Auteur Topic: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee  (gelezen 26475 keer)

Offline Bertrand

• Leden
Re: Speeldag 2 : 16/08/2020 - 16.00u : Beerschot V.A. - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: augustus 15, 2020, 07:06:00 pm »
OHL pakt een punt in Genk
hoewel ze in blessuretijd een zuivere strafschop
niet kregen
puur en alleen op mentaliteit

new season, same problems

zet er wie je wil
als ge ze ni kunt door een muur doen lopen
moet ge der zelfs ni aan beginnen

Ik denk dat die van ons zich teveel houden aan de 1,5 meter social distance. !!

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #61 Gepost op: augustus 15, 2020, 07:12:35 pm »
OHL pakt een punt in Genk
hoewel ze in blessuretijd een zuivere strafschop
niet kregen
puur en alleen op mentaliteit

new season, same problems

zet er wie je wil
als ge ze ni kunt door een muur doen lopen
moet ge der zelfs ni aan beginnen

Ik denk dat die van ons zich teveel houden aan de 1,5 meter social distance. !!

Ge ziet hoe slecht Genk is.
Tegen halve B-ploeg van OHL...

Offline belli

• Leden
« Reactie #62 Gepost op: augustus 15, 2020, 09:05:39 pm »
En ze krijgen dan nog n loepzuivere penalty niet.
Bij Kvk speelden ze als ploeg en iedereen wist wat hij moest doen.30 % balbezit....en Lepoint heeft er zijn plaats

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #63 Gepost op: augustus 15, 2020, 09:35:14 pm »
En ze krijgen dan nog n loepzuivere penalty niet.
Bij Kvk speelden ze als ploeg en iedereen wist wat hij moest doen.30 % balbezit....en Lepoint heeft er zijn plaats
en hier dan zagen dat we geen spelers hebben...
je kan niet zeggen dat een seck, berahino of vossen
geen kwaliteit hebben
want da hebben ze wel
wat ze niet hebben is
willen winnen
want waarom ook
na de match doen we een video analyse
leggen we alles keer uit
nemen we alles mee naar volgende wedstrijd
en loopt het terug fout
dan zijn da zaken die kunnen gebeuren....
laksheid kweekt geen winnaars

Offline belli

• Leden
« Reactie #64 Gepost op: augustus 15, 2020, 11:34:28 pm »
Tuurlijk willen ze winnen!!!
Ge moet er n ploeg van maken die voor elkaar door het vuur gaat.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #65 Gepost op: augustus 16, 2020, 09:50:22 am »
Nogmaals, ik heb het gevoel dat we gaan winnen. Belangrijke rol voor Srarfi en ook Berahino en Vossen. Ik voorspel 1 -3
Toch geen schrik hebben van zo 'n schijtploegske zeker, dan zou het al ver gekomen zijn.

Offline fozie

• Leden
  • Mr Gold
« Reactie #66 Gepost op: augustus 16, 2020, 12:24:35 pm »
We hebben maar 1 probleem, ent is Dury...Tis op, al een paar jaar, keikop >:(

Offline svzwfan

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: augustus 16, 2020, 12:36:09 pm »
Ik vrees voor verlies, hopelijk ben ik verkeerd .

Offline balboa

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: augustus 16, 2020, 12:46:06 pm »
Beerschot op Oostende zien spelen en das ook niet veel soeps.

Verdediging is zeker te pakken. Pyrochenko heeft een draaicirkel van een tractor. En da's gewoon om ver kegelen.

Veel ruimte geven ze ook weg. Maar wij gaan bij de zaak moeten zijn en het niet te gemakkelijk opnemen.
Ik denk dat ze in Antwerpen net hetzelfde denken...
Als je onze tweede helft zondag zag, dan zijn wij ook niet veel soeps...

Das ook een feit. Zal gewoon jaartje overleven zijn dit jaar. Top8 zit er volgens mij, met huidige spelers, niet in.  We zijn te weinig een team.

Volgend jaar zal het er om gaan. Wanneer 3 clubs moeten zakken

Haal 1deftige 8 (in u 4-4-2 systeem) en je speelt sowieso top-8, zeker weten
En zorg voor back-up op de rechtsachter
San Iker, ben je het niet met mij eens dat een goeie sterke spits voor een ploeg als Zulte Waregem zeer belangrijk is?

Larin na nieuwjaar niets meer waard maar het succes van Essevee in de heenronde was targetman Larin gecombineerd met de klasse van Berahino en Deschacht kuiste veel op.

ZW een historie met targetspitsen die een bal konden bijhouden: Salou, Leye, Sylla op z'n best.
Maar als je nu naar Vossen een bal speelt ben je hem direct weer kwijt en kan je als team nooit eens opschuiven en kom je direct weer in de onderdrukking terecht. Een bal in de lucht spelen naar hem ook kansloos want wint geen kopduel tegen een duelkrachtige grote sterke verdediger.
Mbokani op die manier levensbelangrijk bij Antwerp. Onuachu zeer belangrijk voor Genk, als die inkomt heb je schrik, niet van Cyrielke Dessers.
In Brugge denken ze met weemoed terug aan Wesley, die geen zuivere goalgetter was maar een verdediging wel ongelooflijk aan de praat hield en z'n ploeg deed opschuiven.

