(nieuw)bannersysteem in testfase
Zomertransfers seizoen 2019-2020

Auteur Topic: Zomertransfers seizoen 2019-2020  (gelezen 130973 keer)

svzwfan (+ 1 verborgen) en 11 gasten bekijken dit topic.

Online San Iker

• Leden
Re: Zomertransfers seizoen 2019-2020
« Reactie #580 Gepost op: mei 18, 2019, 09:04:09 am »
Dury is een fan van Gano dus ...
Stond er iets in de kranten of sociale media dat Dury Gano wil aantrekken?
Dury wou die vroeger al eens
maar als je in Genk mag shoppen
mort je toch proberen wat anders te halen.
Dongala bvb

Wil ook niet weg. Mag wel, maar wil niet.
Evenals Paintsil.

Ik denk dat er enkel mogelijkheden zijn bij Piotrowski en Fiolic (mss Ingvartsen, waar we vorig jaar ook interesse in hadden)
Weet niet wie zij allemaal uitlenen dit jaar, Vanzeir?
Karelis ook, maar dat zal te hoog gegrepen zijn.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #581 Gepost op: mei 18, 2019, 09:10:55 am »

Gano wil zich nog bewijzen in Genk.
En heeft daar een redelijk mooi loon (te hoog naar zijn kwaliteiten)
Nu Lorient fc (ligue 2) de barrages niet heeft gehaald(waren toch 1 van de favorieten om over te gaan) kunnen ze dan evengoed een Hamel halen, goeie spits,25 jaar.  Een Jimmy Cabot is ook een goeie, maar blijkbaar denken ze(scouts) hier dat hij niet stevig genoeg is om zijn mannetje te staan, is 1.65m maar is technisch heel sterk en snel, een kruising tussen een Kaya en de beste Cordaro.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #582 Gepost op: mei 18, 2019, 12:05:36 pm »
Als je Karelis zou kunnen pakken, niet twijfelen. Is een echte spits en eventueel enige waardige vervanger voor Harbaoui. Gano aub, nee.

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #583 Gepost op: mei 18, 2019, 12:19:14 pm »
De tranfercarrousel kan terug beginnen draaien, wie blijft er ?, wie vertrekt er ?, wie komt er ?, de geruchtenmolen kan weer op gang komen. !!

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #584 Gepost op: mei 18, 2019, 01:32:17 pm »
De tranfercarrousel kan terug beginnen draaien, wie blijft er ?, wie vertrekt er ?, wie komt er ?, de geruchtenmolen kan weer op gang komen. !!

Zie eerste bericht uit deze thread waar we het allemaal netjes bijhouden ...
https://www.esseveeforum.be/index.php?topic=3222.0

Offline varadero

• Leden
« Reactie #585 Gepost op: mei 18, 2019, 01:41:41 pm »

Zie eerste bericht uit deze thread waar we het allemaal netjes bijhouden ...
https://www.esseveeforum.be/index.php?topic=3222.0
Ik vind dit toch best wel een heel gezellige periode, die transfer- en geruchtenmolenperiode ;)

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #586 Gepost op: mei 18, 2019, 01:54:39 pm »

Nu Lorient fc (ligue 2) de barrages niet heeft gehaald(waren toch 1 van de favorieten om over te gaan) kunnen ze dan evengoed een Hamel halen, goeie spits,25 jaar.  Een Jimmy Cabot is ook een goeie, maar blijkbaar denken ze(scouts) hier dat hij niet stevig genoeg is om zijn mannetje te staan, is 1.65m maar is technisch heel sterk en snel, een kruising tussen een Kaya en de beste Cordaro.

Bij mijn weten is Kaya niet veel groter dus ik vind dat maar een beetje kort door den bocht hoor. Dus Cabot en Hamel zijn ze al gaan scouten of enkel Cabot?

