Niet te vatten hoe Dury begint, Oberlin toonde in de vorige matchen al hoe lamlendig en hoe dom hij staat te voetballen, en wat doet Dury? Wat heeft Zarandia misdaan? En het is fantastisch om met Van Hecke te beginnen? Nee, niet echt, zeker niet tegen een Anderlecht, wanneer een zo'n zwak Anderlecht hier komt spelen, en we maar een kans of 2,3 hebben, dan is het voor mij duidelijk, de coach, de ploeg is niet bekwaam om voor die PO-1 te gaan, ik verwachte ook dat we gingen verliezen, omdat ik dacht dat Anderlecht beter zou spelen, dan zou ik het kunnen aanvaarden, maar nu, met zo'n cadeau van Anderlecht(die goal) dan nog zo ZIELLOOS verliezen( Deschacht speelde goed, maar die tweede goal is deels te wijten aan hem en natuurlijk ook die domme Mensah!),nee. Die Mensah kan, of wil niet samenspelen met Zarandia, stond 3,4 keer vrij, en Mensah gaat naar binnen en wil de bal niet geven aan Zarandia, het tandem Burki-Zarandia deed het goed,maar Dury wil dit niet zien, heel raar of niet? Nee, het is duidelijk, Mensah moet spelen,zelf wanneer dat niet goed is voor de ploeg.
Onze enige flankspeler mag praktisch niet spelen, terwijl er twee zuivere spitsen op de flanken staan,NIET TE BEGRIJPEN, maar zal wel weer niet de fout van de trainer zijn.