Auteur Topic: Speeldag 14 : 29/11/2020 - 16.00u : KAA Gent - Essevee  (gelezen 22356 keer)

Offline boerkens4ever

• Leden
Re: Speeldag 14 : 29/11/2020 - 16.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: november 29, 2020, 05:57:51 pm »
Voor mij is Bostyn Mvdm.
Geeft vertrouwen aan verdediging. Keept attent en pakt uit met belangrijke saves.

Idd aan een zeer sterk seizoen bezig. Sammy zullen we nog niet onmiddellijk zien. Ook goede wedstrijd van Govea. Nu eindelijk eens tijdens een thuiswedstrijd bevestigen.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #61 Gepost op: november 29, 2020, 05:57:59 pm »
Vreemd dat dit niet kon vorige week..
Misschien omdat Gent wil voetballen en Mechelen niet.

Mechelen speelde ook veel beter dan Gent
Gent is ook los zand.
Hopelijk Anderlecht volgende week zo weer een offday waar ze heel slecht zijn. Dan kunnen we winnen

We waren efficiënt vandaag. Voor de rest was het verdedigen, organisatie zo moet het.
In begin kwamen ze er soms makkelijk door, gelukkig scoren we eerst.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #62 Gepost op: november 29, 2020, 05:58:02 pm »
Wat een wedstrijd toch. Deze geweldige wedstrijd maakt mij boos over de wedstrijd tegen Mechelen... Bostyn en Humphreys mannen van de match!

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #63 Gepost op: november 29, 2020, 06:01:21 pm »
Vreemd dat dit niet kon vorige week..
Misschien omdat Gent wil voetballen en Mechelen niet.
Deze overwinning had ik totaal niet verwacht. Man wat ben ik content. En inderdaad : als we het spel niet moeten maken, dan kunnen we het. Nu Anderlecht over de knie vrijdag.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #64 Gepost op: november 29, 2020, 06:02:18 pm »
Tweede helft uitstekend gedaan ook, zoals het moet, wachten op een foutje van Gent, niet persé gaan voor die derde.
Iedereen een pluim van de ploeg, ook Seck, hoe het mogelijk is dat Gent zo zwak voor de dag komt maakt niet uit, wij deden het goed, Louis houdt ons recht in het begin, en voor de rest heel zelfzeker,ben blij voor hem.
Gent had natuurlijk geen echte spits, maar wij geven omzeggens niks weg de tweede helft.
Humpreys,Marcq,Govea,Srarfi,Bruno(inzet) en Chory(inzet en heel belangrijk voor onze ploeg) echt heel goed, Marcq balvast, Humpreys zat overal tussen,spelen we met die mentaliteit tegen Mechelen, verliezen we niet, ik hoop dat de spelers dit nu echt beseffen!
Heel blij en felicitaties naar de ploeg, well done!
En Odija, die kan echt wel voetballen(vandaag niet) maar wat een etterbak, die fout op Govea verdiende rood.

Online isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #65 Gepost op: november 29, 2020, 06:09:17 pm »
Het is net alsof onze ploeg alleen haar uiterste best doet en goed speelt als het van kapitaal belang is. Veronderstel maar eens dat we vandaag verloren hadden ....
Ze zullen gedacht hebben, oei vandaag moeten we een tandje bijsteken want de ploegen onder ons beginnen punten te pakken en komen gevaarlijk dicht bij ons met bovendien nog minder gespeelde matchen.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #66 Gepost op: november 29, 2020, 06:12:13 pm »
Tweede helft uitstekend gedaan ook, zoals het moet, wachten op een foutje van Gent, niet persé gaan voor die derde.
Iedereen een pluim van de ploeg, ook Seck, hoe het mogelijk is dat Gent zo zwak voor de dag komt maakt niet uit, wij deden het goed, Louis houdt ons recht in het begin, en voor de rest heel zelfzeker,ben blij voor hem.
Gent had natuurlijk geen echte spits, maar wij geven omzeggens niks weg de tweede helft.
Humpreys,Marcq,Govea,Srarfi,Bruno(inzet) en Chory(inzet en heel belangrijk voor onze ploeg) echt heel goed, Marcq balvast, Humpreys zat overal tussen,spelen we met die mentaliteit tegen Mechelen, verliezen we niet, ik hoop dat de spelers dit nu echt beseffen!
En Odija, die kan echt wel voetballen(vandaag niet) maar wat een etterbak, die fout op Govea verdiende rood.
Wat een kleine man, Odjidja Ofoe. Dat stoot tegen Govea op de wissel van Omar... Dompé had rood gekregen tegen de vuilkarre voor een mildere actie.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: november 29, 2020, 06:23:27 pm »

En toch zie ik die Chory nog paar rode kaarten pakken

Offline mogul

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: november 29, 2020, 06:32:37 pm »

En toch zie ik die Chory nog paar rode kaarten pakken
Ja, dat begrijp ik, is soms te driest,denk ook dat het iemand is die soms revanche gaat nemen,maar het is toch een ambetante speler voor de tegenstrever, en zijn goal was niet zo gemakkelijk,kaatsen kan hij ook, snelheid heeft hij niet, maar inzet zeker wel.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #69 Gepost op: november 29, 2020, 06:41:43 pm »
Die Chory, op korte tijd heel belangrijk geworden voor onze ploeg. Zou er echt niet graag tegen spelen want is een vuil manneke, tikske hier, slagske daar, een echte krijger.
SV TILL I DIE

Online Porky

• Leden
« Reactie #70 Gepost op: november 29, 2020, 07:20:32 pm »
Die Chory, op korte tijd heel belangrijk geworden voor onze ploeg. Zou er echt niet graag tegen spelen want is een vuil manneke, tikske hier, slagske daar, een echte krijger.

