Wie is Cheik Thiam ? Staat bij de voorbeschouwing tegen Moeskroen.
Goeie vraag , volgens mij zit hij al in de herfst van zijn carrière als ik zijn geboortedatum bekijk

https://www.proleague.be/nl/jpl/players/trfphpn8we6pjhp5dm8dp2j8
Nee het is dus 1 vd beloften die sinds november meetrainen met de A-kern.
Iemand die weet of die gast iets kan ?
Verdedigende middenvelder/verdediger. 17 jaar.
Traint idd mee sinds november (samen met De Buyser en De Ruyver)
Zijn kwaliteiten ken ik niet.
Wel opvallend, van de mannen die een profcontract kregen traint geen enkele met de A-kern. Dat was overduidelijk show om jeugdspelers een contract te geven. (Naert, Schamp en De Neve)
Logisch, iedereen zegt dat die jongens met moeite het niveau van de beloften aan konden
Dat is geen show dat is voor de verdienste van hun (harde) werk, binding aan de club en vooral hun waarde oppeppen.
Welke waarde 
Aan die mannen verdienen we nooit iets.
Men wou gewoon mannen een contract geven die al lang bij de club zitten.
Die Bram Naert werd na nog geen week training al terug naar de beloften gezet en moet er zelf niet meer bij komen.
Is zelf geen titularis bij de beloften.
Heb dit allemaal vanuit een bron op de eerste rij. Zelf de trainers van de beloften geloven niet 100% in die jongen.
Dat kost ons enkel maar geld want die vangen nu ook maandelijks iets
Neen, we verdienden er niet aan, we verloren eraan... omdat ze voor een peulschil of gratis overgenomen werden door grotere clubs. Ze hadden de tijd niet om hier door te breken, want als ze 5 trappen na elkaar goed konden geven, dan werden ze gescout en door de grote kapitaalkrachtige clubs uit binnen- en buitenland al weggehaald.
Ja, miljoenen zal het niet zijn neen, dat weet ik ook wel.
Maar een youngster welhalen zonder prof contract is goedkoper dan een youngster met.
Als der enen van doorstoor zoals Ewoud, dan is dat WEL een goede zaak.
Bekijk het leven/de voetbal/... es met een positieve bril ipv een negatieve.