Auteur Topic: Zomertransfers seizoen 2019-2020  (gelezen 235957 keer)

Offline Porky

• Leden
Re: Zomertransfers seizoen 2019-2020
« Reactie #20 Gepost op: februari 26, 2019, 09:28:23 pm »
Potentiële spelers:
- tirpan (back up)
- benson
- boya
- fall
- verstraete
Niet Tirpan aub. En welke Verstraete?

Had het eigenlijk over Birger.
Komt niet meer van de bank bij Gent..
Louis verstraete ook niet slecht

EsseveeFORUM

« Reactie #20 Gepost op: februari 26, 2019, 09:28:23 pm »

Online woopser

• Leden
« Reactie #21 Gepost op: februari 26, 2019, 10:35:57 pm »
fall heeft veel te veel kansen nodig om te scoren
benson kunnen wij al niet meer halen

Offline Tavie

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #22 Gepost op: februari 27, 2019, 12:58:08 am »
Ik zou onze witte Fin en Bjordal zeker houden. Bjordal wordt onze nieuwe nr 10

Als Bjordal onze nieuwe 10 wordt moeten we nooit meer hopen op po1.
Het enige wat die heeft is inzet. Bjordal maakt geen goal, geeft amper assists en heeft geen snelheid om iets te forceren.

Ik geloof wel in Bjordal. Ik hoop ook echt dat hij in PO2 voluit zijn kans krijgt (niet alleen als nr 10, maar ook op de flank, want dat is eigenlijk een winger) trouwens, volgens FM18 (I know, het is maar een spel, maar de makers baseren hun beoordelingen wel op rapporten van scouts, maar daar heeft die gast wel een enorm potentieel. En het zou niet het eerste FM talent zijn die het ook echt maakt tot een topvoetballer, naar esseveenormen uiteraard.)
Ter vergelijking, Pletinckx krijgt een potentieel van 4 sterren in een team als SVZW, Henrik heeft een potentieel van 4,5 of 5 dacht ik. Nogmaals dat is maar een spel, maar ik zou die gast graag een tiental matchen op rij  zijn kans zien krijgen.

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #23 Gepost op: februari 27, 2019, 03:04:38 pm »
Ik ga uit van volgende blijvers:
Bossut, Bansen (?), Baudry, Walsh, Bürki, Pletinckx, DePauw, Tardieu, Bongonda, Soisalo, Bjordal, Sylla (+ ev. Seck & Peeters)

Oppassen met Seck en zijn knieën.  Geef geen miljoen voor een speler die niet fit is.  Tardieu was er eigenlijk net aan het doorkomen toen Seck arriveerde, alhoewel hij nooit dezelfde power zal brengen.

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #24 Gepost op: februari 27, 2019, 03:09:42 pm »
Ik ga uit van volgende blijvers:
Bossut, Bansen (?), Baudry, Walsh, Bürki, Pletinckx, DePauw, Tardieu, Bongonda, Soisalo, Bjordal, Sylla (+ ev. Seck & Peeters)

Oppassen met Seck en zijn knieën.  Geef geen miljoen voor een speler die niet fit is.  Tardieu was er eigenlijk net aan het doorkomen toen Seck arriveerde, alhoewel hij nooit dezelfde power zal brengen.
Nee, maar wel meer voetballend vermogen...

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #25 Gepost op: februari 27, 2019, 05:43:48 pm »
Ik vind Seck eigenlijk tegenvallen. Toch weinig techniek en vaardigheden en echt snel is hij ook niet. Kan bijna niet geloven dat hij vorig jaar zoveel competitiematchen met Genk gespeeld heeft. Komt over als een houten klaas.

Offline simon1806

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #26 Gepost op: februari 27, 2019, 06:12:07 pm »
Limbombe of Musona zou ik twee goede opties vinden voor ons!

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #27 Gepost op: februari 27, 2019, 06:33:03 pm »
Limbombe of Musona zou ik twee goede opties vinden voor ons!
Vooral Musona denk ik, Limbombe is van AA Gent hé, Louagie kennende ....

Offline Pringless

• Global Moderator
  • Leden
« Reactie #28 Gepost op: februari 28, 2019, 11:37:04 am »
Ik zou voor Musona gaan en Dury heeft in het verleden toch al paar keer laten vallen dat hij het wel heeft voor hem.
SV TILL I DIE

Offline turbosmurf

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #29 Gepost op: februari 28, 2019, 12:24:09 pm »
« Laatst bewerkt op: februari 28, 2019, 01:31:38 pm door Frederik »

EsseveeFORUM

« Reactie #29 Gepost op: februari 28, 2019, 12:24:09 pm »

Offline varadero

• Leden
« Reactie #30 Gepost op: februari 28, 2019, 12:30:01 pm »
Zou de interesse in Rocha (Lommel) ligit geweest zijn?http://www.voetbalnieuws.be/news/374301/zultewaregem-toont-interesse-in-topschutter-proximus-league?
En in die jonge doelman van Luik FC (Romain Matthys als ik me goed herinner), als derde keeper na
Bossut en Bansen?

