De VIP, dat is natuurlijk weer een ander verhaal. Daar speelt de cateraar uiteraard een grote rol in zoals Goesse zegt. Als ik zie dat ik €190 betaal om minimaal 15 matchen te zien, dan vind ik dat zeker een correcte prijs voor 1A-voetbal. In het slechtste geval zie ik met diezelfde prijs 20 matchen. Dit komt dan neer op €9,5 per match.
Ga maar eens naar Ronse, Mandel United, Knokke en overige amateurteams gaan kijken, de prijs zal niet zo gek veel verschillen.. Bij provinciaal voetbal is het zelfs gemiddeld €6 entree per match. Dan vind ik dat we, desondanks het al 2 jaar inderdaad kwalitatief bedroevend is, niet kunnen klagen. Als je bij KVO achter doel staat leg je daar ook €200 voor neer. Op een tribune die veel kleiner is, waar je zicht veel minder is en je bovendien ook een kwakkelende ploeg aan het werk ziet. Het is maar hoe je het bekijkt

Wel vind ik dat ze hun prijzen voor drank en eten wat kunnen / mogen aanpassen. €4 voor een hamburger , €2,05 voor een pintje .. Het waren kleine prijsstijgingen tov vorig seizoen, maar na 20 matchen wegen die toch ook wel door. Je ziet voor de match toch al vaak supporters in de Half-Time burgers eten en tot net voor de aftrap in andere café's blijven om daar eentje drinken. Daar kan en moet Essevee nog meer uithalen vind ik.