Auteur Topic: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee  (gelezen 26075 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: februari 09, 2020, 12:50:34 am »
Francky Dury was dan ook ontgoocheld. "Ik heb de indruk dat Charleroi frisser zat. Ze wonnen erg veel duels en combineerden ook goed. En als je met z'n tienen komt te staan, stormt het. Ik ga er dan ook niet flauw over doen: Charleroi was beter, wij misten frisheid. Hopelijk staan we er volgend weekend weer", verklaarde de trainer aan Sporza.

Play-Off I wordt stilaan moeilijk. "De handdoek ga ik niet gooien. Dat doe ik pas als het voorbij is. Nu moeten we eerst bekomen na deze drukke week met weinig recuperatie. We zijn het niet gewend om zondag, woensdag en zaterdag te spelen. En Club Brugge en Charleroi voetballen echt goed.."

Ik had ook de indruk dat Charleroi frisser zat
Man man man
Hoe raar é dat ze frisser waren?  Gvd toch, ge hebt een bank vol frisse mannen,Oberlin,Dompé,Baudry,Burki,Zarandia(fris tot en met maar ie moet hem niet meer hebben! zat niet in de selectie, dom dom dom)Srarfi,El Kababri(zat niet in de selectie) 7 spelers, 7!!!! en dan heb ik Van Hecke nog niet bijgerekend.  Met zo'n excuus moet je dus niet afkomen!
Carl Ballière had nog een hint gegeven dinsdag dury geeft spelers genoeg had ie gezegd
Hij moet ze maar eens beginnen te gebruiken!!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: februari 09, 2020, 08:26:26 am »
Altijd en overal uw manier van spelen opleggen aan de tegenstander is volgens sommigen het kweken van een identiteit.
Volgens mij is het gewoon koppigheid en domheid...

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.481
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: februari 09, 2020, 09:12:13 am »
Verblind door de match tegen Brugge. Maar ik wist wel beter. De match in Charleroi is een totale andere match. Ons zwarte beest, spelen dit seizoen de pannen van het dak, zoals de storm vandaag ook op verschillende plaatsen zal gaan doen en wij zijn vermoeid. Kunnen geen 3 matchen op één week spelen met dezelfde intensiteit als bijv.  tegen Brugge. Dat kan je ook niet verwachten van onze spelers. Daar zit ook voor een stuk kwaliteit in, die we missen. Bovendien verkeerde taktiek. Tegen Charleroi mag je nooit open spelen, want dan sla je je eigen ruiten in. Ik wist al op voorhand dat na deze week alles voorbij zou zijn.
Ik heb vrijwillig niets daarover gezegd om de sfeer niet te bederven.
Wie gaat de zesde plaats innemen, 95% Genk. En zo staat het geld weer netjes van boven geparkeerd.
Maar ook al langer van tevoren wist ik dat we de beker hadden links moeten laten liggen. 3 matchen waarin we ons leeg gespeeld hebben en toch niets hebben behaald uiteindelijk. Hadden we ons alleen gefocust op PO1, dan hadden we nu meer punten, zeker weten.
Jammer, maar het is nu eenmaal zo.


Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.665
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #123 Gepost op: februari 09, 2020, 09:35:05 am »
Wij zijn de eersten niet hé die verliezen in Charleroi.Om er hier weer een drama van te maken...We verloren er al zeven jaar naeen denk ik

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #124 Gepost op: februari 09, 2020, 10:28:27 am »
Op Charleroi verliezen kan natuurlijk altijd, maar 't is de manier waarop...
Zo voorspelbaar.
Ik wist meteen hoe dit ging aflopen als ik de opstelling zag.
Het is mathematisch gezien inderdaad nog altijd niet gedaan, maar nu moeten we wel minimum 12 op 15  en waarschijnlijk zelfs 13 op 15 pakken om erbij te zijn vermoed ik.
Na onze recente 3 op 18 lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.271
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #125 Gepost op: februari 09, 2020, 10:39:08 am »
Match hadden ze altijd op zondag moeten zetten.
Is dat niet zo met weekvoebal?

Hebben ze nog eens gedaan, 4 matchen op zondag.

We gingen dan nog het geluk gehad hebben dat de match afgelast was.

Hopelijk is Seck ook weer rap 100%.
Het is geen wereldvoetballer, maar stukken beter dan Marcq.
Buiten een paar goeie crosspasses doet die toch ook niet veel hoor.

Alle trainers weten hoe ze ons moeten pijn doen. In de rug van de te trage defensie, en aangezien wij altijd hoog staan is dat niet moeilijk.
Of in de rug van de positioneel slechte Mensah.

