Ik mag de catastrofisten hier na zo'n wedstrijd helemaal niet begrijpen.
Hoeft ook niet
Maar ik zie gewoon geen verbetering qua spel en daar maak ik me zorgen in.
Dat moet dringend verbeteren.
Alle geluk dat we tegen een ziek Anderlecht en een ziek Gent speelden. Want dat is het e
We moeten realistisch zijn. Ee zit geen verbetering in
Versta mij niet verkeerd, ik ben heel content met dit punt
Het is ongelooflijk zelf.
Ben niet akkoord :/ toch niet een geweldige wedstrijd, maar deze twee wedstrijden en de match tegen Malinwa zijn onvergelijkbaar hé. Wij waren veel beter tegen Gent en Anderlecht, wij hebben een ploeg gezien.
Voor elkaar vechten zie je in 4de provinciale ook
Ik wil voetbal zien, en zien we dat is mijn vraag? Daar moet iedereen hier neen op antwoorden.
Zien we daar verbetering in? Ook hier moet iedereen neen op antwoorden
We zien geen spelpatronen.
Srarfi die individueel een actie maakt, daarvan moeten we het hebben.
Of een stulstaande fase.
Men loopt idd voor elkaar, maar dat is het minste wat je kan doen.
Ik hoop vanaf nu verbetering te zien in het voetbal zelf
Anders blijf ik mij zorgen maken over de degradatie
Ik ben wss gewoon te teleurgesteld omdat dit het zwakste Anderlecht in jaren is.
En we gewoon zo passieloos op dat veld staan. En ook omdat we gewoon te weinig kwaliteit hebben (Deschacht en De Bock op kop)
Kan u in het meeste volgen maar Anderlecht vorig jaar op ons veld was nog zwakker! Toen speelde Essevee ook een non-match
En verliezen, nu hebben we nog een punt.
Nee, Dury klaagde na de match dat we als ploeg te weinig hoog druk zetten, tja, dan schat hij zijn ploeg alweer te hoog in, want dat kunnen wij fysiek niet aan en worden dan keer op keer gepakt in snelheid van achter en is er daar een zee van ruimte.
De eerste goal van Anderlecht komt er doordat we te weinig zekerheid inbouwen wanneer we aan het aanvallen zijn(we stonden 1-0 voor, was niet nodig om met zo veel te gaan aanvallen), Opare weg,De Bock weg,middenvelders allemaal van voor Deschacht staat dan ook nog eens veel te ver van de aanvaller,eerste helft durfde Govea ook die bal niet te geven, nee, dralen, nog eens kappen, toen waren er nog mogelijkheden om snel een aanval in elkaar te steken, maar iedere keer wachtte Govea te lang om die bal met risico te geven.
Dus ik snap San Iker ook wel, er zit geen verbetering in,wat Chory wel kon tegen Cercle en Gent, kon hij nu niet,stond altijd alleen, kon de bal niet bijhouden, maar Bruno of Govea moesten daar dichter bij hem staan, Dury was meer tevreden over de tweede helft na de 1-2,tja, misschien eens pro-actief denken en eerst een vervanging doen en niet wachten tot het 1-2 wordt?
Maar door dit resultaat,1-1, een 4 op 6 tegen Gent en Anderlecht, gaan ze toch wat vertrouwen krijgen, moesten we verliezen dan is het weer onder nul. Het verschil met een maand geleden is dat we nu in een ander systeem spelen, die toch iets defensiever is, maar imo nog te weinig,,de spelers meer op de juiste plaats staan, maar dat we nog altijd veel teveel ruimte weggeven door de denkwijze van Dury.