Auteur Topic: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee  (gelezen 32405 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.477
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: oktober 19, 2019, 10:43:52 pm »
Kwalitatief zijn de spelers van Kortrijk zeker niet beter dan de onze. Kortrijk is een ploeg en dat is bij ons te weinig. Maar het smeden van een ploeg is het werk van de trainer !

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: oktober 19, 2019, 11:31:16 pm »
Derby leeft bij ons niet op het veld
geen extra tikkeltje inzet
nougabollen

Derby begint eruit te gaan in Waregem algemeen
berusting neemt toe

ref was ZWAK
Eerste fout na 6min van Mboyo was gewoon rood
bal te ver van de voet en vol met voet vooruit
en zelfs geen kaart...
kreeg KVK zelfs 1 kaart behalve Lepoint die schwalbe deed
en daar nog een strafschop voor wou ook
maar nenee ik steek het niet op de ref

we hebben een goeie spelersgroep
alleen zweven ze rap en denken te vaak dat het zo gaat

Baudry voor Bjordal, uitleg aub?
Govea speelt daar toch normaal?
of gaan we Baudry ombouwen?

veel te laat Oberlin gebracht


mer deze inzet gaan we nr 7-8-9 van de Derbys ook verliezen
omdat zij wel willen winnen en wij dit zien als een matchke zoals de rest

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.706
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: oktober 20, 2019, 12:21:32 am »
Dury en onze kapitein kunnen blijkbaar ons team niet meer motiveren voor deze derby.

Geen grinta, geen inzet. Ik stel me hier toch vragen bij...

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #123 Gepost op: oktober 20, 2019, 12:28:25 am »
Derby leeft bij ons niet op het veld
geen extra tikkeltje inzet
nougabollen

Derby begint eruit te gaan in Waregem algemeen
berusting neemt toe

ref was ZWAK
Eerste fout na 6min van Mboyo was gewoon rood
bal te ver van de voet en vol met voet vooruit
en zelfs geen kaart...
kreeg KVK zelfs 1 kaart behalve Lepoint die schwalbe deed
en daar nog een strafschop voor wou ook
maar nenee ik steek het niet op de ref

we hebben een goeie spelersgroep
alleen zweven ze rap en denken te vaak dat het zo gaat

Baudry voor Bjordal, uitleg aub?
Govea speelt daar toch normaal?
of gaan we Baudry ombouwen?

veel te laat Oberlin gebracht


mer deze inzet gaan we nr 7-8-9 van de Derbys ook verliezen
omdat zij wel willen winnen en wij dit zien als een matchke zoals de rest

2

je vergeet nog de non-schwalbe van Saido, probeerde zelfs recht te blijven. Neemt daarna oerdom wel zijn 2e geel...

Kort daar wordt Larin tot 2x toe foutief afgestopt, alleen op doel, worstelt er zich toch door, hierdoor uit evenwicht, een zwak schot, en de scheids grijpt niet terug naar de eerste fout?

En die stadionomroeper.... Serieus.... Er zitten er al voor minder een paar weken thuis... Ik ken zelfs enen die eens 1000 euro boete kreeg voor véél minder...
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2019, 12:33:27 am door Mephistow.be »

