Auteur Topic: Speeldag 9 : 18/10/2020 - 13.30u : Essevee - Royal Antwerp  (gelezen 18787 keer)

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 9 : 18/10/2020 - 13.30u : Essevee - Royal Antwerp
« Reactie #60 Gepost op: oktober 18, 2020, 06:06:06 pm »
Eerste helft moeten we die 2de goal maken, Bruno met die slappe kopbal, pfff,Vossen in de rebound moet je toch ook beter mee doen.  Ik vond Bruno en Vossen gewoonweg zwak, en dan vervang je uw beste man, dat snap ik totaal niet!
En nergens de vermelding dat Mbokani infeite rood moet krijgen, dat was een zuivere elleboog en duidelijk een doelbewuste reactie, dat kon nog de wedstrijd doen kantelen.
Die tegengoals en op bijna identieke wijze en op 6 minuten tijd met zoveel ervaren mannen, dat mag niet, geen aansluiting van een Bruno bv, met z'n allen naar de andere kant kijken en geen een die het overzicht had, daar kan je als coach weinig aan doen.
Ik zie het slecht komen dit seizoen.
wat die elleboog betreft,Deschacht zag er ook de braafste niet uit in die fase

Offline mogul

• Leden
« Reactie #61 Gepost op: oktober 18, 2020, 06:11:58 pm »
Eerste helft moeten we die 2de goal maken, Bruno met die slappe kopbal, pfff,Vossen in de rebound moet je toch ook beter mee doen.  Ik vond Bruno en Vossen gewoonweg zwak, en dan vervang je uw beste man, dat snap ik totaal niet!
En nergens de vermelding dat Mbokani infeite rood moet krijgen, dat was een zuivere elleboog en duidelijk een doelbewuste reactie, dat kon nog de wedstrijd doen kantelen.
Die tegengoals en op bijna identieke wijze en op 6 minuten tijd met zoveel ervaren mannen, dat mag niet, geen aansluiting van een Bruno bv, met z'n allen naar de andere kant kijken en geen een die het overzicht had, daar kan je als coach weinig aan doen.
Ik zie het slecht komen dit seizoen.
wat die elleboog betreft,Deschacht zag er ook de braafste niet uit in die fase
Nee, maar in principe is het dan geel voor Dechacht en Rood voor Mbokani, was duidelijk 'natrappen' met de elleboog, doen wij zoiets is het direct rood, zeker weten.

Offline Groofy

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #62 Gepost op: oktober 18, 2020, 06:27:27 pm »
Je moet hun bank een bekijken, die kunne op het laatste nog Benavente inbrengen!

Offline Porky

• Leden
« Reactie #63 Gepost op: oktober 18, 2020, 06:37:03 pm »
Titeca is er hoor! We spelen 1 goede helft..
Waarschijnlijk op vraag van Essevee..

Offline Forza Essevee

• Leden
« Reactie #64 Gepost op: oktober 18, 2020, 06:53:51 pm »
Eerste helft was leuk om volgen. Veel enthousiasme en inzet bij onze jongens. Af en toe zelfs een goede combinatie en toch een 4-tal serieuze kansen gecreëerd. Je moet altijd de rust halen met een dubbele voorsprong lijkt me. Zowel Vossen als Bruno mochten meer doen met de opgelegde mogelijkheden. Ook Bianda mocht beter afwerken, maar wetende dat hij een verdediger is wil ik hem hiervoor niet kapittelen.

