(nieuw)bannersysteem in testfase
Bestuurskamer SV Zulte Waregem

Auteur Topic: Bestuurskamer SV Zulte Waregem  (gelezen 45537 keer)

Offline neutraal

• Leden
  • Essevee!
Re: Bestuurskamer SV Zulte Waregem
« Reactie #180 Gepost op: december 17, 2017, 03:28:59 pm »
Grappig, we zullen zien of er iets zal veranderen op sportief vlak.  Diegene die beweren dat Hendrik niks mee het sportieve te maken had is regelrechte onzin,wie had de controle over het transferbudget(het artikel in voetbalmagazine niet gelezen waarin Hendrik duidelijk liet verstaan dat zo'n dure spelers (Leye,Jorgensen, Plet)onder zijn 'bewind'niet waar zou zijn?)
  En was zeker zo niet gepland,het is maar vanwaar je de informatie krijgt.  Het is verstaanbaar dat Essevee dit zo niet naar de buitenwereld zal communiceren,zou ik ook niet doen.
Wat maakt het ook uit, feit is dat de club iets moest doen om dat 'probleem'(samenwerking Dury-Cordier-Hendrik liep niet goed) op te lossen.
Hoe dat sommigen dat dan willen zien,maakt mij niet uit en ga er ook niet meer op ingaan,het maakt toch niks meer uit, feit is dat Eddy Cordier nu CEO is en Hendrik nu  in de bestuurraad.

En toch zal men, hoe de structuur ook ingevuld word, moeten rekening houden met Beeuwsaert, ook Dury.  Voor mij is hij de grote man (ook financieel).

Offline Patje

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #181 Gepost op: december 17, 2017, 04:57:43 pm »
Grappig, we zullen zien of er iets zal veranderen op sportief vlak.  Diegene die beweren dat Hendrik niks mee het sportieve te maken had is regelrechte onzin,wie had de controle over het transferbudget(het artikel in voetbalmagazine niet gelezen waarin Hendrik duidelijk liet verstaan dat zo'n dure spelers (Leye,Jorgensen, Plet)onder zijn 'bewind'niet waar zou zijn?)
  En was zeker zo niet gepland,het is maar vanwaar je de informatie krijgt.  Het is verstaanbaar dat Essevee dit zo niet naar de buitenwereld zal communiceren,zou ik ook niet doen.
Wat maakt het ook uit, feit is dat de club iets moest doen om dat 'probleem'(samenwerking Dury-Cordier-Hendrik liep niet goed) op te lossen.
Hoe dat sommigen dat dan willen zien,maakt mij niet uit en ga er ook niet meer op ingaan,het maakt toch niks meer uit, feit is dat Eddy Cordier nu CEO is en Hendrik nu  in de bestuurraad.

Waarom zou er iets veranderen ? Het bestuur blijft uit dezelfde personen bestaan. Of denk je dat Hendrik Deruyck zelf Saponjic is gaan ophalen ? Of al die anderen ? Ik denk van niet.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Ol? Ol?!
« Reactie #182 Gepost op: december 17, 2017, 05:22:08 pm »

En van waar komt uw informatie? ;)

Offline fan4ever

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #183 Gepost op: december 17, 2017, 11:44:07 pm »

Een aantal weken terug had iemand gezegd dat het stadiondossier na de huidige AD voor 3 jaar zou stilliggen. Nu dat de tandem beeuwsaert-hendrik het financiele heeft rechtgetrokken zou ik kunnen inschatten dat de fie van hendrik er min of meer opzit. Maar dan is het stilleggen van de volgende fases al eerder beslist. Met alle respect voor eddy maar de fie van ceo??

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #184 Gepost op: december 22, 2017, 01:00:58 pm »
Via Ludwig V. uit Krant van West-Vlaanderen
22 december 2017

Online svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #185 Gepost op: september 19, 2018, 10:50:16 am »
Via Ludwig V. uit Sport/Voetbalmagazine
19 september 2018

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #186 Gepost op: september 19, 2018, 11:09:26 am »
Duidelijke visie en ondernemersschap!
Vertrouwen hierin is compleet

ik lees graag liever beker dan PO1...  :)

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Ol? Ol?!
« Reactie #187 Gepost op: september 19, 2018, 09:44:10 pm »
Interessant artikel ...

In het bestuur heb ik wel vertrouwen, en als ik dit lees zal er wel een nieuwe kwaliteitsinjectie komen mocht het tegen de winterstop niet beter gaan.

Online mogul

• Leden
« Reactie #188 Gepost op: september 20, 2018, 12:05:00 am »
Interessant artikel ...

