Ik heb nog weinig hoop, ja, inderdaad, er stonden weer spelers op het veld, zoals Vossen en Bruno, die totaal niet voldeden, ze staan er in voor hun 'scoringsvermogen' maar faalden allebei. Dan verwacht je dat tenminste 1 van de twee toch zou vervangen worden als eerste, maar nee, Dury vervangt onze beste man.
Maar wanneer je die twee goals ziet en de volledige ploeg doet het 2x op 6 minuten totaal fout, ook niemand die het ziet en ingrijpt, dat verwacht ik toch van een Deschacht of een Marcq, nee, wat ik meer en meer besef is dat het er niet inzit. We moeten hopen dat er enkele ploegen slechter worden of slechter blijven.
Ja Dury doet veel dingen slecht, maar ik verwacht van de ervaren mannen,Vossen,Bruno,Deschacht,Seck,Marcq,De Bock dat ze toch meer voetbalverstand hebben, en dit kunnen tonen op het veld,neen dus. Ik weet niet of een andere trainer dit kan fiksen, het beter maken.
Voor mij mogen die spelers op de bank zitten,of in de tribune, we hebben er weinig tot niks aan,het roer volledig omgooien ? Hoe die spelers spelen is toch niet meer goed genoeg.