Op dealke gegooid??
RSCA niet moeilijk maken (in hun remonte naar PO1) ...
... in ruil voor korting op enkele spelers tijdens de wintertansfers?
Moest dit waar zijn, dan zou je dit toch niet goedkeuren, of wel? Ik geloof daar niet in, maar den dag van vandaag weet je natuurlijk niet meer wat die mannen in het voetbal allemaal bedisselen.
Goedkeuren, natuurlijk niet ... maar met wat er allemaal omgaat in het voetbal, we mogen van niets meer schrikken. Ik denk dat de banden met RSCA nauwer zijn dan ooit ... (ik bedoel dan dat de (kennissen) kring van de besturen van beide clubs heel dicht bij elkaar liggen)
Onbegrijpelijk dat een 17-jarige op het veld stond bij ons, wijl er toch meer kwaliteit op de bank zat...
Dury rijdt opnieuw een eigen agenda. En iedereen heeft er weer het raden naar. Wie roept hem ter orde?
Dat hij 'm opstelt na de 60e minuut als het kalf al verdronken is, dat zou ik enigzins begrijpen, maar van de start?
De 3 B's terug in de ploeg na de interlandbreak (indien fit natuurlijk)
Baudry, Burki, Berahino erin. Bruno, Van Hecke, Oberlin en Pletinckx eruit. Mensah een rij hoger op links en Zarandia rechts plaatsen.
Dit is volgens mij het team wat momenteel het best aan voetballen zal toekomen met echte flankspelers en meer defensieve stabiliteit.
Goe bezig gij, ge gaat er 4 uithalen en der maar 3 in de plaats zetten...
Laat Pletinckx maar staan, Baudry is helemaal niet klaar.
& een geblesseerde speler opstellen?
mocht dan wel invallen tegen Beveren...
raar, heel raar
Ik had het niet op Baudry maar op Berahino hé.
ivm Baudry, je zag zelf ook wel dat het niet ging hé ... enkel de vraag of hij zei 't zal gaan of dury gevraagd heeft om te spelen. (zullen we nooit weten)
Dury heeft tegen de grotere ploegen altijd een experimentele agenda
zie Club vorig jaar thuis
523
Datie Vanhecke zet tot daar
die jongen wil en kan wel iets
maar toch niet tegen RSCA
das kiezen voor mee 10 te spelen ipv 11
De dooddoener was de te vroege cadeau die we uitdeelden
vanaf dan zaten zij in een zetel
want we deden constant hetzelfde/voorspelbaar
Volgens mij zijn matchen tegen (Antwerp), Club-Brugge, Anderlecht ingecalculeerde verliesmatchen.
Op die manier lijkt het misschien logisch(er) dat Dury die gebruikt om te gaan experimenteren.
Dat is de enige logische uitleg/verklaring ik daarvoor kan geven.