Waarom pakte Dury de match niet aan tegen Charleroi zoals we hen thuis bekampten in de beker?

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.269
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #126 Gepost op: februari 09, 2020, 11:14:10 am »
Te wisselvallig,en ook: niet efficiënt genoeg. Larin die vb in de eerste helft 1 op 1 komt met Penneteau, maar faalt id afwerking. Ook wel pech...op 10 seconden vd rust een tegengoal pakken, is zuur. Ik moet lachen met sommige kenners hun visie over de keuzes van Dury. Dompe, Scarfi (of hoe schrijf je dat?)...hebben maanden niet gespeeld...moet je die dan laten starten? Komaan he...en onze Van Hecke...die ligt bij windkracht 3 als tegen de reclameborden als je tegen die beren van Charleroi loopt. Weet je wat mijnog het meest stoort (en de spelers ook, ik ging vrijdag eten in Hobo’s, bij de beste vriend van de fauw): Het schrijnend gebrek aan een deftige 12de man. Dat uitvak van Mechelen op Cercle...jawadde! Daar heb je t gevoel van...die staan er echt allemaal achter. Hier moeten de 2 grootste lokalen een bus delen. Niks sfeer, niks vocale steun! Ik geloof er nog steeds in, in play off 1. Ik was er met de auto, gisteren. Op KVO zeker ook ! Supporteren...dat is mijn taak, namelijk ! Puur omdat Anderlecht, Genk , Standard en KVM niet sterker zijn dan wij. En aangezien de 2 bekerfinalisten wellicht sowieso Europa ingaan, wordt zelfs de 5de plaats al interessant. Alleen jammer dat ik zowel uit als thuis tribunes zie die lijken op een zielloze play off 2 club!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.761
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #127 Gepost op: februari 09, 2020, 11:40:39 am »
Zonder Sammy krijg je er hier vandaag 5 om de oren. Het is mij een raadsel waarom Walsh ineens de voorkeur gaat krijgen op Baudry. Verloor tegen Brugge al het kopduel met Siebe Schrijvers voor de 2de goal en vandaag precies hetzelfde. Over de rest begin ik niet eens

Baudry blijft sukkelen met zijn pubalgie...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.763
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #128 Gepost op: februari 09, 2020, 11:52:20 am »
Altijd en overal uw manier van spelen opleggen aan de tegenstander is volgens sommigen het kweken van een identiteit.
Volgens mij is het gewoon koppigheid en domheid...
Dat is er volledig op!!  En iedere keer denk ik, zoals hij na de 2 verlieswedstrijden speelde dit seizoen, Dury heeft het begrepen, want toen was het geen enkel probleem om compact te spelen, zelfs thuis, we speelden zo, en goed, en met resultaat, tegen Antwerp,Charleroi,Gent,we speelden zo in de bekermatch tegen Charleroi thuis, waarom dan terug weer veranderen, waarom spelen we zo niet thuis tegen Genk, waarom spelen we bij een 1-1 stand in Antwerp nog altijd hoog?  Waarom kunnen we bij een 1-1 stand in de beker de boel niet sluiten tot de verlengingen, waarom kunnen we het succesrecept(2x winnen tegen Charleroi met compact te spelen en op de counter) niet terug gebruiken, was gaat er om in die zijnen kop?
Het ligt volledig aan de tactiek van de coach dat we nu geen 37 of 40 punten hebben of meer, en dit is een constante de laatste seizoenen, Dury zijn koppigheid doet ons de das om, niet de kwaliteit van de spelersgroep. Ik snap echt niet waarom dat Dury keer op keer diezelfde fouten maakt,het is niet dat hij dat niet kan, het is omdat hij dit niet wil,het resultaat is, vechten tegen degradatie met een kern die normaal gezien rond de 7de 6de plaats kan spelen, vechten voor PO-1 met een kern die normaal gezien niet onder moet doen van een Charleroi(plaats 4,5 dus).

