(nieuw)bannersysteem in testfase
Zomertransfers seizoen 2019-2020

Auteur Topic: Zomertransfers seizoen 2019-2020  (gelezen 130904 keer)

domino, svzwfan, claudelombaert, boterham, mario en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline belli

• Leden
Re: Zomertransfers seizoen 2019-2020
« Reactie #520 Gepost op: mei 14, 2019, 10:42:59 am »
ben er zeker van.
we gingen gewoon een ander seizoen gehad hebben.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #521 Gepost op: mei 14, 2019, 10:50:50 am »
Mag ik (nog) eens een knuppel in het hoenderhok gooien...

Hadden we dezelfde mening/discussie gehad, mochten Derijck en Kaya wel nog bij ons gevoetbald hebben? ... en dus niet op de laatste moment zijn vertrokken?

Ik had het anders wel es willen zien hoor ... Kaya en Bongonda en Derijck die achteraan de goede coaching kon doen.
er is geen optie wat als
Derijck en Kaya wilden weg
kon je niet houden
ze hadden er genoeg van...

Offline Tavie

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #522 Gepost op: mei 14, 2019, 10:51:56 am »

Hadden we dezelfde mening/discussie gehad, mochten Derijck en Kaya wel nog bij ons gevoetbald hebben? ... en dus niet op de laatste moment zijn vertrokken?

Ik had het anders wel es willen zien hoor ... Kaya en Bongonda en Derijck die achteraan de goede coaching kon doen.

Tja, wat als...
Wat als Hazard, Meité, Delaplace en Lerager ook gebleven waren. Ik had dat ook wel eens willen zien.
Dat maakt allemaal niet uit he, fantaseren over hoe het eventueel zou gelopen zijn wanneer alles meezat, alle sterkhouders waren gebleven, iedereen zijn beste niveau uit z'n carrière haalde, er geen blessures waren en alle scheidsrechterlijke beslissingen in ons voordeel gefloten werden,... Ja, wat dan he? Misschien werden we dan wel kampioen?

De realiteit is echter dat we er een rotseizoen hebben opzitten en het dus van levensbelang is om enkele gerichte, goede transfers te doen. 5a6 goede spelers zijn voor mij al voldoende. 4 nieuwe sterke krachten voor de as van de ploeg en daarnaast misschien nog enkele jongens met talent, maar die misschien nog niet rijp zijn om een ploeg te dragen. Ik verwacht niet dat we volgend seizoen meedoen voor PO1. Een degelijk seizoen in de middenmoot, zonder dat we voor degradatie moeten vrezen en met enkele mooie zeges tegen de VK en enkele ploegen uit de G5. Een ploeg die er telkens voor gaat en het vertrouwen van het publiek terugwint door verbetenheid te tonen. Dat zou al een mooi seizoen zijn.
Een leuk parcours in de beker zou dan bonus zijn.
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2019, 10:54:46 am door Tavie »

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #523 Gepost op: mei 14, 2019, 11:08:53 am »

ben er zeker van.

Dat bedoel ik dus hé ...
Het slagen van een seizoen hangt af van zoveel factoren.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #524 Gepost op: mei 14, 2019, 11:11:51 am »

Tja, wat als...
Wat als Hazard, Meité, Delaplace en Lerager ook gebleven waren. Ik had dat ook wel eens willen zien.
Dat maakt allemaal niet uit he, fantaseren over hoe het eventueel zou gelopen zijn wanneer alles meezat, alle sterkhouders waren gebleven, iedereen zijn beste niveau uit z'n carrière haalde, er geen blessures waren en alle scheidsrechterlijke beslissingen in ons voordeel gefloten werden,... Ja, wat dan he? Misschien werden we dan wel kampioen?

De realiteit is echter dat we er een rotseizoen hebben opzitten en het dus van levensbelang is om enkele gerichte, goede transfers te doen. 5a6 goede spelers zijn voor mij al voldoende. 4 nieuwe sterke krachten voor de as van de ploeg en daarnaast misschien nog enkele jongens met talent, maar die misschien nog niet rijp zijn om een ploeg te dragen. Ik verwacht niet dat we volgend seizoen meedoen voor PO1. Een degelijk seizoen in de middenmoot, zonder dat we voor degradatie moeten vrezen en met enkele mooie zeges tegen de VK en enkele ploegen uit de G5. Een ploeg die er telkens voor gaat en het vertrouwen van het publiek terugwint door verbetenheid te tonen. Dat zou al een mooi seizoen zijn.
Een leuk parcours in de beker zou dan bonus zijn.

Wat ik bedoelde is dat ze door het laattijdig vertrek van beide kwalitatieve (ik kan misschien wel zeggen 'sterkhouders') spelers, het kwaliteitsverlies niet meer hebben kunnen opvangen.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #525 Gepost op: mei 14, 2019, 11:29:30 am »
Kan je eigenlijk niet weten want er werd zoveel geschoven en geprobeerd
dat er nooit lijn kon inkomen of dat je nooit nog sommige spelers kon motiveren.
Neem nu SVZW - Club
spelen tegen het beste middenveld van België op dat moment met
bossut
wals baudry defauw burki demir
tardieu faik
harbaoui bedia sylla

bank
marcq buffel bongonda

maw 2 middenvelders tegen vormer vanaken rits dennis danjuma
waarmee club al heel tijd speelt...

wat wil je dan?
dat die TWEE tegen die 5 het daar gaan overvleugelen
dat die 2 alles dat afkomt gaan tegenhouden?
je hebt tegen club geen 3 niet werkende, on-technische
identieke spelers nodig!

maw
je kan het nooit weten omdat niet elke opstelling
een bewijs was van willen winnen!

net zoals zaterdag
harbaoui rood en toch met een diepe spits willen spelen...
terwijl we tijdens die 10 tegen 11 beter waren dan Kortrijk...
Nissila was de enige die over Dhaene raakte en ja die moest
er kost wat kost af, terwijl marcq niet 1 pass met manieren afleverde

als ge wilt da uw spelers grinta hebben en ingesteldheid dat ze willen winnen
reageer er dan zelf ook naar en straal het zelf ook uit

Offline mogul

• Leden
« Reactie #526 Gepost op: mei 14, 2019, 12:01:43 pm »

ben er zeker van.

