Citaat van: Frederik op januari 09, 2021, 06:21:28 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 02:55:42 pmCitaat van: svennay op januari 09, 2021, 01:33:08 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 12:41:48 pmCitaat van: ManU op januari 09, 2021, 11:57:31 amCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 11:53:36 amTis nu niet omdat ie op Eupen(tegen een door corona vermoeide tegenstander) ne goeie pass gaf dat ie plots 1ste klasse materiaal is eNee, laten we uitgaan van het slechtste...Nee, maar de standaardnorm is hier bij sommigen enorm naar omlaag gegaanNaessens was hier zogezegd slecht (was er ook niet de grootste fan van) maar in mijn ogen wel 2x beter dan De Smet.Idem Godeau, maar wel content zijn met ne Pletinckx.Hinostroza, salonvoetballer, maar lyrisch doen als Van Hecke 3passen op rij kan geven. (Hopelijk geeft hij ze ook eens vooruit)Beetje normaal blijven e gasten.Over Van Heckske gesproken.Manneke denkt het al gemaakt te hebben en zaagt al maanden naar loonsopslag. Logisch toch? Speelt hier nog onder de voorwaarden van zijn eerste profcontractje maar moet intussen meer en mag minder...Na 3matchen in A-elftal stond zijn manager al in bureau van Cordier.Ondertussen heeft ie al een contractaanpassing gekregen, maar werd dit geweigerdSorry, ik vind beiden gewoon niet goed genoeg voor 1ste klasse.Lander Vansteenbrugghe in de tijd was een pak beter, en we zien ook wel waar die geland is.Straf dat jij dat allemaal weet.Bron?Naam kan en mag ik niet zeggen
Citaat van: San Iker op januari 09, 2021, 02:55:42 pmCitaat van: svennay op januari 09, 2021, 01:33:08 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 12:41:48 pmCitaat van: ManU op januari 09, 2021, 11:57:31 amCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 11:53:36 amTis nu niet omdat ie op Eupen(tegen een door corona vermoeide tegenstander) ne goeie pass gaf dat ie plots 1ste klasse materiaal is eNee, laten we uitgaan van het slechtste...Nee, maar de standaardnorm is hier bij sommigen enorm naar omlaag gegaanNaessens was hier zogezegd slecht (was er ook niet de grootste fan van) maar in mijn ogen wel 2x beter dan De Smet.Idem Godeau, maar wel content zijn met ne Pletinckx.Hinostroza, salonvoetballer, maar lyrisch doen als Van Hecke 3passen op rij kan geven. (Hopelijk geeft hij ze ook eens vooruit)Beetje normaal blijven e gasten.Over Van Heckske gesproken.Manneke denkt het al gemaakt te hebben en zaagt al maanden naar loonsopslag. Logisch toch? Speelt hier nog onder de voorwaarden van zijn eerste profcontractje maar moet intussen meer en mag minder...Na 3matchen in A-elftal stond zijn manager al in bureau van Cordier.Ondertussen heeft ie al een contractaanpassing gekregen, maar werd dit geweigerdSorry, ik vind beiden gewoon niet goed genoeg voor 1ste klasse.Lander Vansteenbrugghe in de tijd was een pak beter, en we zien ook wel waar die geland is.Straf dat jij dat allemaal weet.Bron?
Citaat van: svennay op januari 09, 2021, 01:33:08 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 12:41:48 pmCitaat van: ManU op januari 09, 2021, 11:57:31 amCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 11:53:36 amTis nu niet omdat ie op Eupen(tegen een door corona vermoeide tegenstander) ne goeie pass gaf dat ie plots 1ste klasse materiaal is eNee, laten we uitgaan van het slechtste...Nee, maar de standaardnorm is hier bij sommigen enorm naar omlaag gegaanNaessens was hier zogezegd slecht (was er ook niet de grootste fan van) maar in mijn ogen wel 2x beter dan De Smet.Idem Godeau, maar wel content zijn met ne Pletinckx.Hinostroza, salonvoetballer, maar lyrisch doen als Van Hecke 3passen op rij kan geven. (Hopelijk geeft hij ze ook eens vooruit)Beetje normaal blijven e gasten.Over Van Heckske gesproken.Manneke denkt het al gemaakt te hebben en zaagt al maanden naar loonsopslag. Logisch toch? Speelt hier nog onder de voorwaarden van zijn eerste profcontractje maar moet intussen meer en mag minder...Na 3matchen in A-elftal stond zijn manager al in bureau van Cordier.Ondertussen heeft ie al een contractaanpassing gekregen, maar werd dit geweigerdSorry, ik vind beiden gewoon niet goed genoeg voor 1ste klasse.Lander Vansteenbrugghe in de tijd was een pak beter, en we zien ook wel waar die geland is.
