Als t enigzins past..een beetje respect voor de prestaties van die 40-jarige! Als Ollie elk jaar speelt zoals dit seizoen, mag hij er voor mij nog 5 jaar bijdoen ! Was verdorie (ik ga de naam niet noemen) voetballend, in duel, conditioneel, qua spelinzicht...2x beter dan gasten die zijn zoon zouden kunnen zijn. Komaan zeg ! Als Ollie blijft, is dat al een eerste geslaagde transfer. Want je bent zeker van zijn kwaliteiten! Hoeveel keer was hij gekwetst of geschorst? Ook al een kwaliteit op zich ! Gegroet
Ik snap je wel.
Ollie speelde een zeer degelijk seizoen, soms ging ie wel beetje zijn eigen zin doen in de verdediging
.
Anderzijds vind ik het ook wel een beetje verontrustend dat je van een 40-jarige moet zeggen dat hij de betere verdediger was. Dat zegt wel ook iets over de andere he.
Als hij bijtekent, vind ik wel dat er toch een doublure moet komen. Dat is hoe dan ook noodzakelijk.
Je kan en mag niet verwachten (ook al wil Ollie dat natuurlijk zelf) dat hij iedere week je verdediging gaat dragen. Je moet hem soms ook wat ontlasten.
Olli staat als eerste op het blad bij Dury.
Francky droomt er zelf van.
Ie mag nog 20 own-goals maken, toch blijft ie staan.
Olli speelde een degelijk seizoen?
Ik raad jullie aan om naar eenmaar tegengoals te kijken van de 69
Zonder overdrijven mag hij er 10 op zijn naam schrijven.
Dan nog, bij meer dan 1 goal achterstand doet ie gewoon zijn zin en gaat ie te pas en te onpas lee naar voor.
Nee, bedankt Olivier voor de inzet, maar nu is het echt wel genoeg geweest!