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #31 Gepost op: februari 28, 2019, 12:54:03 pm »
Zou de interesse in Rocha (Lommel) ligit geweest zijn?http://www.voetbalnieuws.be/news/374301/zultewaregem-toont-interesse-in-topschutter-proximus-league?
En in die jonge doelman van Luik FC (Romain Matthys als ik me goed herinner), als derde keeper na
Bossut en Bansen?

Ik ben nog altijd van mening dat je 2de of toch zeker je 3de doelman geen buitenlander moet zijn.
Er lopen genoeg talenten rond in België.
Die Bansen is hier toch ook al een jaar zijn carrière aan het vergooien.

Offline varadero

• Leden
« Reactie #32 Gepost op: maart 01, 2019, 07:32:26 am »
Mathieu De Smet tekende zijn eerste profcontract (2 jaar en optie op bijkomend jaar) bij Essevee (HNB)

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #33 Gepost op: maart 01, 2019, 08:52:19 am »
Het is vrijdag, dus even een boude stelling. Ik zou Teddy Chevalier terughalen. Hij is ongelukkig in Kortrijk. Ik stel voor dat Dury en Chevalier een dag samen doorbrengen in Durbuy en alles eens uitpraten.

PS: ik zever hier maar half. Na de laatste wedstrijd van Essevee in Kortrijk, heb ik hem gesproken. Hij zei toen heel duidelijk dat hij zeker wil terugkomen omdat Essevee een professionele ploeg is, maar dat hij niet onder Dury wil spelen.
« Laatst bewerkt op: maart 01, 2019, 09:11:09 am door Thraso »

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #34 Gepost op: maart 01, 2019, 09:24:21 am »
Het is vrijdag, dus even een boude stelling. Ik zou Teddy Chevalier terughalen. Hij is ongelukkig in Kortrijk. Ik stel voor dat Dury en Chevalier een dag samen doorbrengen in Durbuy en alles eens uitpraten.

PS: ik zever hier maar half. Na de laatste wedstrijd van Essevee in Kortrijk, heb ik hem gesproken. Hij zei toen heel duidelijk dat hij zeker wil terugkomen omdat Essevee een professionele ploeg is, maar dat hij niet onder Dury wil spelen.

Om mee voor de voeten te lopen van Hamdi?
Of om binnenkort in de weg te lopen van Idrissa?

Kweenie ze ... ondertussen ook al 31.

Offline Pringless

• Global Moderator
  • Leden
« Reactie #35 Gepost op: maart 01, 2019, 10:19:58 am »
Ist al 1 april misschien?
SV TILL I DIE

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #36 Gepost op: maart 01, 2019, 11:37:56 am »
Mathieu De Smet tekende zijn eerste profcontract (2 jaar en optie op bijkomend jaar) bij Essevee (HNB)
Nu nog Pletinckx zeker want die heeft nog een semi-profcontract...

Offline Goesse

• Leden
« Reactie #37 Gepost op: maart 01, 2019, 02:33:05 pm »

Ik hoop dat dit een grap of herinner jij je de middelvingers naar onze kant niet meer?
Mensen die niet meer onder Dury willen spelen, daar kunnen ze een volledige kern mee samenstellen.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #38 Gepost op: maart 01, 2019, 03:25:00 pm »

Ik hoop dat dit een grap of herinner jij je de middelvingers naar onze kant niet meer?
Mensen die niet meer onder Dury willen spelen, daar kunnen ze een volledige kern mee samenstellen.

Ik las vandaag dat Teddie het bij KVK ook bont had gemaakt en zich mocht verontschuldigen ...
Dus de mensen die met Dury niet willen spelen is niet altijd zijn fout. idem Leye heeft ook zichzelf moeilijk gemaakt hier ...

Ik zou al de voetballers die het zichzelf moeilijk hebben gemaakt ook niet te eten willen geven hoor.
« Laatst bewerkt op: maart 01, 2019, 03:40:45 pm door Frederik »

Offline Pringless

• Global Moderator
  • Leden
« Reactie #39 Gepost op: maart 01, 2019, 03:55:16 pm »

Ik las vandaag dat Teddie het bij KVK ook bont had gemaakt en zich mocht verontschuldigen ...
Dus de mensen die met Dury niet willen spelen is niet altijd zijn fout. idem Leye heeft ook zichzelf moeilijk gemaakt hier ...

Ik zou al de voetballers die het zichzelf moeilijk hebben gemaakt ook niet te eten willen geven hoor.
Leye heeft het zichzelf ook moeilijk gemaakt bij Eupen. Het ligt dus niet altijd aan Dury
SV TILL I DIE

EsseveeFORUM

« Reactie #39 Gepost op: maart 01, 2019, 03:55:16 pm »