Ik ben ook voor vernieuwing hoor, maar, mijn idee met Vercauteren(die ik vorig jaar poneerde) was ook om iemand te vinden die samen kan werken met Dury en vice versa. Indien je gaat voor vernieuwing dan kan je volgens mij Dury niet behouden als TD, en Vercauteren en Dury zijn heel goeie collega's/vrienden. Dus, ik ben zeker voorstander van een jonge, goeie coach, maar dat gaat niet lukken met een Dury juist boven hem en zou Dury een andere functie moeten krijgen of definitief de club verlaten.
Er zijn veel goeie coachen genoeg, ze moeten zeker de fout niet maken van de vorige keren, De Roover had te weinig ervaring,Broos was te cynisch en had alles al meegemaakt, Kalidingske was een beetje zoals Dury nu is, gaan voor een dominante speelstijl, los van de ploeg en resultaten dat blijven aanhouden(met die slechte reeksen het resultaat van zijn), nee, het moet een coach zijn die ook niet bang is om voor een resultaat te gaan.
Een Hein is daarom voor mij niet die coach denk ik, ik denk ook niet dat hij ons zou willen coachen(te kleine club zeker? )maar goed,voor mij zijn er veel kandidaten, een Brijs en zijn staff doen het altijd goed 1 seizoen, het seizoen daarop is altijd minder.
Ook de technische staff en voor mij een Eddy Cordier ook mag vertrekken,een doorlichting van de gehele club door een externe firma zou ook geen slecht gedacht zijn.