Citaat van: San Iker op januari 09, 2021, 12:41:48 pmCitaat van: ManU op januari 09, 2021, 11:57:31 amCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 11:53:36 amTis nu niet omdat ie op Eupen(tegen een door corona vermoeide tegenstander) ne goeie pass gaf dat ie plots 1ste klasse materiaal is eNee, laten we uitgaan van het slechtste...Nee, maar de standaardnorm is hier bij sommigen enorm naar omlaag gegaanNaessens was hier zogezegd slecht (was er ook niet de grootste fan van) maar in mijn ogen wel 2x beter dan De Smet.Idem Godeau, maar wel content zijn met ne Pletinckx.Hinostroza, salonvoetballer, maar lyrisch doen als Van Hecke 3passen op rij kan geven. (Hopelijk geeft hij ze ook eens vooruit)Beetje normaal blijven e gasten.Over Van Heckske gesproken.Manneke denkt het al gemaakt te hebben en zaagt al maanden naar loonsopslag. Logisch toch? Speelt hier nog onder de voorwaarden van zijn eerste profcontractje maar moet intussen meer en mag minder...
Citaat van: ManU op januari 09, 2021, 11:57:31 amCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 11:53:36 amTis nu niet omdat ie op Eupen(tegen een door corona vermoeide tegenstander) ne goeie pass gaf dat ie plots 1ste klasse materiaal is eNee, laten we uitgaan van het slechtste...Nee, maar de standaardnorm is hier bij sommigen enorm naar omlaag gegaanNaessens was hier zogezegd slecht (was er ook niet de grootste fan van) maar in mijn ogen wel 2x beter dan De Smet.Idem Godeau, maar wel content zijn met ne Pletinckx.Hinostroza, salonvoetballer, maar lyrisch doen als Van Hecke 3passen op rij kan geven. (Hopelijk geeft hij ze ook eens vooruit)Beetje normaal blijven e gasten.Over Van Heckske gesproken.Manneke denkt het al gemaakt te hebben en zaagt al maanden naar loonsopslag.
Citaat van: San Iker op januari 09, 2021, 11:53:36 amTis nu niet omdat ie op Eupen(tegen een door corona vermoeide tegenstander) ne goeie pass gaf dat ie plots 1ste klasse materiaal is eNee, laten we uitgaan van het slechtste...