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 906
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #129 Gepost op: februari 09, 2020, 11:52:39 am »
Te wisselvallig,en ook: niet efficiënt genoeg. Larin die vb in de eerste helft 1 op 1 komt met Penneteau, maar faalt id afwerking. Ook wel pech...op 10 seconden vd rust een tegengoal pakken, is zuur. Ik moet lachen met sommige kenners hun visie over de keuzes van Dury. Dompe, Scarfi (of hoe schrijf je dat?)...hebben maanden niet gespeeld...moet je die dan laten starten? Komaan he...en onze Van Hecke...die ligt bij windkracht 3 als tegen de reclameborden als je tegen die beren van Charleroi loopt. Weet je wat mijnog het meest stoort (en de spelers ook, ik ging vrijdag eten in Hobo’s, bij de beste vriend van de fauw): Het schrijnend gebrek aan een deftige 12de man. Dat uitvak van Mechelen op Cercle...jawadde! Daar heb je t gevoel van...die staan er echt allemaal achter. Hier moeten de 2 grootste lokalen een bus delen. Niks sfeer, niks vocale steun! Ik geloof er nog steeds in, in play off 1. Ik was er met de auto, gisteren. Op KVO zeker ook ! Supporteren...dat is mijn taak, namelijk ! Puur omdat Anderlecht, Genk , Standard en KVM niet sterker zijn dan wij. En aangezien de 2 bekerfinalisten wellicht sowieso Europa ingaan, wordt zelfs de 5de plaats al interessant. Alleen jammer dat ik zowel uit als thuis tribunes zie die lijken op een zielloze play off 2 club!

Topsupporter! Velen onder ons zagen over een slechte match ... vanuit hun luie zetel. Enkel degenen die er gisteren bij waren hebben recht van spreken.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.665
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #130 Gepost op: februari 09, 2020, 12:03:52 pm »
Altijd en overal uw manier van spelen opleggen aan de tegenstander is volgens sommigen het kweken van een identiteit.
Volgens mij is het gewoon koppigheid en domheid...
Dat is er volledig op!!  En iedere keer denk ik, zoals hij na de 2 verlieswedstrijden speelde dit seizoen, Dury heeft het begrepen, want toen was het geen enkel probleem om compact te spelen, zelfs thuis, we speelden zo, en goed, en met resultaat, tegen Antwerp,Charleroi,Gent,we speelden zo in de bekermatch tegen Charleroi thuis, waarom dan terug weer veranderen, waarom spelen we zo niet thuis tegen Genk, waarom spelen we bij een 1-1 stand in Antwerp nog altijd hoog?  Waarom kunnen we bij een 1-1 stand in de beker de boel niet sluiten tot de verlengingen, waarom kunnen we het succesrecept(2x winnen tegen Charleroi met compact te spelen en op de counter) niet terug gebruiken, was gaat er om in die zijnen kop?
Het ligt volledig aan de tactiek van de coach dat we nu geen 37 of 40 punten hebben of meer, en dit is een constante de laatste seizoenen, Dury zijn koppigheid doet ons de das om, niet de kwaliteit van de spelersgroep. Ik snap echt niet waarom dat Dury keer op keer diezelfde fouten maakt,het is niet dat hij dat niet kan, het is omdat hij dit niet wil,het resultaat is, vechten tegen degradatie met een kern die normaal gezien rond de 7de 6de plaats kan spelen, vechten voor PO-1 met een kern die normaal gezien niet onder moet doen van een Charleroi(plaats 4,5 dus).
De beste stuurlui staan(nog altijd) aan wal ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.763
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #131 Gepost op: februari 09, 2020, 12:16:39 pm »
Te wisselvallig,en ook: niet efficiënt genoeg. Larin die vb in de eerste helft 1 op 1 komt met Penneteau, maar faalt id afwerking. Ook wel pech...op 10 seconden vd rust een tegengoal pakken, is zuur. Ik moet lachen met sommige kenners hun visie over de keuzes van Dury. Dompe, Scarfi (of hoe schrijf je dat?)...hebben maanden niet gespeeld...moet je die dan laten starten? Komaan he...en onze Van Hecke...die ligt bij windkracht 3 als tegen de reclameborden als je tegen die beren van Charleroi loopt. Weet je wat mijnog het meest stoort (en de spelers ook, ik ging vrijdag eten in Hobo’s, bij de beste vriend van de fauw): Het schrijnend gebrek aan een deftige 12de man. Dat uitvak van Mechelen op Cercle...jawadde! Daar heb je t gevoel van...die staan er echt allemaal achter. Hier moeten de 2 grootste lokalen een bus delen. Niks sfeer, niks vocale steun! Ik geloof er nog steeds in, in play off 1. Ik was er met de auto, gisteren. Op KVO zeker ook ! Supporteren...dat is mijn taak, namelijk ! Puur omdat Anderlecht, Genk , Standard en KVM niet sterker zijn dan wij. En aangezien de 2 bekerfinalisten wellicht sowieso Europa ingaan, wordt zelfs de 5de plaats al interessant. Alleen jammer dat ik zowel uit als thuis tribunes zie die lijken op een zielloze play off 2 club!