Als het echt het plan is om een hele competitie af te werken met Vossen diep in de punt gaan we nog vaak zitten vloeken vrees ik.

Ja, idd, maar ik weet gewoon dat Dury nooit Vossen op de bank zal zetten dus dat heeft weinig zin.
Bij Seck en Sissako zie ik het hem wel doen. Die brengen aanvallend te weinig en ontlasten de verdediging ook niet echt.

Over Deschacht, kuist idd veel op, maar heeft ook al veel goals op zijn conto door niet hard door te verdedigen.

Een Larin, dat is ook niet echt het type targetspits dat we nodig hebben. Dat is geen Leye of Salou.
Larin kreeg het soms te hoog in zijn bol.

We hebben enorm kansen laten liggen om targetspitsen binnen te halen omdat Dury altijd vol kiest voor zijn chouchou’s.
Akkoord hoor.
Vossen staat er inderdaad vast in, zal de stenen uit de grond mogen zuigen, zal altijd spelen. Zie ook hoe Dury zijn ploeg vorig seizoen uit elkaar heeft gehaald om Vossen maar zijn plekje te gunnen...
Berahino werd naar de flank verbannen en Vossen stond zelfs vele gedeeltes van de match centraal in het middenveld te spelen... Als een soort spelverdeler... (die match op Charleroi ontluisterend)

Is typisch Dury, haalt desnoods heel zijn elftal door elkaar en haalt totaal de balans uit zijn ploeg om toch maar zijn favo'tjes in de ploeg te kunnen droppen.

Als Dury zijn favorietjes heeft, heeft hij zijn oogkleppen op.
We hebben de afgelopen jaren hetzelfde meegemaakt met Lepoint, met Leye,...
Lepoint voetballend ongelooflijk zwak maar mocht een heel seizoen lang als nr 10 spelen, scoorde maar 2 goals in zijn laatste jaar, maar toch onbetwiste basisspeler als nr 10.
En Leye gedroeg zich op het veld op den duur al was hij Maradona. Pure zelfoverschatting. Maar Dury zei er niets van. Werd daarmee 1 keer geconfronteerd in Extra Time en was gepikeerd, begreep niet dat mensen vonden dat Leye zich te hooghartig gedroeg op het veld.

Daar ligt de taak van Simons en De fauw om dat bij te sturen en echt hun stem te laten horen in de staf. Maar Dury heeft nog nooit geluisterd naar een assistent dus waarom nu op zijn 63e plots wel?
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2020, 12:48:21 pm door balboa »

Offline mogul

• Leden
« Reactie #69 Gepost op: augustus 16, 2020, 01:24:29 pm »

Verdediging is zeker te pakken. Pyrochenko heeft een draaicirkel van een tractor. En da's gewoon om ver kegelen.

Veel ruimte geven ze ook weg. Maar wij gaan bij de zaak moeten zijn en het niet te gemakkelijk opnemen.

Das ook een feit. Zal gewoon jaartje overleven zijn dit jaar. Top8 zit er volgens mij, met huidige spelers, niet in.  We zijn te weinig een team.

San Iker, ben je het niet met mij eens dat een goeie sterke spits voor een ploeg als Zulte Waregem zeer belangrijk is?

Larin na nieuwjaar niets meer waard maar het succes van Essevee in de heenronde was targetman Larin gecombineerd met de klasse van Berahino en Deschacht kuiste veel op.

ZW een historie met targetspitsen die een bal konden bijhouden: Salou, Leye, Sylla op z'n best.
Maar als je nu naar Vossen een bal speelt ben je hem direct weer kwijt en kan je als team nooit eens opschuiven en kom je direct weer in de onderdrukking terecht. Een bal in de lucht spelen naar hem ook kansloos want wint geen kopduel tegen een duelkrachtige grote sterke verdediger.
Mbokani op die manier levensbelangrijk bij Antwerp. Onuachu zeer belangrijk voor Genk, als die inkomt heb je schrik, niet van Cyrielke Dessers.
In Brugge denken ze met weemoed terug aan Wesley, die geen zuivere goalgetter was maar een verdediging wel ongelooflijk aan de praat hield en z'n ploeg deed opschuiven.

Als het echt het plan is om een hele competitie af te werken met Vossen diep in de punt gaan we nog vaak zitten vloeken vrees ik.

Ja, idd, maar ik weet gewoon dat Dury nooit Vossen op de bank zal zetten dus dat heeft weinig zin.
Bij Seck en Sissako zie ik het hem wel doen. Die brengen aanvallend te weinig en ontlasten de verdediging ook niet echt.