Tis nu niet omdat ie op Eupen(tegen een door corona vermoeide tegenstander) ne goeie pass gaf dat ie plots 1ste klasse materiaal is e
Citaat van: San Iker op januari 09, 2021, 07:37:36 pmCitaat van: Frederik op januari 09, 2021, 06:21:28 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 02:55:42 pmCitaat van: svennay op januari 09, 2021, 01:33:08 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 12:41:48 pmCitaat van: ManU op januari 09, 2021, 11:57:31 amCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 11:53:36 amTis nu niet omdat ie op Eupen(tegen een door corona vermoeide tegenstander) ne goeie pass gaf dat ie plots 1ste klasse materiaal is eNee, laten we uitgaan van het slechtste...Nee, maar de standaardnorm is hier bij sommigen enorm naar omlaag gegaanNaessens was hier zogezegd slecht (was er ook niet de grootste fan van) maar in mijn ogen wel 2x beter dan De Smet.Idem Godeau, maar wel content zijn met ne Pletinckx.Hinostroza, salonvoetballer, maar lyrisch doen als Van Hecke 3passen op rij kan geven. (Hopelijk geeft hij ze ook eens vooruit)Beetje normaal blijven e gasten.Over Van Heckske gesproken.Manneke denkt het al gemaakt te hebben en zaagt al maanden naar loonsopslag. Logisch toch? Speelt hier nog onder de voorwaarden van zijn eerste profcontractje maar moet intussen meer en mag minder...Na 3matchen in A-elftal stond zijn manager al in bureau van Cordier.Ondertussen heeft ie al een contractaanpassing gekregen, maar werd dit geweigerdSorry, ik vind beiden gewoon niet goed genoeg voor 1ste klasse.Lander Vansteenbrugghe in de tijd was een pak beter, en we zien ook wel waar die geland is.Straf dat jij dat allemaal weet.Bron?Naam kan en mag ik niet zeggenWeer duimzuigsel zeker? (zie vorige bericht)
Citaat van: Frederik op januari 10, 2021, 01:48:25 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 07:37:36 pmCitaat van: Frederik op januari 09, 2021, 06:21:28 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 02:55:42 pmCitaat van: svennay op januari 09, 2021, 01:33:08 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 12:41:48 pmCitaat van: ManU op januari 09, 2021, 11:57:31 amCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 11:53:36 amTis nu niet omdat ie op Eupen(tegen een door corona vermoeide tegenstander) ne goeie pass gaf dat ie plots 1ste klasse materiaal is eNee, laten we uitgaan van het slechtste...Nee, maar de standaardnorm is hier bij sommigen enorm naar omlaag gegaanNaessens was hier zogezegd slecht (was er ook niet de grootste fan van) maar in mijn ogen wel 2x beter dan De Smet.Idem Godeau, maar wel content zijn met ne Pletinckx.Hinostroza, salonvoetballer, maar lyrisch doen als Van Hecke 3passen op rij kan geven. (Hopelijk geeft hij ze ook eens vooruit)Beetje normaal blijven e gasten.Over Van Heckske gesproken.Manneke denkt het al gemaakt te hebben en zaagt al maanden naar loonsopslag. Logisch toch? Speelt hier nog onder de voorwaarden van zijn eerste profcontractje maar moet intussen meer en mag minder...Na 3matchen in A-elftal stond zijn manager al in bureau van Cordier.Ondertussen heeft ie al een contractaanpassing gekregen, maar werd dit geweigerdSorry, ik vind beiden gewoon niet goed genoeg voor 1ste klasse.Lander Vansteenbrugghe in de tijd was een pak beter, en we zien ook wel waar die geland is.Straf dat jij dat allemaal weet.Bron?Naam kan en mag ik niet zeggenWeer duimzuigsel zeker? (zie vorige bericht)Frederikske toch. Ik weet het van mensen uit omkadering van de beloften.
Citaat van: San Iker op januari 10, 2021, 03:01:18 pmCitaat van: Frederik op januari 10, 2021, 01:48:25 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 07:37:36 pmCitaat van: Frederik op januari 09, 2021, 06:21:28 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 02:55:42 pmCitaat van: svennay op januari 09, 2021, 01:33:08 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 12:41:48 pmCitaat van: ManU op januari 09, 2021, 11:57:31 amCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 11:53:36 amTis nu niet omdat ie op Eupen(tegen een door corona vermoeide tegenstander) ne goeie pass gaf dat ie plots 1ste klasse materiaal is eNee, laten we uitgaan van het slechtste...Nee, maar de standaardnorm is hier bij sommigen enorm naar omlaag gegaanNaessens was hier zogezegd slecht (was er ook niet de grootste fan van) maar in mijn ogen wel 2x beter dan De Smet.Idem Godeau, maar wel content zijn met ne Pletinckx.Hinostroza, salonvoetballer, maar lyrisch doen als Van Hecke 3passen op rij kan geven. (Hopelijk geeft hij ze ook eens vooruit)Beetje normaal blijven e gasten.Over Van Heckske gesproken.Manneke denkt het al gemaakt te hebben en zaagt al maanden naar loonsopslag. Logisch toch? Speelt hier nog onder de voorwaarden van zijn eerste profcontractje maar moet intussen meer en mag minder...Na 3matchen in A-elftal stond zijn manager al in bureau van Cordier.Ondertussen heeft ie al een contractaanpassing gekregen, maar werd dit geweigerdSorry, ik vind beiden gewoon niet goed genoeg voor 1ste klasse.Lander Vansteenbrugghe in de tijd was een pak beter, en we zien ook wel waar die geland is.Straf dat jij dat allemaal weet.Bron?Naam kan en mag ik niet zeggenWeer duimzuigsel zeker? (zie vorige bericht)Frederikske toch. Ik weet het van mensen uit omkadering van de beloften. Dit is dus een halve bron,zoiets als: heb horen zeggen....
