Auteur Topic: abonnement 2020-2021  (gelezen 62229 keer)

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #220 Gepost op: september 10, 2020, 02:35:31 pm »
Iemand die weet over welk tijdslot dit gaat:

Elke supporter krijgt een tijdslot van 15 minuten om zich aan te melden. Gelieve deze opgegeven timing te respecteren.
Na registratie krijg je een tijdslot toegewezen om aanwezig te zijn.
Je dient dan ook op dat ogenblik het stadion te betreden om wachtrijen aan de inkom te vermijden en volgens mij kom je ervoor noch erna nog binnen...
geen tijdsslot op mijn E tickets....
Oei... Daar gaat de planning...  :D
ja sorry...
tenzij 20/9/2020 13:30 mijn tijdslot zou zijn tegen Club ;)
verder staat er niks op van dit of dat uur
of uur op voorhand aanwezig.....

Dit staat in de mail waarmee de tickets werden gestuurd..
Een echt tijdslot is het niet..
Het is gewoon bijvoorbeeld vak 408, 1.5u op voorhand..
not here....
vak 115...

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #221 Gepost op: september 10, 2020, 03:12:52 pm »

Elke supporter krijgt een tijdslot van 15 minuten om zich aan te melden. Gelieve deze opgegeven timing te respecteren.
Je dient dan ook op dat ogenblik het stadion te betreden om wachtrijen aan de inkom te vermijden en volgens mij kom je ervoor noch erna nog binnen...
ja sorry...

not here....
vak 115...

In de mail die je krijgt staat er een link waar je verder moet op klikken.
Ook in vak 115 moet je 1,5uur op voorhand ter plaatse zijn

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #222 Gepost op: september 10, 2020, 03:53:57 pm »
Er staat toch nergens dat ze u de toegang zullen ontzeggen? Zolang dit er niet staat, zie ik ze geen recht hebben om u niet binnen te laten. Dit is volgens mij gewoon een maatregel die je kunt volgen om alles wat vlotter te laten verlopen.
SV TILL I DIE

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #223 Gepost op: september 10, 2020, 04:00:38 pm »

ja sorry...

not here....
vak 115...

In de mail die je krijgt staat er een link waar je verder moet op klikken.
Ook in vak 115 moet je 1,5uur op voorhand ter plaatse zijn

WAAR EN WANNEER MOET JE ZIJN TEGEN CHARLEROI  (13/09) en CLUB BRUGGE (20/09)?

Hoofdtribune

* Vak 111-116: 1,5 uur voor aftrap (ingang A1)
* Vak 101-106: 1 uur voor aftrap (ingang A3)

Sfeertribune

* Sfeervak 203: 1,5 uur voor aftrap
* Vak 201-205: 1 uur voor aftrap

Vijvertribune

* Vak 311-313: 1,5 uur voor aftrap

Familietribune

* Vak 401-404: 1,5 uur voor aftrap
* Vak 408-409: 1,5 uur voor aftrap
* Vak 405-407: 1 uur voor aftrap

dat staat er wel,
geen echt tijdslot..

Online Forza Essevee

• Leden
« Reactie #224 Gepost op: september 10, 2020, 04:35:57 pm »
Ik krijg steeds foutmeldingen (wrong coupon code) bij het invoeren van de klantennummers van de overige personen in mijn bubbel. De klantennummers kloppen wel degelijk en niemand anders van hen heeft al tickets gereserveerd ??? .Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem gehad?
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Bert4

• Leden
« Reactie #225 Gepost op: september 10, 2020, 04:40:35 pm »
Ik krijg steeds foutmeldingen (wrong coupon code) bij het invoeren van de klantennummers van de overige personen in mijn bubbel. De klantennummers kloppen wel degelijk en niemand anders van hen heeft al tickets gereserveerd ??? .Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem gehad?
Hier ook al sinds gisterenavond dat probleem. Gebeld naar ticketing en je moet een mail sturen naar ticketing@essevee.be. Vanavond zouden ze de mails nog bekijken

Online venez

• Leden
« Reactie #226 Gepost op: september 10, 2020, 05:35:01 pm »
Hier ook al sinds gisterenavond dat probleem. Gebeld naar ticketing en je moet een mail sturen naar ticketing@essevee.be. Vanavond zouden ze de mails nog bekijken

Ze zullen veel werk hebben, ik krijg ook steeds foutmeldingen bij het ingeven van de coupons/klantennummers.
Ze hebben precies nog geen tijd genoeg gehad om hun systeem hierop voor te bereiden  ::)

Offline brunogoal

• Leden
« Reactie #227 Gepost op: september 10, 2020, 05:37:26 pm »

Ze zullen veel werk hebben, ik krijg ook steeds foutmeldingen bij het ingeven van de coupons/klantennummers.
Ze hebben precies nog geen tijd genoeg gehad om hun systeem hierop voor te bereiden  ::)
het is ook het nummer op de voorkant van het abonnement en in de mail staat het nummer op de achterkant te gebruiken...

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #228 Gepost op: september 10, 2020, 05:43:43 pm »
Er staat toch nergens dat ze u de toegang zullen ontzeggen? Zolang dit er niet staat, zie ik ze geen recht hebben om u niet binnen te laten. Dit is volgens mij gewoon een maatregel die je kunt volgen om alles wat vlotter te laten verlopen.
Er staat inderdaad "Elke supporter krijgt een tijdslot van 15 minuten om zich aan te melden in het stadion. Gelieve deze opgegeven timing te respecteren."