Over Deschacht, kuist idd veel op, maar heeft ook al veel goals op zijn conto door niet hard door te verdedigen.

Een Larin, dat is ook niet echt het type targetspits dat we nodig hebben. Dat is geen Leye of Salou.

We hebben enorm kansen laten liggen om targetspitsen binnen te halen omdat Dury altijd vol kiest voor zijn chouchou’s.
Akkoord hoor.
Vossen staat er inderdaad vast in, zal de stenen uit de grond mogen zuigen, zal altijd spelen. Zie ook hoe Dury zijn ploeg vorig seizoen uit elkaar heeft gehaald om Vossen maar zijn plekje te gunnen...
Berahino werd naar de flank verbannen en Vossen stond zelfs vele gedeeltes van de match centraal in het middenveld te spelen... Als een soort spelverdeler... (die match op Charleroi ontluisterend)

Is typisch Dury, haalt desnoods heel zijn elftal door elkaar en haalt totaal de balans uit zijn ploeg om toch maar zijn favo'tjes in de ploeg te kunnen droppen.

Lepoint voetballend ongelooflijk zwak maar mocht een heel seizoen lang als nr 10 spelen, scoorde maar 2 goals in zijn laatste jaar, maar toch onbetwiste basisspeler als nr 10.
En Leye gedroeg zich op het veld op den duur al was hij Maradona. Pure zelfoverschatting. Maar Dury zei er niets van. Werd daarmee 1 keer geconfronteerd in Extra Time en was gepikeerd, begreep niet dat mensen vonden dat Leye zich te hooghartig gedroeg op het veld.

Daar ligt de taak van Simons en De fauw om dat bij te sturen en echt hun stem te laten horen in de staf. Maar Dury heeft nog nooit geluisterd naar een assistent dus waarom nu op zijn 63e plots wel?
2.  Blij dat je terug bent Balboa.   

Offline Esseveefan1

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #70 Gepost op: augustus 16, 2020, 02:05:14 pm »

Akkoord hoor.

Leye was wel een van de beste spelers die we gehad hebben

Offline belli

• Leden
« Reactie #71 Gepost op: augustus 16, 2020, 02:06:33 pm »
Lepoint stond gisteren ook hoog en was belangrijk voor de vk.er lopen er bij ons rond met veel meer talent maar minder rendement....

Offline belli

• Leden
« Reactie #72 Gepost op: augustus 16, 2020, 02:07:08 pm »
Idd,Leye was n leider op het veld,id kleedkamer.

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #73 Gepost op: augustus 16, 2020, 03:25:38 pm »
Soisalo in plaats van Opare

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #74 Gepost op: augustus 16, 2020, 03:28:28 pm »
Soisalo in plaats van Opare

Tjah 🤷‍♂️
Zegt ook genoeg over u jeugdwerking zeker...

Offline mogul

• Leden
« Reactie #75 Gepost op: augustus 16, 2020, 04:00:55 pm »
Compleet geschift om met Soisalo als rechtsback te beginnen, weeral, dit is niet te vatten,is niet logisch,is met geen enkel argument te begrijpen,nee, zelfs niet omwille van de kwetsuur van Opare of van de speelgerechtigheid van Bianda, dit is de slechtste manier om dit probleem op te lossen.   Soisalo gaat meermaals in de fout gaan,zal buitenspel buitenspel zetten,zal positioneel vaak verkeerd staan, logisch, hij is dit niet gewend,is daarvoor niet geschikt(hij is geschikt om eens 5 minuten in te vallen, zijn enkelvoudige of soms dubbelvoudige overstap te doen langs de lijn en dan 1 goeie voorzet van de 3). Dan speel je nog beter met 3 vanachter.    Ik hoop dat ik volledig verkeerd ben.
De 2 nieuwe assistenten gaan, zoals Balboa schreef, Dury niet op andere gedachten brengen.
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2020, 04:03:56 pm door mogul »

Offline Porky

• Leden
« Reactie #76 Gepost op: augustus 16, 2020, 04:20:27 pm »
Bruno eruit aub!

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #77 Gepost op: augustus 16, 2020, 04:21:22 pm »
Bruno eruit aub!
Ja zei het hier ook, 6 balcontacten evenveel keer dramatisch contact.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #78 Gepost op: augustus 16, 2020, 04:24:23 pm »
Bruno eruit aub!
Ja zei het hier ook, 6 balcontacten evenveel keer dramatisch contact.

Maar protegé van FD.
Wss omdat ie veel loopt en polyvalent is  ::)

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #79 Gepost op: augustus 16, 2020, 04:26:07 pm »
geen beweging
korte passen die dus meters te ver uitkomen
Bruno ziet zijn bal te graag en wil weer bewijzen

Srarfi is imo de enige wie wa wil forceren

wat me opvalt
spelers onderling zoeken geen contact met elkaar, geen duimpje enzo
lopen er allemaal wa lamlendig bij