Maximus
Akkoord?
Wij pakken 6 op 6 en jij blijft hier weg?
…zolang die maar plots niet bij ons zit… 
Gezien het dystopsich verhaal dat ik voor onze beide ploegen in de nabije toekomst voorzie, is een fusie onvermijdelijk en dan zal ik ooit eens 'bij jullie' zitten, om de heel eenvoudige reden dat 'jullie' 'bij ons' zullen zitten. jullie = ons. een inclusief verhaal dus. Ben je mee

Nog voor we onderhandelen over kleuren, stamnummer, naam, voorzitter, postjes….nog voor dit alles: ‘allé mannen, waar gaan we spelen?’…onderhandelingen al gefaald
Jammer voor uw ‘pipe dream’ maar ballonetje meteen al uiteen gespat!
Een fusie zal er niet komen, alle kaarten lagen enkele jaren geleden op tafel, alle partijen rond de tafel, maar is gefaald voor verschillende redenen.
Mocht KVK in degradatiestrijd zitten ipv wij, dan zou ik ook leedvermaak hebben. Maar ik zou het jennen, de strijd én de derby's toch enorm missen. Tevens, we houden elkaar ook scherp. Enja, bedrijfsmatig zou een fusie misschien beter zijn maar voetbalclubs zijn geen bedrijven zoals vb. en tapijtbedrijf, gelukkig maar.
Ik wil graag nog jaren KVK supporters jennen, en dan na de match samen een pint gaan drinken.