(nieuw)bannersysteem in testfase
Zomertransfers seizoen 2019-2020

Auteur Topic: Zomertransfers seizoen 2019-2020  (gelezen 130967 keer)

MickeyD, svzwfan, burrie en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline simon1806

• Leden
  • Essevee!
Re: Zomertransfers seizoen 2019-2020
« Reactie #120 Gepost op: maart 13, 2019, 04:34:05 pm »
Ampomah lijkt mij ook een goede vervanger

Online San Iker

• Leden
« Reactie #121 Gepost op: maart 13, 2019, 04:47:20 pm »
Aanvaller zal uit het buitenland moeten komen...
Hier in België komt niemand in de buurt (zeker geen betaalbare) van een Bongonda op z’n best.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #122 Gepost op: maart 13, 2019, 04:53:34 pm »
Minstens 7-8 miljoen moet hij kosten. Voor een fatsoenlijke ploeg uit het buitenland, zoals bijv. Marseille of Feyenoord kan dat geen probleem zijn.

Online Zigic14

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #123 Gepost op: maart 13, 2019, 05:04:34 pm »
Ampomah lijkt mij ook een goede vervanger

Vind ik ook. Al heb ik denk ik al ergens bedragen rond 2 mil. zien circuleren. Fameus bedrag ook.
Benson zal voor ons denk ik al onhaalbaar zijn. Max. een huurdeal als Theo naar Genk zou trekken.

Offline Will McAvoy

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #124 Gepost op: maart 14, 2019, 09:18:58 am »
De vertrekkende Harbaoui en Bongonda zijn imho niet zo een groot probleem. In de spits hebben we met Sylla zeker een degelijke vervanging. Die maakt ook vrij makkelijk doelpunten en kan ook wegen op een verdediging en met betrekking tot het vinden van een winger maak ik me weinig zorgen. Iemand vinden die even geniaal is als Theo zal waarschijnlijk niet lukken, maar iemand die zijn plan trekt, dat komt wel goed.

Het is centraal voor die verdediging dat we met een probleem zitten. Ook Seck is ruim onvoldoende. In die optiek moet je maar naar 1 speler kijken en dat is Frank Boya van Moeskroen. Ik ben er van overtuigd dat we dit jaar met de vingers in de neus PO1 speelden moesten we die gehad hebben.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #125 Gepost op: maart 14, 2019, 12:56:22 pm »
De vertrekkende Harbaoui en Bongonda zijn imho niet zo een groot probleem. In de spits hebben we met Sylla zeker een degelijke vervanging. Die maakt ook vrij makkelijk doelpunten en kan ook wegen op een verdediging en met betrekking tot het vinden van een winger maak ik me weinig zorgen. Iemand vinden die even geniaal is als Theo zal waarschijnlijk niet lukken, maar iemand die zijn plan trekt, dat komt wel goed.

Het is centraal voor die verdediging dat we met een probleem zitten. Ook Seck is ruim onvoldoende. In die optiek moet je maar naar 1 speler kijken en dat is Frank Boya van Moeskroen. Ik ben er van overtuigd dat we dit jaar met de vingers in de neus PO1 speelden moesten we die gehad hebben.
Club Brugge heeft interesse in Boya

Offline Goesse

• Leden
« Reactie #126 Gepost op: maart 14, 2019, 01:05:37 pm »
De namen die hier passeren zijn onhaalbaar.
Wij kunnen geen spelers halen waarvan hun carrière in de lift zit zoals Boya, Benson, Ampomah, … .

We moeten opnieuw naar de basis:
- jongeren die bij hun (top)clubs niet aan de bak komen of zullen komen.
- ervaren jongens waarvan hun carrière in het slop zit
- enkel scoutingsopportuniteiten uit Scandinavië en Frankrijk (of lagere divisies)

Online San Iker

• Leden
« Reactie #127 Gepost op: maart 14, 2019, 07:14:31 pm »
Wij kunnen geen spelers halen waarvan hun carrière in de lift zit zoals Boya, Benson, Ampomah, … .

- enkel scoutingsopportuniteiten uit Scandinavië en Frankrijk (of lagere divisies)

Ben ik mee akkoord.

En gewoon even een vraag, waarom scouten wij nooit in de 2.Bundesliga? Die mannen kunnen toch ook ons niveau aan

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #128 Gepost op: maart 15, 2019, 01:12:01 am »

Ben ik mee akkoord.

En gewoon even een vraag, waarom scouten wij nooit in de 2.Bundesliga? Die mannen kunnen toch ook ons niveau aan

$$$
Who the fuck is Alex Ferguson, if you have Francky Dury

Offline varadero

• Leden
« Reactie #129 Gepost op: maart 15, 2019, 07:58:18 am »
Dury: intentie om zowel Seck als Peeters definitief aan te werven. Als Seck een aantal matchen speelt, moeten we hem overnemen (als hij instemt natuurlijk). Voor Peeters moeten we onderhandelen met Caen, en dat doen we.
Anderlecht zou intussen geïnformeerd hebben naar Bongonda, wiens aankoopbedrag minimum 5 miljoen euro bedraagt. (verschillende media)

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #130 Gepost op: maart 15, 2019, 08:28:13 am »
Is het geweten hoe hoog de aankoopopties zijn op Seck en Peeters?