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #124 Gepost op: oktober 20, 2019, 12:45:34 am »
Oprechte vraag is waarom geen Zarandia na zijn sterke invalbeurt tegen Cercle. Rechtsback Kortrijk slechtste speler van hun ploeg. Zet die man dan onder druk. Zet Bruno/Oberlin op rechts , want Dheane loopt heel graag vooruit, maar niet achteruit. Nu speelde hij tegen (een normaal gezien gedisciplineerd) Bjordal en kon hij keer op keer opkomen. Wetende dat hij met Bjordal geen echt sprintkanon tegen zich heeft.Tegen Oberlin/Bruno heeft hij een speler tegen zich die snelheid en diepgang heeft, heeft hij niet graag. Baudry zal volgende week naast Deschacht spelen, Pletinckx was ''oké'' ,maar tijd voor het sterkst mogelijk centrale duo.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #125 Gepost op: oktober 20, 2019, 01:45:42 am »
Lesje gekregen in strijdlust. Is Berahino tegenwoordig nog wel een meerwaarde ?
Bossut in een schiettent. Verdediging trekt weer op niks. Baudry er maar snel terug in.
Alleen Larin blijft goed spelen, ook Mensah vind ik goed, alhoewel hij de strafschop veroorzaakte;maar de rest ...
Wij staan het 7de in het klassement, maar als je naar ons voetbal kijkt, staan we op de voorlaatste plaats.
Kortrijk is verdiend de beste ploeg van Zuid West Vlaanderen.
We moeten nog oppassen voor een flinke pandoering !
Al het opgebouwde voetbal, naar de kloten. We moeten weer van nul beginnen.
Voor mij is er nog altijd geen evenwicht in de ploeg.

Ga aub weg van dit forum!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.730
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #126 Gepost op: oktober 20, 2019, 06:49:14 am »
Oprechte vraag is waarom geen Zarandia na zijn sterke invalbeurt tegen Cercle. Rechtsback Kortrijk slechtste speler van hun ploeg. Zet die man dan onder druk. Zet Bruno/Oberlin op rechts , want Dheane loopt heel graag vooruit, maar niet achteruit. Nu speelde hij tegen (een normaal gezien gedisciplineerd) Bjordal en kon hij keer op keer opkomen. Wetende dat hij met Bjordal geen echt sprintkanon tegen zich heeft.Tegen Oberlin/Bruno heeft hij een speler tegen zich die snelheid en diepgang heeft, heeft hij niet graag. Baudry zal volgende week naast Deschacht spelen, Pletinckx was ''oké'' ,maar tijd voor het sterkst mogelijk centrale duo.
Juiste analyse.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #127 Gepost op: oktober 20, 2019, 07:42:04 am »
Oprechte vraag is waarom geen Zarandia na zijn sterke invalbeurt tegen Cercle. Rechtsback Kortrijk slechtste speler van hun ploeg. Zet die man dan onder druk. Zet Bruno/Oberlin op rechts , want Dheane loopt heel graag vooruit, maar niet achteruit. Nu speelde hij tegen (een normaal gezien gedisciplineerd) Bjordal en kon hij keer op keer opkomen. Wetende dat hij met Bjordal geen echt sprintkanon tegen zich heeft.Tegen Oberlin/Bruno heeft hij een speler tegen zich die snelheid en diepgang heeft, heeft hij niet graag. Baudry zal volgende week naast Deschacht spelen, Pletinckx was ''oké'' ,maar tijd voor het sterkst mogelijk centrale duo.

indien Pletinckx eruit dan riskeer je je enigste stukje jeugd, Belgisch, met toekomst op voorwaarde dat hij veel wedstrijdervaring opdoet, te verwaarlozen/verliezen...
Met Mensah kan je trouwens op deze manier ook niet op linksback blijven spelen, want die wordt veel te vaak in de rug gepakt, net zoals onze backs de voorbije jaren omdat ze te hoog stonden.
« Laatst bewerkt op: oktober 20, 2019, 08:44:13 am door scott »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.775
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #128 Gepost op: oktober 20, 2019, 09:32:27 am »
- linies stonden veel te ver uit elkaar
- veel meer Grinta bij KVK met veel geduw,getrek en spelers als larin,mensah die zich niet veel laten vallen waardoor die spelers geen kaart krijgen.
- bjordal wist het gewoon niet.kreeg genoeg onder zijn voeten van de fauw.
- baudry deed het daar zo slecht niet,maar dat was gewoon n wissel om de schade te beperken en te zien hoe het na 75 minuten is om dan nog n spits in te brengen.

