 Gepost op: april 07, 2021, 03:12:47 pm »
Nieuwsblad 07/04/2021


Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.957
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #101 Gepost op: juni 04, 2021, 02:59:19 pm »
Pletinckx start bij U21 tegen kazachstan

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #102 Gepost op: juni 04, 2021, 04:10:29 pm »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.271
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #103 Gepost op: juni 04, 2021, 04:11:17 pm »
Pletinckx start bij U21 tegen kazachstan
Met Onana staat ook een ex-Essevee speler aan de start

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.317
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #104 Gepost op: juni 04, 2021, 05:27:34 pm »


LIVE te volgen via:

http://www.hesgoal.com/news/81299/Kazakhstan_U21_vs_Belgium_U21.html

1 - 3 overwinning. Pletinckx 90' op het veld, De Smet bleef op de bank

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.682
  • Essevee!
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #105 Gepost op: juni 08, 2021, 09:17:56 am »


LIVE te volgen via:

http://www.hesgoal.com/news/81299/Kazakhstan_U21_vs_Belgium_U21.html

1 - 3 overwinning. Pletinckx 90' op het veld, De Smet bleef op de bank

Iemand die de wedstrijd gezien heeft?
Is alleen maar goed dat Pletinckx 90' mee doet. Zowel voor hem als voor de club. Jeugdinternationals zijn altijd interessanter.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.700
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #106 Gepost op: augustus 16, 2021, 11:38:07 pm »
Nieuwsblad 13/08/2021

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #107 Gepost op: augustus 07, 2022, 10:39:24 pm »
Als je nu kijkt naar pletinkx tegen antwerp. Valt hij toch volledig door de mand. 3 keer uitstappen 3 keer goal ....

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.761
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #108 Gepost op: augustus 07, 2022, 10:57:04 pm »
Als je nu kijkt naar pletinkx tegen antwerp. Valt hij toch volledig door de mand. 3 keer uitstappen 3 keer goal ....

Maar onze ploeg is kwalitatief verzwakt door zijn vertrek, en door komst van zijn vervangers Lopez en Tambedou.
Man je leest hier soms wat.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #109 Gepost op: augustus 07, 2022, 11:10:39 pm »
Als je nu kijkt naar pletinkx tegen antwerp. Valt hij toch volledig door de mand. 3 keer uitstappen 3 keer goal ....

Maar onze ploeg is kwalitatief verzwakt door zijn vertrek, en door komst van zijn vervangers Lopez en Tambedou.
Man je leest hier soms wat.
idd, je leest hier soms wat. Ik ben blij dat we pletinkx verkocht hebben (wilde hem nog persoonlijk brengen op mijne vélo). Maar wilde het nog eens aantonen met match die hij zonet speelde, dat hij idd geen meerwaarde was in het elftal.

Wat tambedou en Lopez bij het onderwerp pletinkx doen, heb ik ook mijn vragen bij? Want pletinkx is een afgesloten hoofdstuk!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #110 Gepost op: augustus 08, 2022, 03:41:10 pm »
Komaan, ik zag de volledige match van Pletinckx en zoooo zwak vond ik hem ook niet hoor.
Wees gewoon eerlijk en durf met een objectieve bril te kijken. Buiten het doelpunt van Fray, zat Ewoud er echt wel kort op. Ook zijn uitvoetballen was voor zijn 'doeninge' OK. Speelde bij ons vaak slechter in.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #111 Gepost op: augustus 08, 2022, 04:21:04 pm »
Komaan, ik zag de volledige match van Pletinckx en zoooo zwak vond ik hem ook niet hoor.
Wees gewoon eerlijk en durf met een objectieve bril te kijken. Buiten het doelpunt van Fray, zat Ewoud er echt wel kort op. Ook zijn uitvoetballen was voor zijn 'doeninge' OK. Speelde bij ons vaak slechter in.
Vond ik ook. Paar scherpe interventies of Frey scoorde er wel meer. Bij goal van Frey kan keeper ook meer doen. OHL werd ook gewoon overspeeld op momenten en dus niet enkel Ewoud zijn fout.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.057
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #112 Gepost op: augustus 08, 2022, 05:41:31 pm »
Was veel te weinig hier… net als de meesten vorig jaar… wie spreekt er straks nog over De Neve…amper wat invalbeurtjes en dat terwijl ze bij de veekaa nog wat nieuwe spelers zullen aantrekken…

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.378
  • Essevee!
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #113 Gepost op: augustus 08, 2022, 07:30:55 pm »
Van Hecke, Pletinckx,.... : altijd hetzelfde liedje hier : Jeugdspelers worden extra geviseerd door sommigen hier.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.763
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #114 Gepost op: augustus 09, 2022, 12:09:49 am »
Komaan, ik zag de volledige match van Pletinckx en zoooo zwak vond ik hem ook niet hoor.
Wees gewoon eerlijk en durf met een objectieve bril te kijken. Buiten het doelpunt van Fray, zat Ewoud er echt wel kort op. Ook zijn uitvoetballen was voor zijn 'doeninge' OK. Speelde bij ons vaak slechter in.
2.  Frey en Janssen zijn beide goeie en slimme spitsen,ook niet gemakkelijk tegen diedie.  Maar Ewoud wou hier weg om niet meer tegen de degradatie te moeten spelen,om daar zeker van te zijn moet je bij de topclubs zitten(niet Standard) en dus niet OHL.  Zeker dit jaar met 3 dalers.  Hij wilde persé weg dus moest de club wel meewerken aan een transfer maar zou ook interessant geweest zijn hoe hij onder Leye zou presteren.

