In het persbericht van Kortrijk staat er dat er wel degelijk interesse is om Kortrijk over te nemen. Zou Tony dan toch hiermee bezig zijn? Als ie vorig jaar terug 10 mio in essevee pompt, kan ie mss ook 15 mio in Kortrijk pompen. Er zitten daar ook wat spelers die wat geld waard zijn… mss is dit economisch interessant..
Nu moet Tony of extra investeerder 10 mio bijsteken om ploeg te krijgen die kan meedoen voor titel in 2de klasse. Als ze Kortrijk overnemen blijven ze in eerste en concurrent minder voor sponsoring..
In ieder geval raar wat Leterme zegt en kvk ontkent… daar is iets aan de hand.
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar het zou win-win zijn voor beide clubs. 1+1 = 3
1+1=3....Ik denk dat beide supporterskernen daar niet kunnen/gaan mee leven....Kortrijkzanen en Waregemnaars/Zultenaars hebben gewoon een heel ander mentaliteit.... Met andere woorden...Persoonlijk denk ik niet dat er iemand wacht op dit fusiegedrocht,wat enkel zou mislukken...
En ik zie mij ook niet naast ne nekke van Kortrijk staan zene in de tribune...
,want eerlijk:Ze denken toch dat ze het zijn ee....
en tis zeker nie nodig

Het is evident dat er in Waregem gespeeld wordt, daar zijn mogelijkheden met het stadion en zijn er meest voetbal supporters. De essevee supporter zal wel blijven naar de voetbal gaan. De oude kvk supporters zijn welkom in Waregem. Leterme en hun CEO zullen het alvast niet meer moeten uitleggen aan de kvk supporters, want zij hebben hun ontslag gegeven. Tot wie gaan de kvk supporters zich richten? Gaan ze naar Maleisië gaan??
Trouwens Elindus was al een Kortrijks bedrijf dat is over gestapt naar Waregem, de rest volgt wel.
Met de degradatie van essevee en veranderend voetbal landschap en investeerders/eigenaars is misschien het momentum om toch een fusie te overwegen. Er moet nog een oplossing gevonden worden voor vervangers/sponsoren van de gokbedrijven.
Ik vermoed dat het tijd is gekomen om de emotionele redenen opzij te zetten.. en te kijken welke investeerders/sponsors er geïnteresseerd voor een voetbalploeg in zuid west Vlaanderen. Met daarop volgend : wat is de beste locatie, enz…
Ik ben er zeker van dat bepaalde kvk supporters vrezen dat dit kan gebeuren…