Auteur Topic: Jaarrekening GRENSVERLEGGEND NV  (gelezen 4359 keer)

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
Re: Jaarrekening GRENSVERLEGGEND NV
« Reactie #20 Gepost op: januari 20, 2020, 11:20:22 pm »
Ik vermoed ook dat de verkoop van Bongonda pas geboekt zal zijn na 30/06...
Bogonda werd half juni verkocht aan Genk en zal dus nog in deze jaarrekening verwerkt zijn (eventueel gedeeltelijk)!

Is het niet zo dat officieel transfers pas kunnen vanaf 1 juli, dan zou dit niet verrekend zijn?
Denk ik ook...

Dacht ergens gelezen te hebben dat bongonda in schijven betaald werd. Transfer zal bijgevolg in verschillende boekjaren in de opbrengsten zitten.
Who the fuck is Alex Ferguson, if you have Francky Dury

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #21 Gepost op: januari 21, 2020, 10:50:47 am »
Bogonda werd half juni verkocht aan Genk en zal dus nog in deze jaarrekening verwerkt zijn (eventueel gedeeltelijk)!

Is het niet zo dat officieel transfers pas kunnen vanaf 1 juli, dan zou dit niet verrekend zijn?
Denk ik ook...

Dacht ergens gelezen te hebben dat bongonda in schijven betaald werd. Transfer zal bijgevolg in verschillende boekjaren in de opbrengsten zitten.
Ik denk het niet. Zal 100% in opbrengsten komen maar geboekt worden in kortetermijn en langetermijn vordering.

Offline den danny

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #22 Gepost op: februari 17, 2020, 03:08:36 am »

Officiele transfermarkt start op 1 juni, niet 1 juli!