Topsupporter! Velen onder ons zagen over een slechte match ... vanuit hun luie zetel. Enkel degenen die er gisteren bij waren hebben recht van spreken.
Wat een onzin!  Respect voor diegene die er waren gisteren, dat zeker wel!!  Maar ik was er niet, nee, ik ga al 45 jaar naar Essevee(abonnee) en heb jaren aan een stuk geen enkele wedstrijd gemist, geen enkele, ja ook in 2de ook in  4de klasse!!  Maar nu niet meer, wel elke thuismatch.  Maar volgens u mag ik met mijn staat van dienst als supporter geen kritiek geven want ik was er niet in Charleroi.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.712
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #132 Gepost op: februari 09, 2020, 12:34:00 pm »
'k ga niets goedspreken, en ga ook onze flauwe match niet tegenspreken

Maar minder dan 3 dagen na Club Brugge ... niet voldoende gerecupereerd.
Alles gegeven woensdag, en 't vat was af.

Charleroi staat niet voor niets op de 4e plaats é
hopelijk spelen we dan nooit Europees meer
Als ge kijkt naar Brugge en Gent wat zij van matchen moeten spelen
Gewoon veel te aanvallend gespeeld dat zag ge direct dat ze in mes zouden lopen

Ah. En wij hebben een kern zoals Gent en Brugge?

Brugge, Antwerp en Kortrijk moeten geen 3 matchen op 6 dagen spelen. I rest my case.
Thraso, we hebben een kern om bepaalde spelers rust te gunnen,Larin moet absoluut niet spelen(Sadio mocht voor de match tegen Club in feite al niet meer spelen, nu is hij waarschijnlijk veel langer out), een Marcq,Larin,De fauw kan je met onze kern gemakkelijk vervangen, zeker wanneer je compact kan spelen en uitbreken, ook dat moet een coach doen en DURVEN doen.  Ook de match tegen Waasland-Beveren kon Dury veel eerder wisselen, doet hij niet.  Ook na de thuismatch tegen Charleroi liet Dury zijn ploeg staan, cruciale fouten.
Ja, dat klopt 3 matchen op 6 dagen, en denk je dat het zou veranderen moesten we 7 dagen hebben?
Maar, KVM verliest in Cercle, ongeloofelijk maar waar, indien Genk ,Standard en KVMechelen verliezen deze week(imo zijn dat geen mirakels)stel,  wij halen nu 9 op 9, dan kan het zeker nog.

Akkoord, Dury moet meer wisselen. Maar hij wil telkens met zijn beste ploeg spelen, op papier helaas...

Laten we hopen dat de uitslagen ons deze week gunstig zijn en we nog mee doen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.763
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #133 Gepost op: februari 09, 2020, 12:38:14 pm »
'k ga niets goedspreken, en ga ook onze flauwe match niet tegenspreken

Maar minder dan 3 dagen na Club Brugge ... niet voldoende gerecupereerd.
Alles gegeven woensdag, en 't vat was af.

Charleroi staat niet voor niets op de 4e plaats é
hopelijk spelen we dan nooit Europees meer
Als ge kijkt naar Brugge en Gent wat zij van matchen moeten spelen
Gewoon veel te aanvallend gespeeld dat zag ge direct dat ze in mes zouden lopen

Ah. En wij hebben een kern zoals Gent en Brugge?

Brugge, Antwerp en Kortrijk moeten geen 3 matchen op 6 dagen spelen. I rest my case.
Thraso, we hebben een kern om bepaalde spelers rust te gunnen,Larin moet absoluut niet spelen(Sadio mocht voor de match tegen Club in feite al niet meer spelen, nu is hij waarschijnlijk veel langer out), een Marcq,Larin,De fauw kan je met onze kern gemakkelijk vervangen, zeker wanneer je compact kan spelen en uitbreken, ook dat moet een coach doen en DURVEN doen.  Ook de match tegen Waasland-Beveren kon Dury veel eerder wisselen, doet hij niet.  Ook na de thuismatch tegen Charleroi liet Dury zijn ploeg staan, cruciale fouten.
Ja, dat klopt 3 matchen op 6 dagen, en denk je dat het zou veranderen moesten we 7 dagen hebben?
Maar, KVM verliest in Cercle, ongeloofelijk maar waar, indien Genk ,Standard en KVMechelen verliezen deze week(imo zijn dat geen mirakels)stel,  wij halen nu 9 op 9, dan kan het zeker nog.