In de tweede helft wist iedereen op de tribunes wat er zou gebeuren. Ons middenveld werd overlopen , we hielden moeilijker de bal in de ploeg en combinaties waren helemaal uit den boze. Ik snap dan totaal niet waarom je Sissako dan niet voor Marcq (die wel een goede eerste helft speelde) brengt en Govea niet voor Vossen. Damien was op en ook Vossen schakelde veel minder goed om en hield ook geen bal meer in de ploeg ... Dat je ook Srarfi brengt kan ik zeker helemaal begrijpen, maar dan toch niet voor onze beste man.  :o . Dompé was, samen met onze nieuwe spits, de gevaarlijkste man op het veld voor ons. Onbegrijpelijke wissel van Dury. De hoeveelste is dat al niet. We blijven in hetzelfde bedje ziek.  ::)
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Online isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #65 Gepost op: oktober 18, 2020, 07:16:13 pm »
De reden van de malaise op lange termijn gezien, is dat Dury niet mee geëvolueerd is met het moderne voetbal. Dit is voetbal gebaseerd op snelheid en fysieke kracht en dat is nu juist wat deze ploeg ontbreekt. De oudere spelers kunnen geen 90 minuten spelen zoals in de eerste helft en je kan ze dat niet eens kwalijk nemen. Het zit hem in de transferpolitiek waarbij jonge snelle spelers dienen aangetrokken te worden. Misschien kunnen we dat financieel niet halen, maar dan moeten we ook niet klagen dat we in de onderste regionen verkeren en dat we tot de mindere ploegen behoren in 1ste klasse.
We moeten toezien hoe andere ploegen, waarmee we normaal mee moeten kunnen wedijveren, het moderne voetbal wel beter opnemen en ons intussen voorbijgestoken hebben.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #66 Gepost op: oktober 18, 2020, 08:01:16 pm »
Tweede verdiep skyboxen vol met Antwerp-supporters. Wel eens benieuwd wie van onze sponsors dat organiseert.

more info plz?

mss bestuur antwerp + enkele genodigden?
Klopt, het bestuur van de tegenpartij heeft daar gegeten en de match bekeken. Slechts enkelen gingen naar de hoofdtribune.
Dus de aandacht en misnoeging niet waard.

Online Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #67 Gepost op: oktober 18, 2020, 08:05:07 pm »
eindelijk mentaliteit
maar om dat 90min vol te houden heb je ook fysiek nodig
er zaten er 7 dood na 75min, voor profs te zijn, vind ik triestig...

Bruno moet toch weinig doen om te mogen blijven staan.

Onze boomlange spits is ok voor ons
plank of niet, hij weegt op een verdediging
en neemt man of 2 op zich
zal ook wel meer fouten meekrijgen als we tegen kleinere
ploegen spelen

Was vandaag niet tegen janneke en mieke
Als je ziet wat daar rondloopt...
en toch
zat er meer in

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #68 Gepost op: oktober 18, 2020, 08:45:36 pm »
eindelijk mentaliteit
maar om dat 90min vol te houden heb je ook fysiek nodig
er zaten er 7 dood na 75min, voor profs te zijn, vind ik triestig...

Bruno moet toch weinig doen om te mogen blijven staan.

Onze boomlange spits is ok voor ons
plank of niet, hij weegt op een verdediging
en neemt man of 2 op zich
zal ook wel meer fouten meekrijgen als we tegen kleinere
ploegen spelen

Was vandaag niet tegen janneke en mieke
Als je ziet wat daar rondloopt...
en toch
zat er meer in
Voila, dat was het eerste dat ik mij bedacht rond minuut 60 al.
Daar waren we vroeger top en de laatste jaren echt wel flop.
Dit ligt niet aan de spelers maar aan de physicals me dunkt...

Na de eerste helft had het eigenlijk al beslist moeten zijn met een 3-0. Helaas zijn we nog steeds niet efficiënt en moest Antwerp amper een 30 minuutjes doorduwen en was het over en uit.
De wissels van Dury snap ik ook nog steeds niet en in dat bedje blijven we dus inderdaad ziek...

Online isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #69 Gepost op: oktober 18, 2020, 08:56:12 pm »
Bruno is al minstens 5 wedstrijden te slecht.