Ik erger me echter veel meer aan spelers van Kvk die vooral eerste helft (hoe slecht was die) zonder zich te forceren kunnen kappen,rustig zonder druk n voorzet kunnen geven,zich quasi vrij wandelen....niks van druk op de bal.bij bjordal was het van niet weten waar hij moest lopen.Seck moest precies heel dicht voor de verdediging kamperen.
Ergernis 2: stilstaande fases.op corners,vrij trappen,inworpen...Bij inworpen al jarenlang bijna direct de bal kwijt. Vrij trappen,corners: slecht gegeven, geen variatie,keeper die de bal gewoon kan pakken (is ook al 2-3 jaar zo)
Verdedigend: er stonden er bij Kortrijk altijd alleen..

Gewoon verloren tegen betere ploeg,maar we kunnen veel beter.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #129 Gepost op: oktober 20, 2019, 09:38:43 am »
Lesje gekregen in strijdlust. Is Berahino tegenwoordig nog wel een meerwaarde ?
Bossut in een schiettent. Verdediging trekt weer op niks. Baudry er maar snel terug in.
Alleen Larin blijft goed spelen, ook Mensah vind ik goed, alhoewel hij de strafschop veroorzaakte;maar de rest ...
Wij staan het 7de in het klassement, maar als je naar ons voetbal kijkt, staan we op de voorlaatste plaats.
Kortrijk is verdiend de beste ploeg van Zuid West Vlaanderen.
We moeten nog oppassen voor een flinke pandoering !
Al het opgebouwde voetbal, naar de kloten. We moeten weer van nul beginnen.
Voor mij is er nog altijd geen evenwicht in de ploeg.

Ga aub weg van dit forum!
2

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #130 Gepost op: oktober 20, 2019, 09:44:48 am »
Oprechte vraag is waarom geen Zarandia na zijn sterke invalbeurt tegen Cercle. Rechtsback Kortrijk slechtste speler van hun ploeg. Zet die man dan onder druk. Zet Bruno/Oberlin op rechts , want Dheane loopt heel graag vooruit, maar niet achteruit. Nu speelde hij tegen (een normaal gezien gedisciplineerd) Bjordal en kon hij keer op keer opkomen. Wetende dat hij met Bjordal geen echt sprintkanon tegen zich heeft.Tegen Oberlin/Bruno heeft hij een speler tegen zich die snelheid en diepgang heeft, heeft hij niet graag. Baudry zal volgende week naast Deschacht spelen, Pletinckx was ''oké'' ,maar tijd voor het sterkst mogelijk centrale duo.

indien Pletinckx eruit dan riskeer je je enigste stukje jeugd, Belgisch, met toekomst op voorwaarde dat hij veel wedstrijdervaring opdoet, te verwaarlozen/verliezen...
Met Mensah kan je trouwens op deze manier ook niet op linksback blijven spelen, want die wordt veel te vaak in de rug gepakt, net zoals onze backs de voorbije jaren omdat ze te hoog stonden.
Je gaat Pletinckx toch ( nog) niet vergelijken met Baudry zeker. Zijn inspelen is zowat het zwakste van eerste klasse. Blokkeerde wel een paar keer een schot maar zijn rechtstreekse tegenstander kreeg een applausvervanging als man van de match.zegt veel!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.689
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #131 Gepost op: oktober 20, 2019, 09:46:10 am »
2

je vergeet nog de non-schwalbe van Saido, probeerde zelfs recht te blijven. Neemt daarna oerdom wel zijn 2e geel...

Kort daar wordt Larin tot 2x toe foutief afgestopt, alleen op doel, worstelt er zich toch door, hierdoor uit evenwicht, een zwak schot, en de scheids grijpt niet terug naar de eerste fout?

En die stadionomroeper.... Serieus.... Er zitten er al voor minder een paar weken thuis... Ik ken zelfs enen die eens 1000 euro boete kreeg voor véél minder...

Grijpt twee keer de arm van de tegenstander tijdens het lopen, ik zie dit elk weekend -tig keren onbestraft gebeuren. Ook wel heel erg licht, dus zou ik durven aannemen dat er zaken zijn die we niet gezien hebben? vb. dat ze bij KVK de opdracht gekregen hebben om hem te zoeken en te jennen in de hoop hij één of meerdere fouten maakt?