Citaat van: Koekenaas op januari 10, 2021, 03:04:42 pmCitaat van: San Iker op januari 10, 2021, 03:01:18 pmCitaat van: Frederik op januari 10, 2021, 01:48:25 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 07:37:36 pmCitaat van: Frederik op januari 09, 2021, 06:21:28 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 02:55:42 pmCitaat van: svennay op januari 09, 2021, 01:33:08 pmCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 12:41:48 pmCitaat van: ManU op januari 09, 2021, 11:57:31 amCitaat van: San Iker op januari 09, 2021, 11:53:36 amTis nu niet omdat ie op Eupen(tegen een door corona vermoeide tegenstander) ne goeie pass gaf dat ie plots 1ste klasse materiaal is eNee, laten we uitgaan van het slechtste...Nee, maar de standaardnorm is hier bij sommigen enorm naar omlaag gegaanNaessens was hier zogezegd slecht (was er ook niet de grootste fan van) maar in mijn ogen wel 2x beter dan De Smet.Idem Godeau, maar wel content zijn met ne Pletinckx.Hinostroza, salonvoetballer, maar lyrisch doen als Van Hecke 3passen op rij kan geven. (Hopelijk geeft hij ze ook eens vooruit)Beetje normaal blijven e gasten.Over Van Heckske gesproken.Manneke denkt het al gemaakt te hebben en zaagt al maanden naar loonsopslag. Logisch toch? Speelt hier nog onder de voorwaarden van zijn eerste profcontractje maar moet intussen meer en mag minder...Na 3matchen in A-elftal stond zijn manager al in bureau van Cordier.Ondertussen heeft ie al een contractaanpassing gekregen, maar werd dit geweigerdSorry, ik vind beiden gewoon niet goed genoeg voor 1ste klasse.Lander Vansteenbrugghe in de tijd was een pak beter, en we zien ook wel waar die geland is.Straf dat jij dat allemaal weet.Bron?Naam kan en mag ik niet zeggenWeer duimzuigsel zeker? (zie vorige bericht)Frederikske toch. Ik weet het van mensen uit omkadering van de beloften. Dit is dus een halve bron,zoiets als: heb horen zeggen....Niet akkoord. Mijn bronnen zijn ook niet nader te benoemen maar ook uit de omkadering, bestuur, hoofdsponsors, ...Die namen kan je niet geven maar mijn bronnen gaven tot nog toe quasi altijd correcte info dus die privacy wil ik ook behouden.
Toch fijn die bronnen van jullie. Die mensen kunnen toch ook écht hun mond niet houden. Wat een lekken.
Mathieu vind ik een openbaring. Die heeft tenminste inzicht en vista, heeft de snelheid en is technisch ook heel goed. Ik denk dat hij er snel zal staan, intelligente jongen.
Citaat van: isidoor op januari 22, 2021, 11:59:43 amMathieu vind ik een openbaring. Die heeft tenminste inzicht en vista, heeft de snelheid en is technisch ook heel goed. Ik denk dat hij er snel zal staan, intelligente jongen.Snelheid 0 ja!Gezien hoe hij in snelheid werd gepakt door Vlietinck bij de 1e goal van Leuven