Peeters en Seck kennen de competitie en hebben allebei al bewezen kwaliteiten te hebben. Laat ze de voorbereiding meedoen met ons en het kan al een heel verschil zijn. Halen zou ik zeggen en verder aanvullen met jongere talenten.
Ik vind het gewoon grappig.
Ziet Dury het niet of wat is het eigenlijk?
Zegt dus over Seck:”Goeie voeten en goed kopspel”
Seck heeft zeker geen goeie voeten en ik raad jullie aan om de komende matchen eens op zijn kopspel te letten... 
De Genk-fans zijn hem ook liever zo rap mogelijk kwijt, ik zie in Seck een tweede Marcq, verloren geld imo. Peeters is een betere voetballer, maar in Beveren had hij alle tijd en ruimte om deftige passen te geven, deed hij niet, zelfs passen van 5 meter kwamen niet aan, ook zijn hoekschoppen en vrije trappen zijn tot nu toe van een minder niveau dan ik dacht.
Indien Peeters niet veel kost(rond de 3-400000 euro) dan zou ik het wel doen, anders niet.
Belangrijkste naar volgend jaar toe blijft toch wel hetzelfde, een deftige 10, een deftige rechtsback,linksback een deftige 6(loopvermogen,tactisch inzicht,technisch goed en een leidersfiguur) en natuurlijk iemand die min of meer Bongonda evenaart.
Heel veel werk en hopen op heel veel geld voor Bongonda en alert zijn, zeker kijken naar de 'probleem-clubs' KV Mechelen,Waasland-Beveren,Moeskroen,enz. maar zoals er hier al schreven, vooral goeie scouting a.u.b. Onze troeven zijn: betrouwbaar,deftige accomodatie ivm veel andere clubs.
We moeten realist zijn,een Benson en dergelijke kunnen wij niet halen.