Hoe kan je nu een schwalbe doen als je probeert recht te blijven en verder te lopen?

 

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.689
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #132 Gepost op: oktober 20, 2019, 09:55:52 am »
Oprechte vraag is waarom geen Zarandia na zijn sterke invalbeurt tegen Cercle. Rechtsback Kortrijk slechtste speler van hun ploeg. Zet die man dan onder druk. Zet Bruno/Oberlin op rechts , want Dheane loopt heel graag vooruit, maar niet achteruit. Nu speelde hij tegen (een normaal gezien gedisciplineerd) Bjordal en kon hij keer op keer opkomen. Wetende dat hij met Bjordal geen echt sprintkanon tegen zich heeft.Tegen Oberlin/Bruno heeft hij een speler tegen zich die snelheid en diepgang heeft, heeft hij niet graag. Baudry zal volgende week naast Deschacht spelen, Pletinckx was ''oké'' ,maar tijd voor het sterkst mogelijk centrale duo.

indien Pletinckx eruit dan riskeer je je enigste stukje jeugd, Belgisch, met toekomst op voorwaarde dat hij veel wedstrijdervaring opdoet, te verwaarlozen/verliezen...
Met Mensah kan je trouwens op deze manier ook niet op linksback blijven spelen, want die wordt veel te vaak in de rug gepakt, net zoals onze backs de voorbije jaren omdat ze te hoog stonden.
Je gaat Pletinckx toch ( nog) niet vergelijken met Baudry zeker. Zijn inspelen is zowat het zwakste van eerste klasse. Blokkeerde wel een paar keer een schot maar zijn rechtstreekse tegenstander kreeg een applausvervanging als man van de match.zegt veel!

Ik zou Pletinckx zeker niet afschrijven, maar misschien toch wat voorzichtiger opstellen/inbrengen.



Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.689
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #133 Gepost op: oktober 20, 2019, 10:02:05 am »
Francky Dury en Saido Berahino over hét sleutelmoment van #KVKZWA: "Als dat al een schwalbe is ..." vs "Wil me excuseren bij de fans"
19/10/2019 23:36 via voetbalkrant.com

Zulte Waregem verloor voor de zesde keer op rij tegen KV Kortrijk en zo'n derbynederlaag doet natuurlijk altijd pijn. Francky Dury zag een aantal sleutelmomenten, ook Saido Berahino reageerde na zijn uitsluiting.

"Er waren twee sleutelmomenten in deze wedstrijd: de start van KV Kortrijk - beter, met meer vuur dan wij - en de rode kaart. We kwamen net toen beter in de wedstrijd, dus daarna was het moeilijk. Het is niet de eerste keer dat we hier met een rode kaart naar huis gaan", opende Francky Dury.

Als dat al een schwalbe is ...
"En ik heb ook andere fouten gezien vandaag dan de zaken waarvoor Saido een kaart kreeg, zoals de tackle van Mboyo. We moeten geen excuses zoeken, maar bij zijn eerste gele kaart struikelde hij én probeerde hij te blijven staan. Als dat al een schwalbe is ...", aldus nog de oefenmeester van Zulte Waregem. "Maar we moeten geen excuses zoeken."

Berahino grootmoedig
Ook Saido Berahino reageerde duidelijk: "De refs doen een goede job hier in België en ik wil hen ook niet bekritiseren, maar elke week zie ik wel op enkele velden fouten gebeuren. Wij als spelers maken fouten, maar de arbiters zelf ook. Er zou meer communicatie moeten zijn."

"Ik wilde na de match ook graag nog met de ref praten, maar dat kon niet. Het is jammer, want ik wilde er gewoon met hem over praten. Ze moeten over zo'n zaken openlijk communiceren en hun fouten ook durven toegeven, zoals ik zelf ook doe."

"Sorry aan de supporters en mijn ploegmaats, ik heb hen in de steek gelaten"

"De tweede kaart die ik pak? Dat is een professionele fout en ik wil me dan ook bij de fans en mijn collega's excuseren voor mijn uitsluiting, daar heb ik ook een fout in gemaakt. Maar het was echt geen schwalbe bij mijn eerste kaart."