Offline pet1

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #70 Gepost op: oktober 19, 2020, 08:06:46 am »
Dury heeft deze match verloren; zo een goede eerste helft spelen, en dan uw spelers gedemotiveerd weer op het veld sturen...? Ze kwamen uit de kleedkamer als makke lammetjes.
Het werd dan ook snel duidelijk dat FD deze wedstrijd per sé wou verliezen, toen hij de man van de match er af haalde, Dompé.  Als ge dan uw diepe spits vervangt door een verdedigende middenvelder, toont ge echt dat ge niet meer wilt winnen... 

Ik heb een paar suggesties om de boel op de rails te krijgen;
-Dury wordt technisch directeur (of materiaalmeester)zodat we hem niet moeten uitbetalen.
-Simons wordt hoofdcoach
-Deschacht stopt onmiddellijk en wordt assistent (iedereen ziet toch dat dit zijn seizoen teveel is)
-Bianda en Pletinckx (als hij weer fit is ) centraal in de verdediging.
-Srarfi moet altijd spelen , is gewoon beter als flank dan Bruno (Bruno is trouwens een schim van zichzelf dit seizoen)
-Als Vossen (ook ene met dat jaar teveel) niet snel begint te renderen, zet dan evt Bruno in de spits of zelfs Soisalo, iemand die beweging brengt.
-Marcq speelde een goede match gisteren, maar dat is geen speler meer om op te bouwen, dus laat Sissako toch spelen hé
-Laat Van Hecke aub een jaartje rijpen in 1B, die jongen mist de baard in de keel, maar gaat er wel komen, maar nu nog niet.

Ik heb gisteren 45 minuten genoten en 45 minuten zitten vloeken.

Bestuur van SV , doe er verdomme eindelijk iets aan!

Offline mogul

• Leden
« Reactie #71 Gepost op: oktober 19, 2020, 09:15:35 am »
Ik heb nog weinig hoop, ja, inderdaad, er stonden weer spelers op het veld, zoals Vossen en Bruno, die totaal niet voldeden, ze staan er in voor hun 'scoringsvermogen' maar faalden allebei.  Dan verwacht je dat tenminste 1 van de twee toch zou vervangen worden als eerste, maar nee, Dury vervangt onze beste man.
Maar wanneer je die twee goals ziet en de volledige ploeg doet het 2x op 6 minuten totaal fout, ook niemand die het ziet en ingrijpt, dat verwacht ik toch van een Deschacht of een Marcq, nee, wat ik meer en meer besef is dat het er niet inzit.  We moeten hopen dat er enkele ploegen slechter worden of slechter blijven. 
Ja Dury doet veel dingen slecht, maar ik verwacht van de ervaren mannen,Vossen,Bruno,Deschacht,Seck,Marcq,De Bock dat ze toch meer voetbalverstand hebben, en dit kunnen tonen op het veld,neen dus.    Ik weet niet of een andere trainer dit kan fiksen, het beter maken.
Voor mij mogen die spelers op de bank zitten,of in de tribune, we hebben er weinig tot niks aan,het roer volledig omgooien ?  Hoe die spelers spelen is toch niet meer goed genoeg.

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #72 Gepost op: oktober 19, 2020, 11:15:50 am »
Eerste helft was top. Het kon makkelijk 4-4 geweest zijn. 2e helft verloren door gebrek aan conditie. 2 identieke tegengoals (de Antwerpenaars stonden in de rij om de bal er in te sjotten). Foute vervangingen. Waarom nu pas onze targetspits? Is geen top maar is wel een noodzaak.

Offline belli

• Leden
« Reactie #73 Gepost op: oktober 19, 2020, 11:27:27 am »
conditioneel zat het zeker niet goed.
denk dat Leko ook bijgestuurd heeft.
is het toeval dat die eerste 2 doelpunten op elkaar trekken.
want er stonden wel telkens heel veel spelers van Antwerp vrij.
soit, we moeten het er mee doen en hopen dat we in de toekomst het niveau van de eerste helft langer kunnen aanhouden.
maar we kunnen er niet naast kijken dat het moderne voetbal met snelle, lopende spelers wordt gespeeld en dat we dit (vooral in het centrum) niet hebben.