Iemand die weet wat de aankoopoptie is?

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #71 Gepost op: november 29, 2020, 08:05:12 pm »

Dit is er alleszins eenen om te lichten. Zal wel geen mega grote som zijn, want was bankzitter in Plzen.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #72 Gepost op: november 29, 2020, 08:18:46 pm »

Dit is er alleszins eenen om te lichten. Zal wel geen mega grote som zijn, want was bankzitter in Plzen.

Ik ben voorlopig nog niet echt helemaal weg van Chory.
Houdt nog te weinig ballen bij en gaat er te driest in.
Maar is voorlopig wel een meerwaarde voor ons spel, maar tis geen Salou om het met eenzelfde type te vergelijken.

Maar het betert week na week, dus kan ik mijn mening nog herzien  ;)

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #73 Gepost op: november 29, 2020, 09:22:06 pm »

En had hij gestart tegen de Véékaa, hadden we die match gewonnen.

Zeer belangrijke speler. En ééntje zoals Dury het graag heeft. Nen groten ambetanterik die ook wat techniek heeft, groot en kopbalsterk, pivot (balletje afleggen met rug naar de goal), afwerker en vechtlust. Flanken kunnen oprukken, houdt de verdediging aan de praat. Komt wel ne keer terug als het moet. Salou-type.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #74 Gepost op: november 29, 2020, 09:44:23 pm »

En had hij gestart tegen de Véékaa, hadden we die match gewonnen.

Zeer belangrijke speler. En ééntje zoals Dury het graag heeft. Nen groten ambetanterik die ook wat techniek heeft, groot en kopbalsterk, pivot (balletje afleggen met rug naar de goal), afwerker en vechtlust. Flanken kunnen oprukken, houdt de verdediging aan de praat. Komt wel ne keer terug als het moet. Salou-type.
Inderdaad, zijn goals die hij maakte zijn ook zo simpel niet, met klasse afgewerkt,heel gul met zijn inspanningen, maar in zijn enthousiasme soms te onstuimig, maar in ieder geval, diegene die hem uitpikte, scout of iemand anders, goed werk.

Online Porky

• Leden
« Reactie #75 Gepost op: november 29, 2020, 10:16:09 pm »
Geen fan van Marcq maar speelt echt goed in deze opstelling. Goed overzicht, balvast.

Humphreys ook weer deftig.
Goede passing, snelheid in verdedigen

Offline Roeselare

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #76 Gepost op: november 29, 2020, 11:06:58 pm »
Afgaande op de korte invalbeurt lijkt Armenakas ook een goede voetballer.

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #77 Gepost op: november 30, 2020, 07:35:13 am »
Geen fan van Marcq maar speelt echt goed in deze opstelling. Goed overzicht, balvast.

Diene Humphreys weerspiegelt wat we de afgelopen jaren veel te weinig hebben gedaan. Nl geduld tonen met voetballers. We hebben echt veel spelers gewoon kapotgemaakt en geen kans gegeven. Oldrup had ook altijd nu in de ploeg gestaan. De jonge Bjordal ook.

Offline Jayze

• Leden
« Reactie #78 Gepost op: november 30, 2020, 09:01:45 am »

Diene Humphreys weerspiegelt wat we de afgelopen jaren veel te weinig hebben gedaan. Nl geduld tonen met voetballers. We hebben echt veel spelers gewoon kapotgemaakt en geen kans gegeven. Oldrup had ook altijd nu in de ploeg gestaan. De jonge Bjordal ook.
Klopt inderdaad. Humphreys is een heel secure verdediger, goede inspeelpas mss wel wat traag op de eerste meters. Maar als  je vergelijkt met Pletinckx, zal Humphreys minder penaltyfouten maken en minder rode kaarten pakken. Hij speelt minder op het duel in de eerst helft van ons veld.

Offline belli

• Leden
« Reactie #79 Gepost op: november 30, 2020, 09:36:10 am »
ik ben vooral blij dat er (vooral 2 de helft) een echt team op het veld stond.
In het begin was het wat zoeken maar 2de helft gewoon niks weggegeven en je zag het vertrouwen van Gent met de minuut zakken.
Eveneens blij dat er spelers bij zitten die echt goed waren....
- Bostyn: (ik heb nog gezegd dat het geen 1ste klasse materiaal was). Was veruit zijn beste wedstrijd. Nam ook initiatief op hoge ballen. Straalde vertrouwen uit.
- Humphreys: ook goed, rustig en vaak goed ingespeeld.
- Opare: we kregen al veel doelpunten binnen omdat Opare er niet stond. Was verdedigend nu wel bij de les en belangrijk aandeel bij 1ste goal (1 vd weinige spelers van ons die echt op snelheid kan komen - en das meteen gevaarlijk - goeie pass van Bruno ook)
- Marcq en Seck: Marcq viel niet op maar was belangrijk. Seck mocht daardoor meer druk zetten, lopen....speelde voor mij een dijk van n wedstrijd (terwijl hij dit seizoen vaak slecht was).
- Govea: al terecht veel kritiek gekregen...gisteren top.

Kortom, ik bewierook nu vooral gasten waarin we het niet zagen of die vaak minder waren.
Blij dat zij opstaan!
want om resultaten te halen zullen we met meer dan 11 kwalitatieve spelers moeten zijn.