In het bestuur heb ik wel vertrouwen, en als ik dit lees zal er wel een nieuwe kwaliteitsinjectie komen mocht het tegen de winterstop niet beter gaan.
Ik ben daar voorzichtiger in.  We mogen blij zijn dat Tony onze penibele situatie rechttrok ,maar dat mag dus niet meer voorkomen,we moeten ALLES terugbetalen +intrest erop!
Ik hoop dat naast Tony nog meer zakenmensen (Renson, Willy 'zwemkom'Naessens,beide nog kapitaal krachtiger dan Tony) meer verantwoordelijkheid opnemen,beiden zijn nu enkel maar sponsor.
Tony geeft Eddy Cordier en Dury volledig carte blanche om spelers binnen te halen ,natuurlijk binnen een bepaalde budget,m.a.w. Dury moet achteraf niet laten uitschijnen dat hij niet wist of akkoord was met het vertrek van Kaya en Derijck, Dury heeft bij ons de luxe om eigenhandig zijn kern volledig samen te stellen (4 miljoen euro!!!Nog nooit zoveel uitgegeven)dan is hij volledig verantwoordelijk  (zoals velen hier ook weten,anderen ontkennen dit nog altijd!).
Ik betwijfel ook de volgende visie ; spelers  halen waarbij we later een financiële  meerwaarde gaan voor krijgen.  Buffel,Marcq,Harbaoui, daar gaan we geen financiële meerwaarde voor krijgen.  Voor een Coopman,De Sart of een Govea wel.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Ol? Ol?!
« Reactie #189 Gepost op: september 20, 2018, 12:26:05 pm »
Interessant artikel ...

Ik ben daar voorzichtiger in.  We mogen blij zijn dat Tony onze penibele situatie rechttrok ,maar dat mag dus niet meer voorkomen,we moeten ALLES terugbetalen +intrest erop!
Ik hoop dat naast Tony nog meer zakenmensen (Renson, Willy 'zwemkom'Naessens,beide nog kapitaal krachtiger dan Tony) meer verantwoordelijkheid opnemen,beiden zijn nu enkel maar sponsor.
Tony geeft Eddy Cordier en Dury volledig carte blanche om spelers binnen te halen ,natuurlijk binnen een bepaalde budget,m.a.w. Dury moet achteraf niet laten uitschijnen dat hij niet wist of akkoord was met het vertrek van Kaya en Derijck, Dury heeft bij ons de luxe om eigenhandig zijn kern volledig samen te stellen (4 miljoen euro!!!Nog nooit zoveel uitgegeven)dan is hij volledig verantwoordelijk  (zoals velen hier ook weten,anderen ontkennen dit nog altijd!).
Ik betwijfel ook de volgende visie ; spelers  halen waarbij we later een financiële  meerwaarde gaan voor krijgen.  Buffel,Marcq,Harbaoui, daar gaan we geen financiële meerwaarde voor krijgen.  Voor een Coopman,De Sart of een Govea wel.

Misschien wel ja (voorzichtiger) maar, je moet toch ook wel toegeven dat in de vijver van transfers wij moeten vissen het ook grotendeels en vaak gokken is. En het kan er helaas niet altijd -boenk- op zijn. Daarom kan ik ook leven met huur met (betaalbare) aankoopoptie.

Denk niet dat 'Zwemkom' Willy en Paul (Renson) weinig intenties hebben om in het bestuur te komen en extra geld te pompen... misschien wil Tony dat helemaal niet. Je moet rekening houden hoe groter de verdeling van de aandelen hoe moeilijker het werken is. Het heeft voordelen (dat ze er zouden bijkomen) maar ook nadelen. Trouwens voor zover ik gehoord heb zou Willy ons zeer gunstig zijn ivm de prijs van de bouwwerken (prijs waar men geen neen tegen kon zeggen, dus ik denk tegen 'bijna' kostprijs), wat ook een onrechtstreekse kapitaalinjectie is ... want geld dat je daar niet moet uitgeven kan je voor andere zaken gebruiken.

Aan het vertrek van Derijk en Kaya kon Dury volgens mij nog maar weinig doen hoor, als hun kopje zot gemaakt werd door hun potentiële nieuwe club, ze frisse lucht wilden én die club is bereid nog (goed) te betalen ook ... dan is bij een club als ons de beslissing snel gemaakt ... zeker ook gezien de leeftijd van Onur en Timo. Die centen zullen ze wel uitgeven met de winterstop, daar ben ik zeker van.

Was dit bij het begin van de transferperiode dan kon men al zien dat we daarop ook extra versterking moesten aanwerven omdat de huidige en nieuwe spelers niet voldeden. Maar omdat de transfers zo laat kwamen (volgens mij ook een tactiek van oa. Gent) kon men niet voldoende inschatten of de vervangers voldeden en was er nog maar weinig tijd om anderen aan te trekken.

Offline jenske

• Leden
    • SV Anzegem
« Reactie #190 Gepost op: mei 16, 2019, 10:12:25 am »
« Laatst bewerkt op: mei 16, 2019, 10:45:37 am door Frederik »