Dat hij als Essevee supporter zit te klagen over de ligging, dat is al even raar als dat hij zo'n fan is van een fusie, met gelijk wie! De reden dat we na de fusie nog veel fans hadden was louter en alleen door de ligging, The Holy Ground ! Voor enkelingen is dat allemaal niet belangrijk, voor de meesten onder ons is dat heel belangrijk.
De locatie is ook schitterend, dicht bij de stad, en voor mij is het stadion zoals het nu is dik in orde(enkel die dakens misschien ook eens schilderen
) maar het is niet normaal dat je dat stadion niet kunt afwerken. Dat is net hetzelfde wanneer een gewone burger een huis zet maar de helft plots niet meer kan bouwen omwille van financiële problemen. Maw, veel te groots gezien, niet juist ingeschat wat het kost, dat is grootsheidswaanzin,amateurisme tot en met, dat verwacht je niet van beleidsmensen die succesvolle bedrijven hebben. Ik had liever een kleiner stadion die volledig nieuw en afgewerkt zou zijn dan nu. Maar langs den andere kant, het stadion zoals het nu is(enkel die 2 dakens) mag er zijn! Over wat zit die gast dan te zagen infeite
? Maar hij mag zagen ze van mij.
ligging is perfect!
veel 1e klassers hebben niet de luxe dat ze op max 5min vd autostrade zitten
en op wandelafstand van het centrum, zonder dat centrum te overbelasten.
afrit, straat door, lichten links en ge zijter…
aan afrit zelf ware mss beter
maar Jean Marie dedecker had da toen al goed gezien
maar we hadden al een huis
en zoals bij velen die een huis kopen
die smijten da ni af om een nieuw te zetten
die doen de keuken, badkamer en dan erna de garage ofzo op
das nadeel om niet vanaf nul te kunnen starten…
tis ni te groot
ni te klein
thangt ni aan elkaar
bereikbaar
en mits wa verf zou het nog beter zijn
wa wil ne supporter van een ploegske op gemeenteniveau nog meer….

een fusie doen EN nieuw stadion zetten…
tis al een succes om te fusioneren
laat staan overeen te komen waar stadion moet komen
#dromer