Offline simon1806

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #587 Gepost op: mei 18, 2019, 02:15:08 pm »
Iemand die weet of we nog steeds intresse hebben in Owusu. Waren er vorig jaar ook geintresseerd en is nu einde contract denk ik...

Offline mogul

• Leden
« Reactie #588 Gepost op: mei 18, 2019, 02:56:23 pm »

Bij mijn weten is Kaya niet veel groter dus ik vind dat maar een beetje kort door den bocht hoor. Dus Cabot en Hamel zijn ze al gaan scouten of enkel Cabot?
Ze kennen die spelers,maar of ze die spelers interessant  genoeg  vinden is iets anders.

Offline varadero

• Leden
« Reactie #589 Gepost op: mei 19, 2019, 12:13:56 pm »
Essevee neemt 18-jarige Batist Moenens (aanvallende middenvelder) over van Standard (tekende 2 jaar geleden een profcontract bij Standard).
Speelde vroeger al bij Essevee (en ook KVK). (Bron : Makelaarskantoor Guy Vandersmissen - met foto met truitje van Essevee)

Edit: Link toegevoegd.
« Laatst bewerkt op: mei 19, 2019, 01:35:24 pm door svennay »

Online San Iker

• Leden
« Reactie #590 Gepost op: mei 19, 2019, 02:52:30 pm »
Essevee neemt 18-jarige Batist Moenens (aanvallende middenvelder) over van Standard (tekende 2 jaar geleden een profcontract bij Standard).
Speelde vroeger al bij Essevee (en ook KVK). (Bron : Makelaarskantoor Guy Vandersmissen - met foto met truitje van Essevee)

Edit: Link toegevoegd.
Is voor de beloftenkern

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #591 Gepost op: mei 19, 2019, 03:11:00 pm »
Wat denken jullie van Dries Wouters, Jong belgisch en beloftevol. Zou een mooie transfer kunnen zijn en is volgens mij ook haalbaar. Niet kunnen doorbreken op het middenveld van Genk maar als je ziet wat daar rond loopt is dit ver van een schande.
Who the fuck is Alex Ferguson, if you have Francky Dury

Offline mogul

• Leden
« Reactie #592 Gepost op: mei 19, 2019, 03:27:02 pm »
Wat denken jullie van Dries Wouters, Jong belgisch en beloftevol. Zou een mooie transfer kunnen zijn en is volgens mij ook haalbaar. Niet kunnen doorbreken op het middenveld van Genk maar als je ziet wat daar rond loopt is dit ver van een schande.
Zou heel goed zijn.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #593 Gepost op: mei 19, 2019, 04:43:03 pm »
Zou heel goed zijn.

Inderdaad!
Hij of vanzeir met de nodige centjes

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #594 Gepost op: mei 19, 2019, 04:51:40 pm »
Dat weet ik zo nog niet.
Marktwaarde van 800.000 euro, contract tot 30 juni 2022, Belg, linksvoetig en wetende dat ze 99% Sander Berge kwijt raken komende zomer lijkt hem halen niet zo evident...

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #595 Gepost op: mei 19, 2019, 05:45:59 pm »
Dat weet ik zo nog niet.
Marktwaarde van 800.000 euro, contract tot 30 juni 2022, Belg, linksvoetig en wetende dat ze 99% Sander Berge kwijt raken komende zomer lijkt hem halen niet zo evident...

Is zijn waarde nog van deze winter, sindsdien niet meer gespeeld behalve een helft tegen moeskroen. Hij kwam dus zelfs niet aan spelen toen berge geblesseerd was. Niet echt een teken van vertrouwen van de trainer + speler zal onder deze omstandigheden zelf ook wel liever vertrekken. Verwacht dus dat hij zeker een transfer zal maken al is het mogelijk maar een uitleenbeurt.
Who the fuck is Alex Ferguson, if you have Francky Dury

Offline simon1806

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #596 Gepost op: mei 19, 2019, 06:06:00 pm »
De Smet van Gent dit zou volgens mij de ideale linksachter voor ons zijn. Jong Belgisch en zeker nog massa’s groeimarhe!