"Beide zaken zijn sowieso geen venijnige dingen of zo, net zoals we de voorbije weken ook al uitsluitingen van Deschacht en Pletinckx te incasseren kregen. En ook zij deden geen afschuwelijke tackles of wat dan ook. Daar moeten we eens over nadenken."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2019-10-19/francky-dury-en-saido-berahino-over-het-sleutelmoment-van-kvkzwa-als-dat-al-een-schwalbe-is--vs-wil-me-excuseren-bij-de-fans

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #134 Gepost op: oktober 20, 2019, 10:05:52 am »
We hebben de laatste 9 matchen één keer verloren en enkelen vinden weeral een zondebok.Het is(weer) allemaal de schuld van onze slechte staf. Komaan zeg,geef toe,we speelden met 10 en Kvk ws gisteren gewoon beter,kan gebeuren.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.477
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #135 Gepost op: oktober 20, 2019, 10:20:49 am »
Ingaan op details van dit had zo of zo moeten bestraft worden, is kinderachtig. We verloren omdat er geen combinatievoetbal was en omdat er geen grinta was. Dat laatste is te wijten aan de vele buitenlanders in de ploeg die zo een derby natuurlijk niet aanvoelen. Maar grinta moet er altijd zijn, derby of andere match.
Ik wil ook teruggaan naar de vorige match tegen Cercle die we met 6 - 0 wonnen. Toen ook al speelden we een non match en scoorden we met veel geluk. Het was me nog nooit overkomen dat ik na een  6 - 0 overwinning zo ontgoocheld was na het bekijken van het voetbal dat we toen speelden.
Ik zie op TV wekelijks ploegen als Beveren, Eupen, St Truiden en ja zelfs ook Cercle enz , die allemaal beter combinatiespel spelen dan onze ploeg. Ze staan alleen achteraan omdat ze in de 16 nauwelijks gevaarlijk zijn. Ik voorspel opnieuw een serieuze terugval voor hoelang ?
Ook een Berahino die de hemel ingeprezen werd, laat het meer en meer afweten en het seizoen duurt nog zo lang. We beschikken slechts over één echt goeie Larin in de aanval. Gezien hoe hij gisteren heel alleen alles moet oplossen en sommigen vinden dan ook dat hij moeilijk kan scoren. Maar wat wil je ?
En al staan we op de 7de plaats, we komen nog niet aan de hielen van de clubs uit de top 6.
Ik heb gezegd.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.689
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #136 Gepost op: oktober 20, 2019, 10:25:00 am »
Ingaan op details van dit had zo of zo moeten bestraft worden, is kinderachtig. We verloren omdat er geen combinatievoetbal was en omdat er geen grinta was. Dat laatste is te wijten aan de vele buitenlanders in de ploeg die zo een derby natuurlijk niet aanvoelen. Maar grinta moet er altijd zijn, derby of andere match.
Ik wil ook teruggaan naar de vorige match tegen Cercle die we met 6 - 0 wonnen. Toen ook al speelden we een non match en scoorden we met veel geluk. Het was me nog nooit overkomen dat ik na een  6 - 0 overwinning zo ontgoocheld was na het bekijken van het voetbal dat we toen speelden.
Ik zie op TV wekelijks ploegen als Beveren, Eupen, St Truiden en ja zelfs ook Cercle enz , die allemaal beter combinatiespel spelen dan onze ploeg. Ze staan alleen achteraan omdat ze in de 16 nauwelijks gevaarlijk zijn. Ik voorspel opnieuw een serieuze terugval voor hoelang ?
Ook een Berahino die de hemel ingeprezen werd, laat het meer en meer afweten en het seizoen duurt nog zo lang. We beschikken slechts over één echt goeie Larin in de aanval. Gezien hoe hij gisteren heel alleen alles moet oplossen en sommigen vinden dan ook dat hij moeilijk kan scoren. Maar wat wil je ?
En al staan we op de 7de plaats, we komen nog niet aan de hielen van de clubs uit de top 6.
Ik heb gezegd.