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #74 Gepost op: oktober 19, 2020, 11:35:58 am »
Je moogt nog al het voetbalverstand hebben als je wilt maar als je de fysiek niet hebt om 90' te voetballen en als ze na 60' allemaal op hun tandvlees zitten gaat het niet gaan. Iedereen ziet dat we niet de fysiek en het loopvermogen hebben van de andere ploegen.  Als je regelmatig de andere wedstrijden van eerste klasse volgt weet je genoeg. Ik heb Berahino zien spelen met Charleroi, hij heeft gescoord met het hoofd op corner maar voor de rest ging het ook allemaal te snel voor hem en hebben ze hem dan maar vervangen. !!

Offline Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #75 Gepost op: oktober 19, 2020, 11:46:58 am »
Gisteren ohl gezien op Anderlecht,hoe snel die diep spelen en knokken,dat kunnen wij niet

Offline minos

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #76 Gepost op: oktober 19, 2020, 12:19:42 pm »
Ik lees bij herhaling dat Bruno niet goed is, niet past in ons spel; in de tribune werd geroepen "vevang die 19" ;iedereen ziet het blijkbaar uitgezonderd onze coach??? Durft hij hem niet meer vervangen omdat hij een tijdje geleden 'boos' was?

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #77 Gepost op: oktober 19, 2020, 12:43:59 pm »
soit, we moeten het er mee doen en hopen dat we in de toekomst het niveau van de eerste helft langer kunnen aanhouden.
maar we kunnen er niet naast kijken dat het moderne voetbal met snelle, lopende spelers wordt gespeeld en dat we dit (vooral in het centrum) niet hebben.

Kom zeg : dat is onzin.  Dury is altijd gekend geweest als een trainer bij spelers wel conditioneel in orde waren voor een volledige match.  Ik vind dit belachelijk om dit nu in twijfel te trekken.

Ik blijf bij mijn statement : Dury is een toptrainer, nog steeds.

alleen a) zijn er financiële beperkingen door het stadion en covid 19
b) zijn er in het verleden enorme sportieve en extra-sportieve blunders gemaakt, die we nu cash betalen.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #78 Gepost op: oktober 19, 2020, 01:03:50 pm »

Kom zeg : dat is onzin.  Dury is altijd gekend geweest als een trainer bij spelers wel conditioneel in orde waren voor een volledige match.  Ik vind dit belachelijk om dit nu in twijfel te trekken.

Ik blijf bij mijn statement : Dury is een toptrainer, nog steeds.

alleen a) zijn er financiële beperkingen door het stadion en covid 19
b) zijn er in het verleden enorme sportieve en extra-sportieve blunders gemaakt, die we nu cash betalen.

Dury was een toptrainer voor wie het niveau in de Belgische competitie al een jaar of 3 hem te boven is gegroeid.

Gerets, Leekens, Antheunis, Broos, het waren allemaal toptrainers, maar ooit komt daar een eind aan.
Gerets heeft dat rap ingezien en naar de zandbak vertrokken, de rest dacht nog altid dat ze het wel konden, maar faalden keer op keer

Offline belli

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: oktober 19, 2020, 01:11:25 pm »
elk zijn mening natuurlijk.
hoe we er voor staan zagen veel mensen aan komen.
is al langer bezig dan COVID.
net zoals je het bij STVV zag aankomen.
die zijn nog zieker volgens mij.
tuurlijk blijven we supporters en staan we 100% achter onze ploeg.
eerste helft tegen Antwerp was hoopgevend.
tegen Oostende en Kortrijk moeten er gewoon punten worden gesprokkeld.
nog tweemaal na elkaar verliezen en je kan Dury gewoon niet houden.....of hij nu geld kost of niet.
maar als we spelen zoals de eerste helft tegen Antwerp zal dit niet gebeuren.