Wanneer komt er reactie van supportersorgaan ? Zijn opvallend stil heb ik de indruk of spreken die alleen in goede tijden
Die 'kopmannen' zijn dik bevriend met de club en de trainer, en dan wordt het moeilijk om daar tegen te reageren, dat is menselijk, ik verwijt die mensen dat niet, maar een supportersorgaan zou altijd onafhankelijk moeten zijn van de club, bij ons zijn ze het duidelijk niet, en dat is een probleem.
Wanneer het volk mort dan pas gaat er iets veranderen, zie Pdc(en ik vergelijk Dury niet met die gangster)en de club maakte een fout toen Dury zelf zijn ontslag wilde indienen en de club het niet aanvaarde(al betwijfel ik of die informatie wel klopt).
NIEMAND, ik herhaal, NIEMAND kan de verdiensten van Dury ontkennen,maar mensen veranderen,de Dury van vroeger zou zo gelaten niet zijn, zou zo'n negatieve reeksen niet aanvaarden, dat is realiteit.
Ik hoop dat de club een plan heeft met Dury, ze hadden dit al moeten doen imo,er waren kansen,op een bepaald moment was Vercauteren beschikbaar, ik ben er zeker van dat die 2 wel goed zouden samenwerken, maar daar is het nu te laat voor.
Dury als TD zou kunnen werken indien hij zich niet zou moeien met het veldwerk, maar kan hij dat?