Akkoord, Dury moet meer wisselen. Maar hij wil telkens met zijn beste ploeg spelen, op papier helaas...

Laten we hopen dat de uitslagen ons deze week gunstig zijn en we nog mee doen.
Ja, hoop ik ook, en, het kan nog.

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 534
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #134 Gepost op: februari 09, 2020, 02:02:58 pm »
We hebben deze week gezien tot wat ons ploegje in staat is...te wisselvalig...zal een somber einde worden ...weg bekerfinale,weg po1....Alles kan met deze kern,maar ook alles kan niets zijn....zijn het de spelers?is het de trainer? Ik weet het niet...Als je als profspeler geen 3 wedstrijden kan spelen op 1 week dan ben je voor mij geen profspeler...Of als je als coach uw ploeg niet kan motiveren dan schiet je volgens mij ook tekort....

Kortom....we verdienen het niet om po1 te spelen...
Dit is geen verwijt,dit is een vaststelling....De ploegen boven ons hebben meer geld/kwaliteit zeker...Alhoewel we toch een stevige kern hebben...veel vraagtekens...

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 534
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #135 Gepost op: februari 09, 2020, 02:14:00 pm »
onze beste stage ooit??? niet veel van te zien....Dat artikel waar onze trainer zei:we waren met veel partners aanwezig op de stage (lees:sponsers) en die komen wat ongerust...raar...heel raar....Indekken op hetgeen deze week ging gebeuren?

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 513
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #136 Gepost op: februari 09, 2020, 02:40:44 pm »
Blijf ne keer allemaal rustig maar is verliezen op Charleroi nu zo een schande. We hebben een uur goed meegedaan. Ik stel maar 1 voorwaarde en dat is dat Genk geen punten mag pakken in Antwerp maar als dit niet het geval is denk ik dat we let ons programma gewoon de beste kansen hebben op po1. Spelen die andere ploegen zoveel beter misschien????

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #137 Gepost op: februari 09, 2020, 03:36:54 pm »
Onze verdediging is een groot probleem in bijzonder bij snelle aanvallers we worden in veel gevallen in de rug gepakt.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.665
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #138 Gepost op: februari 09, 2020, 04:08:17 pm »
Middenveld en aanval zijn goed genoeg voor play off1, alleen is er niet of te weinig geïnvesteerd in de verdediging ,Deschacht uitgezonderd,maar die is er ook al 38. Een verdediger zoals Desoleil hebben wij niet,niet de fijnste voetballer,maar beenhard en onverzettelijk

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.700
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 25 : 08/02/2020 - 18.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #139 Gepost op: februari 09, 2020, 04:55:33 pm »
Blijf ne keer allemaal rustig maar is verliezen op Charleroi nu zo een schande. We hebben een uur goed meegedaan. Ik stel maar 1 voorwaarde en dat is dat Genk geen punten mag pakken in Antwerp maar als dit niet het geval is denk ik dat we let ons programma gewoon de beste kansen hebben op po1. Spelen die andere ploegen zoveel beter misschien????

+1

Na Club: nu we zijn vertrokken, we zijn toch een PO1-ploeg!
Na Charleroi: we zijn geen kloten waard!

We/ze zijn diep gegaan voor de beker én dit is (voor mij) de weerbots. Dat hadden we ook toen we Europees speelden, hoeveel punten lieten we toen niet liggen.
We hebben een 'degelijke' kern, maar door teveel wedstrijden, te weinig recuperatie kunnen wij geen 2 topwedstrijden aan op minder dan 3 van elkaar. Zeker voor onze 30-plussers. ;)

Veel supporters hebben het geheugen van een miere ...
- Dury doet een (rare) wissel en de speler maakt de winning goal -> Standbeeld voor Dury, NU!
- Dury doet een (rare) wissel en we verliezen daardoor -> Dury kan het niet meer, Dury eruit! NU!
- Een speler maakt een domme fout -> schlemiel van de club!
- Een speler maakt de winning goal in de laatste minuut -> speler vant jaar!

Zij nui ne keer ollemolle rustig zeg.

één zwaluw maakt de zomer niet, net zoals één slechte wedstrijd het seizoen voor mij niet verbrod.

PO1 is een doel, geen nationale ramp als we het niet halen ... en ja, ik zou ook liever PO1 spelen.
Maar ik ben nog niet vergeten dat men zich 3 dagen geleden dubbeltoe geplooid heeft voor de match tegen Club. Dan wil ik me neerleggen bij een off-day zoals gisteren.