Online San Iker

• Leden
« Reactie #131 Gepost op: maart 15, 2019, 08:47:13 am »
Dury: intentie om zowel Seck als Peeters definitief aan te werven. Als Seck een aantal matchen speelt, moeten we hem overnemen (als hij instemt natuurlijk). Voor Peeters moeten we onderhandelen met Caen, en dat doen we.
Anderlecht zou intussen geïnformeerd hebben naar Bongonda, wiens aankoopbedrag minimum 5 miljoen euro bedraagt. (verschillende media)

Met alle respect, maar met die 2 haal je nooit POI. Dat is kwaliteit te weinig.
Raar dat men dat niet wil/kan inzien

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #132 Gepost op: maart 15, 2019, 09:11:16 am »

Is niet omdat er interesse is we ze kunnen houden of effectief vastleggen hé.

En... 't is niet omdat er interesse is, we niet meer mikken op beter.
Komt er een (beter) opportuniteit in beeld, dan kunnen de dossiers snel weer vergeten worden.

Voor een club Essevee moet je gewoon gokken op verschillende paarden, want zelden kunnen we onze A-targets halen... en dan zijn Peeters en Seck misschien beter dan plan B of C. 

Offline svzw1978

• Leden
« Reactie #133 Gepost op: maart 15, 2019, 09:33:38 am »
Peeters en Seck kennen de competitie en hebben allebei al bewezen kwaliteiten te hebben. Laat ze de voorbereiding meedoen met ons en het kan al een heel verschil zijn. Halen zou ik zeggen en verder aanvullen met jongere talenten.

Offline simon1806

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #134 Gepost op: maart 15, 2019, 10:44:40 am »
Peeters zou ik sowieso houden! Volgens mij is Seck ook niet de man die voor de opbouw van achteruit moet zorgen ik zie in Seck ook meer een box to bix speler dus ik zou zeker gaan voor een goeie 6!

Offline Pringless

• Global Moderator
  • Leden
« Reactie #135 Gepost op: maart 15, 2019, 11:26:49 am »
Govea van Antwerp? Die zit daar toch ook maar te verkommeren...
SV TILL I DIE

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #136 Gepost op: maart 15, 2019, 11:38:41 am »

Is niet omdat er interesse is we ze kunnen houden of effectief vastleggen hé.

En... 't is niet omdat er interesse is, we niet meer mikken op beter.
Komt er een (beter) opportuniteit in beeld, dan kunnen de dossiers snel weer vergeten worden.

Voor een club Essevee moet je gewoon gokken op verschillende paarden, want zelden kunnen we onze A-targets halen... en dan zijn Peeters en Seck misschien beter dan plan B of C.
Beter dan Peeters en Seck = duurder = niet haalbaar voor essevee

Online San Iker

• Leden
« Reactie #137 Gepost op: maart 15, 2019, 03:13:53 pm »
Peeters en Seck kennen de competitie en hebben allebei al bewezen kwaliteiten te hebben. Laat ze de voorbereiding meedoen met ons en het kan al een heel verschil zijn. Halen zou ik zeggen en verder aanvullen met jongere talenten.

Ik vind het gewoon grappig.
Ziet Dury het niet of wat is het eigenlijk?
Zegt dus over Seck:”Goeie voeten en goed kopspel”
Seck heeft zeker geen goeie voeten en ik raad jullie aan om de komende matchen eens op zijn kopspel te letten...  ::)

Offline mogul

• Leden
« Reactie #138 Gepost op: maart 15, 2019, 04:05:29 pm »

Ik vind het gewoon grappig.
Ziet Dury het niet of wat is het eigenlijk?
Zegt dus over Seck:”Goeie voeten en goed kopspel”
Seck heeft zeker geen goeie voeten en ik raad jullie aan om de komende matchen eens op zijn kopspel te letten...  ::)
De Genk-fans zijn hem ook liever zo rap mogelijk kwijt, ik zie in Seck een tweede Marcq, verloren geld imo.   Peeters is een betere voetballer, maar in Beveren had hij alle tijd en ruimte om deftige passen te geven, deed hij niet, zelfs passen van 5 meter kwamen niet aan, ook zijn hoekschoppen en vrije trappen zijn tot nu toe van een minder niveau dan ik dacht.
Indien Peeters niet veel kost(rond de 3-400000 euro) dan zou ik het wel doen, anders niet. 
Belangrijkste naar volgend jaar toe blijft toch wel hetzelfde, een deftige 10, een deftige rechtsback,linksback een deftige 6(loopvermogen,tactisch inzicht,technisch goed en een leidersfiguur) en natuurlijk iemand die min of meer Bongonda evenaart.
Heel veel werk en hopen op heel veel geld voor Bongonda en alert zijn, zeker kijken naar de 'probleem-clubs' KV Mechelen,Waasland-Beveren,Moeskroen,enz. maar zoals er hier al schreven, vooral goeie scouting a.u.b.  Onze troeven zijn: betrouwbaar,deftige accomodatie ivm veel andere clubs.
We moeten realist zijn,een Benson en dergelijke kunnen wij niet halen.

Offline Pringless

• Global Moderator
  • Leden
« Reactie #139 Gepost op: maart 15, 2019, 04:45:22 pm »
Ik zou Peeters en Seck houden, ondertussen kennen ze de club en het systeem. Ze kunnen enkel nog maar groeien in de ploeg. Als je ze beiden gaat doorsturen moet je terug nieuwe spelers inpassen, en dit is geen zekerheid dat die beter gaan zijn. Seck en Peeters zijn goeie spelers voor een ploeg als Waregem. We hebben wel PO1 ambitie maar andere clubs hebben gewoon veel meer mogelijkheden dan ons om duurdere spelers te kopen.
SV TILL I DIE