Offline venez

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #115 Gepost op: augustus 09, 2022, 12:11:55 am »
Van Hecke, Pletinckx,.... : altijd hetzelfde liedje hier : Jeugdspelers worden extra geviseerd door sommigen hier.

We mogen blij zijn dat we ze kwijt zijn, en wat Pletinckx betreft, dat we er nog iets aan overgehouden hebben. In dat geval was jij beter ook een jeugdspeler geweest, trouwens.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.378
  • Essevee!
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #116 Gepost op: augustus 09, 2022, 01:28:17 am »
Van Hecke, Pletinckx,.... : altijd hetzelfde liedje hier : Jeugdspelers worden extra geviseerd door sommigen hier.

We mogen blij zijn dat we ze kwijt zijn, en wat Pletinckx betreft, dat we er nog iets aan overgehouden hebben. In dat geval was jij beter ook een jeugdspeler geweest, trouwens.
Ik ben alvast meer waard dan jij zou kunnen vemoeden.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #117 Gepost op: augustus 09, 2022, 08:19:21 am »
Komaan, ik zag de volledige match van Pletinckx en zoooo zwak vond ik hem ook niet hoor.
Wees gewoon eerlijk en durf met een objectieve bril te kijken. Buiten het doelpunt van Fray, zat Ewoud er echt wel kort op. Ook zijn uitvoetballen was voor zijn 'doeninge' OK. Speelde bij ons vaak slechter in.
2.  Frey en Janssen zijn beide goeie en slimme spitsen,ook niet gemakkelijk tegen diedie.  Maar Ewoud wou hier weg om niet meer tegen de degradatie te moeten spelen,om daar zeker van te zijn moet je bij de topclubs zitten(niet Standard) en dus niet OHL.  Zeker dit jaar met 3 dalers.  Hij wilde persé weg dus moest de club wel meewerken aan een transfer maar zou ook interessant geweest zijn hoe hij onder Leye zou presteren.
Ewoud kon door de interesse van OHL trainer Brys naar een op dit moment veel betere ploeg waar hij veel beter betaald zou worden en waar hij en zijn vriendin hun studies kunnen afmaken. Je kan hem geen ongelijk geven. Bovendien kreeg ZW nog een mooi bedrag voor een volgens veel supporters waardeloze speler die we beter kwijt zijn.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.793
  • Essevee!
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #118 Gepost op: augustus 09, 2022, 09:17:02 am »
Van Hecke, Pletinckx,.... : altijd hetzelfde liedje hier : Jeugdspelers worden extra geviseerd door sommigen hier.

We mogen blij zijn dat we ze kwijt zijn, en wat Pletinckx betreft, dat we er nog iets aan overgehouden hebben. In dat geval was jij beter ook een jeugdspeler geweest, trouwens.
Ik ben alvast meer waard dan jij zou kunnen vemoeden.
gij zijt van Kortrijk da kan ni anders…

Hopelijk zijde meer waard dan da ik (en wss anderen ier ook)
kunnen vermoeden…

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.793
  • Essevee!
Re: [62] PLETINCKX Ewoud
« Reactie #119 Gepost op: augustus 09, 2022, 09:18:22 am »
Komaan, ik zag de volledige match van Pletinckx en zoooo zwak vond ik hem ook niet hoor.
Wees gewoon eerlijk en durf met een objectieve bril te kijken. Buiten het doelpunt van Fray, zat Ewoud er echt wel kort op. Ook zijn uitvoetballen was voor zijn 'doeninge' OK. Speelde bij ons vaak slechter in.
2.  Frey en Janssen zijn beide goeie en slimme spitsen,ook niet gemakkelijk tegen diedie.  Maar Ewoud wou hier weg om niet meer tegen de degradatie te moeten spelen,om daar zeker van te zijn moet je bij de topclubs zitten(niet Standard) en dus niet OHL.  Zeker dit jaar met 3 dalers.  Hij wilde persé weg dus moest de club wel meewerken aan een transfer maar zou ook interessant geweest zijn hoe hij onder Leye zou presteren.
Ewoud kon door de interesse van OHL trainer Brys naar een op dit moment veel betere ploeg waar hij veel beter betaald zou worden en waar hij en zijn vriendin hun studies kunnen afmaken. Je kan hem geen ongelijk geven. Bovendien kreeg ZW nog een mooi bedrag voor een volgens veel supporters waardeloze speler die we beter kwijt zijn.
was beste wa hij kon doen
voor em en voor ons
750 voor krijgen
wetende datie wss ni ging bijtekenen…

goeie stap voor Ewoud