Ge spreekt uzelf tegen in 2 zinnen na elkaar :)

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #137 Gepost op: oktober 20, 2019, 10:36:04 am »
Ingaan op details van dit had zo of zo moeten bestraft worden, is kinderachtig. We verloren omdat er geen combinatievoetbal was en omdat er geen grinta was. Dat laatste is te wijten aan de vele buitenlanders in de ploeg die zo een derby natuurlijk niet aanvoelen. Maar grinta moet er altijd zijn, derby of andere match.
Ik wil ook teruggaan naar de vorige match tegen Cercle die we met 6 - 0 wonnen. Toen ook al speelden we een non match en scoorden we met veel geluk. Het was me nog nooit overkomen dat ik na een  6 - 0 overwinning zo ontgoocheld was na het bekijken van het voetbal dat we toen speelden.
Ik zie op TV wekelijks ploegen als Beveren, Eupen, St Truiden en ja zelfs ook Cercle enz , die allemaal beter combinatiespel spelen dan onze ploeg. Ze staan alleen achteraan omdat ze in de 16 nauwelijks gevaarlijk zijn. Ik voorspel opnieuw een serieuze terugval voor hoelang ?
Ook een Berahino die de hemel ingeprezen werd, laat het meer en meer afweten en het seizoen duurt nog zo lang. We beschikken slechts over één echt goeie Larin in de aanval. Gezien hoe hij gisteren heel alleen alles moet oplossen en sommigen vinden dan ook dat hij moeilijk kan scoren. Maar wat wil je ?
En al staan we op de 7de plaats, we komen nog niet aan de hielen van de clubs uit de top 6.
Ik heb gezegd.

Omdat het voor ons te snel ging, we konden gewoon niet volgen. Tegen snel spelende ploegen gaan we het altijd moeilijk hebben en bij kvk hadden ze het begrepen. We zijn maar goed als we op ons eigen tempo kunnen spelen, als we er de tijd voor krijgen. !!

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.477
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #138 Gepost op: oktober 20, 2019, 10:52:51 am »
Dat klopt als een bus. Vandaar dat we geen aanspraak kunnen maken op positie 6 of 7. Er zijn nog  ploegen onder ons die sneller spelen. Als we dat niet kunnen, dan is dat een gebrek aan kwaliteit en verdienen we zeker geen plaats in de top 6. Trouwens wie zei het ook al weer ? De top-6 plaatsen liggen nu al voor de volgende 10 jaar vast. ZW zal daar spijtig genoeg niet bij zijn.
Het slappe begin elke match blijft ook maar altijd verder duren. Gisteren na 5 minuten was het alweer prijs.
Elke wedstrijd hetzelfde liedje. Hoe komt het dat dit steeds alleen met onze ploeg gebeurt ?Als je dan ziet hoe KVK start aan de wedstrijd .... Ik had het al onmiddellijk door. Hier valt niets te rapen.Ik vreesde zelfs voor een vernedering.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 19/10/2019 - 20.00u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #139 Gepost op: oktober 20, 2019, 11:15:29 am »
Lesje gekregen in strijdlust. Is Berahino tegenwoordig nog wel een meerwaarde ?
Bossut in een schiettent. Verdediging trekt weer op niks. Baudry er maar snel terug in.
Alleen Larin blijft goed spelen, ook Mensah vind ik goed, alhoewel hij de strafschop veroorzaakte;maar de rest ...
Wij staan het 7de in het klassement, maar als je naar ons voetbal kijkt, staan we op de voorlaatste plaats.
Kortrijk is verdiend de beste ploeg van Zuid West Vlaanderen.
We moeten nog oppassen voor een flinke pandoering !
Al het opgebouwde voetbal, naar de kloten. We moeten weer van nul beginnen.
Voor mij is er nog altijd geen evenwicht in de ploeg.

Ga aub weg van dit forum!
2
3