Dat bedoel ik dus hé ...
Het slagen van een seizoen hangt af van zoveel factoren.
Maar Frederik, met een Derijck en een Kaya hebben we ook 0 op 37 gehaald(of zoiets) met een betere ploeg, we hadden toen een zwaar programma, met het Europees voetbal(het lag daaraan zei Dury), maar nee, het lag daar niet aan, voor de winterstop in dat seizoen maakte Dury dezelfde fouten als dit jaar, veel te veel open spelen, hij bleef vol aanvallend spelen, gaf bepaalde spelers totaal geen kans meer(Cordaro bv of een De Sart kreeg weinig speelminuten)moest Dury toen 'countervoetbal' hebben gespeeld dan zaten we vorig jaar zelfs in PO-1, ipv een 0 op zoveel een 9 op 37 en het was van dat.
Moest Dury een Kaya hebben(Kaya heeft meermaals aangegeven, geef mij een heel goed contract en ik blijf! maar ze (bestuur)wilden niet en Dury was akkoord mits vervanging die er kwam met 2 spitsen???!!!! en Dury gaf zijn zegen!) en IN EEN ANDER SYSTEEM willen spelen, dan zaten we heel zeker NIET in de problemen, zelfs zonder Kaya zaten we niet in de problemen INDIEN we op een heel andere manier zouden voetballen.
Wat Derijck betreft, die wilde ECHT niet meer, melde hem soms ziek(was hij niet), ik verdenk hem zelfs van moedwillig enkele flaters te begaan, in die optiek hadden we niks aan hem.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #527 Gepost op: mei 14, 2019, 06:14:51 pm »
Enzo Bosse kan naar Essevee
Kapitein van Lens II

Offline mogul

• Leden
« Reactie #528 Gepost op: mei 14, 2019, 06:40:02 pm »
Kapitein van Lens II
Enzo Ebosse ipv Enzo Bosse.  Is 1.85 meter!, is al wat Dury wou :) , viel verleden week in (73ste minuut,eerste keer dit jaar in de competitie) tegen Ajaccio, lens won met 0-2 en kan vrijdag nog kans maken om over te gaan, moeten wel zeker 5de eindigen.
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2019, 06:53:26 pm door mogul »

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #529 Gepost op: mei 14, 2019, 06:50:31 pm »
Kapitein van Lens II
Enzo Ebosse ipv Enzo Bosse.
ken je die Mogul?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #530 Gepost op: mei 14, 2019, 06:55:47 pm »
Kapitein van Lens II
ken je die Mogul?
Ja, het is mijn broer :) , nee.  Ze volgen zeker nog een Lens speler, min of meer een titularis, weet wel niet wie.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #531 Gepost op: mei 14, 2019, 07:12:30 pm »
Kapitein van Lens II
ken je die Mogul?
Ja, het is mijn broer :) , nee.  Ze volgen zeker nog een Lens speler, min of meer een titularis, weet wel niet wie.

Wie hoop je?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #532 Gepost op: mei 14, 2019, 07:38:46 pm »
Kapitein van Lens II
ken je die Mogul?

Wie hoop je?
Ben niet zo onder de indruk van spelers van Lens,Diarra(een 8, 24 jaar contract tot 2020)Chouiar(linksbuiten,20 jaar contract tot 2021) misschien?  Ze hebben ook T Ambrose gehuurd van Man.city, die 3 kunnen wel iets. 

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #533 Gepost op: mei 14, 2019, 08:22:40 pm »
Kapitein van Lens II
Kapitein van de beloften van een 2de klasser?

Offline Porky

• Leden
« Reactie #534 Gepost op: mei 14, 2019, 08:27:00 pm »
Kapitein van Lens II
Kapitein van de beloften van een 2de klasser?

Is transfervrij.. Da is opvulling..
Geen stress

Offline wOaregem

• Leden
  • PROUD TO BE A FARMER
« Reactie #535 Gepost op: mei 15, 2019, 09:03:25 am »
Aankooptie voor Peeters wordt niet gelicht. Speelt volgend seizoen niet meer voor Zulte Waregem.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #536 Gepost op: mei 15, 2019, 10:03:13 am »
Aankooptie voor Peeters wordt niet gelicht. Speelt volgend seizoen niet meer voor Zulte Waregem.
Terecht,moest bij Seck ook zo zijn.

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #537 Gepost op: mei 15, 2019, 10:42:02 am »
bron?

Offline Pringless

• Global Moderator
  • Leden
« Reactie #538 Gepost op: mei 15, 2019, 10:55:01 am »
bron?
Heb het ook van een goede bron. Blijkbaar vragen ze 1.2 miljoen..
SV TILL I DIE

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #539 Gepost op: mei 15, 2019, 11:06:19 am »

bron?

Heb het ook van een goede bron. Blijkbaar vragen ze 1.2 miljoen..

Zal moeilijke/dure transferperiode worden, als ze weten dat we goed zullen ontvangen voor Bongonda. :(