Dus de toegang ontzeggen omdat je later of eerder aankomt zal dus niet leiden tot ontzeggen van de toegang maar enkel voor extra drukte zorgen aan de inkom.

Offline Frank D

• Leden
« Reactie #229 Gepost op: september 10, 2020, 05:50:48 pm »
Er is ook een probleem met de ticketing als je met één klantnummer meerdere abonnementen hebt.
Slechts één werd aanvaard bij het ingeven. Ik weet niet of anderen ook hetzelfde hebben ervaren.

Ik heb het probleem deze morgen gemaild naar ticketing en deze namiddag kreeg ik een mail terug met alle tickets voor onze bubbel van vijf in ons vak.
Uiteindelijk, na enkel uren ongeduldig wachten, toch mooi opgelost door onze mensen van ticketing! :)
« Laatst bewerkt op: september 10, 2020, 06:07:31 pm door Frank D »

Offline Porky

• Leden
« Reactie #230 Gepost op: september 10, 2020, 06:12:44 pm »
Er staat inderdaad "Elke supporter krijgt een tijdslot van 15 minuten om zich aan te melden in het stadion. Gelieve deze opgegeven timing te respecteren."

Dus de toegang ontzeggen omdat je later of eerder aankomt zal dus niet leiden tot ontzeggen van de toegang maar enkel voor extra drukte zorgen aan de inkom.

Ik begrijp die tijdslot en niet..
Je moet anderhalfuur op voorhand zijn en dan tijdslot van 15min..

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #231 Gepost op: september 10, 2020, 08:36:37 pm »
Ik zelfde probleem gehad. Mail naar ticketing sturen. Geef alle info door van je bubbels. Heb vandaag m'n tickets via mail gekregen. Komt dus in orde ;)
-SVZW Forever-

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #232 Gepost op: september 10, 2020, 08:38:05 pm »
Er is ook een probleem met de ticketing als je met één klantnummer meerdere abonnementen hebt.
Slechts één werd aanvaard bij het ingeven. Ik weet niet of anderen ook hetzelfde hebben ervaren.

Ik heb het probleem deze morgen gemaild naar ticketing en deze namiddag kreeg ik een mail terug met alle tickets voor onze bubbel van vijf in ons vak.
Uiteindelijk, na enkel uren ongeduldig wachten, toch mooi opgelost door onze mensen van ticketing! :)

Absoluut! De service is prima. Als 't in orde is, mag 't ook gezegd worden.
-SVZW Forever-

Offline Tarzan

• Leden
« Reactie #233 Gepost op: september 10, 2020, 08:52:36 pm »

Deze middag gemaild omdat ik hetzelfde probleem heb met eenzelfde klantnummer voor 2 abo's en vanavond terug gemaild.  Nog geen reactie gehad.  Nu probeer ik 4 abo's te reserveren en de 5e gaat morgen naar het secretariaat gaan vragen om bij ons te zitten...    voor mij is de service dus nog niet prima

Offline Bert4

• Leden
« Reactie #234 Gepost op: september 10, 2020, 08:55:49 pm »

Deze middag gemaild omdat ik hetzelfde probleem heb met eenzelfde klantnummer voor 2 abo's en vanavond terug gemaild.  Nog geen reactie gehad.  Nu probeer ik 4 abo's te reserveren en de 5e gaat morgen naar het secretariaat gaan vragen om bij ons te zitten...    voor mij is de service dus nog niet prima
Hier ook vanmorgen gemaild, daarna nog eens gebeld omdat ik geen reactie kreeg. Zou vanavond waarschijnlijk in orde komen zeiden ze. Morgen dan maar nog eens bellen en hopen dat het snel in orde komt.

Offline alijas

• Leden
« Reactie #235 Gepost op: september 10, 2020, 09:00:09 pm »
Nog voor de middag telefonisch  problemen gesignaleerd.  Op hun vraag alles gemaild en beloofden in de namiddag in orde te brengen, maar nog geen reactie gehad.  Dus nok.

Offline nassaro

• Leden
« Reactie #236 Gepost op: september 10, 2020, 11:56:49 pm »
Man, wat heb ik mij geërgerd aan dat digitaal platform. Als je digitaal gaat, moet je all the way gaan en maken dat het spel werkt. De eerder vermelde problemen heb ik ook ondervonden (en mijn kameraden ook). Van miserie naar de shop gegaan om aan tickets te geraken.

Online Forza Essevee

• Leden
« Reactie #237 Gepost op: september 11, 2020, 07:29:47 am »
Een persoon uit mijn bubbel is jeugdtrainer bij Essevee en zijn code marcheerde niet. Blijkt nu dat alle medewerkers van de jeugd en de club Tout court NIET mogen of kunnen komen omwille van het feit dat zij niets voor hun abonnement betaald hebben  ???. Dit vind ik toch heel vreemd van onze 'familieclub' .. Tenzij we meer dan 5000 betalende seizoenkaarthouders hebben, maar dat geloof ik toch niet.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #238 Gepost op: september 11, 2020, 09:29:38 am »
Ik probeer één ticket te reserveren en krijg te lezen: niet genoeg stoelen beschikbaar voor aan uw vraag te voldoen? Vak 112

Offline Porky

• Leden
« Reactie #239 Gepost op: september 11, 2020, 10:28:49 am »
Iemand die nu al duidelijk nieuws heeft ivm tijdslot van 15min..