Geen mechele en okereke bij club door corona
Citaat van: Porky op september 15, 2020, 08:28:36 pmGeen mechele en okereke bij club door coronahopelijk bij ons ook geen corona gevallen, vrees er een beetje voor...
Ik heb gehoord dat mensen dat enkel diegene die er tegen Charleroi waren , ok zondag mogen gaan, klopt dit?
Citaat van: pamfluit op september 16, 2020, 07:54:10 pmIk heb gehoord dat mensen dat enkel diegene die er tegen Charleroi waren , ok zondag mogen gaan, klopt dit?Klopt niet. Zie mail die Essevee vandaag heeft gestuurd:"Enkel de abonnees die zich registreerden voor de wedstrijd tegen Sporting Charleroi hebben ook een ticket ontvangen voor het duel tegen Club. Kon je er niet bij zijn tegen Charleroi, maar had je jouw bubbel wel geregistreerd? Geen nood, jouw plaats blijft ook nu gereserveerd."
Citaat van: Bert4 op september 16, 2020, 08:31:07 pmCitaat van: pamfluit op september 16, 2020, 07:54:10 pmIk heb gehoord dat mensen dat enkel diegene die er tegen Charleroi waren , ok zondag mogen gaan, klopt dit?Klopt niet. Zie mail die Essevee vandaag heeft gestuurd:"Enkel de abonnees die zich registreerden voor de wedstrijd tegen Sporting Charleroi hebben ook een ticket ontvangen voor het duel tegen Club. Kon je er niet bij zijn tegen Charleroi, maar had je jouw bubbel wel geregistreerd? Geen nood, jouw plaats blijft ook nu gereserveerd."Ik heb mijn bubbel niet geregistreerd aangezien ik er tegen Charleroi niet kon bijzijn...
Citaat van: pamfluit op september 16, 2020, 08:47:08 pmCitaat van: Bert4 op september 16, 2020, 08:31:07 pmCitaat van: pamfluit op september 16, 2020, 07:54:10 pmIk heb gehoord dat mensen dat enkel diegene die er tegen Charleroi waren , ok zondag mogen gaan, klopt dit?Klopt niet. Zie mail die Essevee vandaag heeft gestuurd:"Enkel de abonnees die zich registreerden voor de wedstrijd tegen Sporting Charleroi hebben ook een ticket ontvangen voor het duel tegen Club. Kon je er niet bij zijn tegen Charleroi, maar had je jouw bubbel wel geregistreerd? Geen nood, jouw plaats blijft ook nu gereserveerd."Ik heb mijn bubbel niet geregistreerd aangezien ik er tegen Charleroi niet kon bijzijn...Niet zo slim want ze hebben dit heel veel gecommuniceerd.Moest ik van jou zijn, zou ik morgen naar de shop bellen om te luisteren wat mogelijk is.
Citaat van: svennay op september 16, 2020, 08:59:05 pmCitaat van: pamfluit op september 16, 2020, 08:47:08 pmCitaat van: Bert4 op september 16, 2020, 08:31:07 pmCitaat van: pamfluit op september 16, 2020, 07:54:10 pmIk heb gehoord dat mensen dat enkel diegene die er tegen Charleroi waren , ok zondag mogen gaan, klopt dit?Klopt niet. Zie mail die Essevee vandaag heeft gestuurd:"Enkel de abonnees die zich registreerden voor de wedstrijd tegen Sporting Charleroi hebben ook een ticket ontvangen voor het duel tegen Club. Kon je er niet bij zijn tegen Charleroi, maar had je jouw bubbel wel geregistreerd? Geen nood, jouw plaats blijft ook nu gereserveerd."Ik heb mijn bubbel niet geregistreerd aangezien ik er tegen Charleroi niet kon bijzijn...Niet zo slim want ze hebben dit heel veel gecommuniceerd.Moest ik van jou zijn, zou ik morgen naar de shop bellen om te luisteren wat mogelijk is.Er was nog plaats in overvloed
De bock onzeker..Bianda niet in selectie.. Nikos linksachter?Komt ervan als je geen backups hebt..
Elke dag bijna zijn hier onverwachte wendingen wat de ploeg betreft. Ongelooflijk !Nu tegen Brugge zullen we waarschijnlijk niet winnen, maar een flinke afstraffing met 0-5 of nog meer, dat is ook alles behalve plezant.