Offline mogul

• Leden
« Reactie #597 Gepost op: mei 19, 2019, 06:19:47 pm »
Zou heel goed zijn.

Inderdaad!
Hij + Vanzeir + de nodige centjes als het kan :) .  Maar Vanzeir zal misschien willen blijven in Beerschot, en.... met Kompany nu aan het roer in Anderlecht, wie weet, gaan zij nog aan de haal met Bongonda.

Offline Oizo87

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #598 Gepost op: mei 19, 2019, 06:46:38 pm »
Zou heel goed zijn.

Inderdaad!
Hij + Vanzeir + de nodige centjes als het kan :) .  Maar Vanzeir zal misschien willen blijven in Beerschot, en.... met Kompany nu aan het roer in Anderlecht, wie weet, gaan zij nog aan de haal met Bongonda.
Mijn eerste gedacht toen ik het nieuws hoorde.

Offline Forza Essevee

• Leden
« Reactie #599 Gepost op: mei 19, 2019, 07:04:15 pm »
Ik hoop dat ons bestuur deze transferperiode werk maakt om de 'identiteit' van onze club terug in ere te herstellen. Terug naar de beginwaarden van de ploeg waar ik als kind verliefd op werd. Een nuchtere spelersgroep die de juiste mentaliteit heeft, die de Belgische competitie kent en weet  wat er van hen verwacht wordt. Strijden, knokken, ... Elke wedstrijd met een gerust gemoed van het veld kunnen stappen, wetende dat je er alles aan gedaan hebt. Hopelijk wordt er een spelersgroep gevormd die zich niet als lammetjes naar de slachtbank laat leiden, zoals onze laatste wedstrijd tegen de buren het geval was. Het mes tussen de tanden, elke wedstrijd opnieuw alles geven voor de club, zoals de supporters het vaak zingen. Met die mentaliteit kan je ver komen, dat hebben we in het verleden meermaals bewezen, tot zelfs in Europa. Op zoek naar spelers met de juiste mentaliteit, spelers die hun carrière moeten (her)lanceren...

Ik weet niet in hoeverre volgende spelers financieel haalbaar zijn, maar ik weet wel dat er toch wel wat centen binnen zullen komen door de transfer van Theo + de loonlast van een Buffel / Marcq die we kwijt zullen zijn.

Thibault De Smet / Brecht Dejaegere : Beiden heel erg weinig gespeeld dit seizoen en ik vrees naar volgend jaar toe geen beterschap voor beiden als Thorup T1 blijft. Jong, Belgisch en werkers.

Cyriel Dessers : Door blessureleed amper in het stuk voor gekomen dit seizoen in de Eredivisie. Komt de laatste weken wat terug boven water en toonde meteen dat hij zijn snelheid en tor-instinct nog niet verloren is. Leuke speler die me in zijn beginjaren bij Lokeren ook vaak opviel. Bovendien al een stuk ouder en wat ervaring rijker.

Dries Wouters : Zoals hierboven al vermeld is dit gewoon een goeie speler. Een aantal keer aan het werk gezien dit seizoen en mij steeds positief opgevallen. Een goeie linkervoet, stevige body, voetballend vermogen en tactische discipline. Met zo'n middenveld uiteraard heel erg moeilijk om een basisstek te veroveren bij Racing Genk. Zeker een jongen met een toekomst.

Geoffrey Hairemans : In de voorbije transferperiode nadrukkelijk in beeld geweest bij ons. Snap ook wel waarom. Heeft op de 10 voldoende voetballend vermogen om iemand alleen voor doel te zetten , heeft ook een goede voorzet en traptechniek tout court. Speler met een winnaarsmentaliteit.

Hopelijk worden deze pistes toch minstens onderzocht.

Forza Essevee!
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE