Maar jongens, komop zeg.
Ieder club past zijn protocol toe en wordt voorgelegd aan Pro League. Er zijn daar controles op e.
In Brugge zijn er nu ook 3 besmet he, en daar hebben ze allemaal een aparte kamer, aparte douche,...
Wat Eupen zegt is ook waar.
Ga je op bezoek bij pakweg Beveren, Kortrijk, bij ons,... dan kom je als bezoekende ploeg in een zeer kleine kleedkamer terecht. Het virus heeft niet liever.
Doe even normaal.
Dit is gewoon pure pech. 1superverspreider in een kleedkamer en je hebt het zitten e.
Bij ons lopen ze ook met 15 in de fitness rond zonder mondmasker ze (ze zetten het zelf op hun instagramaccount)
Btw @ManU. Beveren pakt 13op15-> wat een strontploeg zeg 
Dacht dat ge niet meedeed aan Maar jongens, komop zeg.
Ieder club past zijn protocol toe en wordt voorgelegd aan Pro League. Er zijn daar controles op e.
In Brugge zijn er nu ook 3 besmet he, en daar hebben ze allemaal een aparte kamer, aparte douche,...
Wat Eupen zegt is ook waar.
Ga je op bezoek bij pakweg Beveren, Kortrijk, bij ons,... dan kom je als bezoekende ploeg in een zeer kleine kleedkamer terecht. Het virus heeft niet liever.
Doe even normaal.
Dit is gewoon pure pech. 1superverspreider in een kleedkamer en je hebt het zitten e.
Bij ons lopen ze ook met 15 in de fitness rond zonder mondmasker ze (ze zetten het zelf op hun instagramaccount)
Btw @ManU. Beveren pakt 13op15-> wat een strontploeg zeg 
Dacht da jij niet meedeed aan scorebordjournalistiek? Man man man...

Ze pakken die punten door beter te gaan voetballen en door passie uit te stralen of ga je dat ontkennen?
En ik heb idd matchen gezien van hen.
Ik zeg het, wij zijn samen met Cercle de slechtst voetballende ploeg.
Normaal ook STVV, maar die hebben mss een opglakkering onder Maes.
Iets waar wij nog niet gezien hebben.
Ik hoop echt dat wij dat ook eens gaan doen, te beginnen tegen Antwerp. Je moet daarom niet winnen, maar straal iets uit, voetbal!
Belangrijk tweeluik na Antwerp, want dan volgen STVV en Cercle.
Pak je daar 6op6 en je komt niet meer in de problemen.
Dus probeer voetballend wat uit, verliezen op Antwerp is geen schande, maar door voetballend al wat te tonen kan je dat meepakken naar die 2 matchen.
Niet akkoord hoor.
Opflakkeringen hebben wij wel degelijk al gezien, voornamelijk door het inpassen van Chory, waardoor we terug eindelijk wat balvastheid hebben vooraan en we terug hier en daar wat combinaties te zien krijgen.
Je mag natuurlijk niet teveel verwachten met dit spelersmateriaal en deze volledig ongebalanceerde kern.
En dat bvb Salou indertijd een veel betere targetman was dan Chory, dat klopt volledig maar dat helpt ons niet verder. Het is Chory die nu onzen targetman is en daarmee moeten we het dus doen. Dan trek ik mij tegenwoordig bvb al op aan het feit dat hij een borstcontrole doet en nen ploegmaat kan aanspelen... Ja, zo diep zijn we tegenwoordig gezakt met ons voetbal, maar het zij zo, we zitten hier nu in deze situatie.
Nu zeg je dat we voetbal moeten uitstralen en dat we niet per se hoeven te winnen.. 
Ze hebben dit van int begin vant seizoen proberen doen, dat schoon voetballen, en zie waar het ons gebracht heeft...
We hebben er gewoon de kern niet voor!!! Ze kunnen het niet!
We zitten hier al met z'n allen weken te zeggen, zagen! dat we moeten stoppen met 'volgens onze identiteit' te voetballen, maar wel resultaatgericht moeten beginnen voetballen. Dus vanuit de organisatie en niet-schoon voetbal, bal aan de tegenstander laten.
Nu doen ze dit en is het van 'we moeten voetballend wat uitstralen' en 'verliezen is geen schande'. 
We zitten momenteel TOTAAL niet in de situatie om 'voetbal uit te stralen'.
Ik ben heel content dat ze (Dury!!) daar eindelijk van zijn afgestapt en ze voor vanuit de organisatie voetballen hebben gekozen. Als we hierdoor vanaf nu constant heel lelijk voetbal te zien krijgen, dan zij het zo. Veel liever dat en hier en daar een puntje (bij meeval 3) rapen, dan voetbal uit te stralen en op ons doos te krijgen en degraderen!
Hopelijk volgend seizoen eindelijk nog eens een deftige transferperiode en een veel betere uitgebalanceerde kern en krijgen wij supporters terug mooi en effectief voetbal te zien. Maar dit seizoen zal dit er niet in zitten en daar moeten wij als supporter helaas mee leren leven!
Ik versta dat allemaal wel, maar volgens mij is er wel iets mogelijk
Srarfi, Dompé, Govea, Sissako, ze kunne allemaal voetballen e, je moet ze kunnen prikkelen. Je moet her er uit krijgen.
Iedereen was het er hier over eens dat Sissako vorig seizoen bij de top-3/top-5 van onze beste spelers zat, nu is die jongen een schim van zichzelf.
Hoe komt het dat we in de eerste helft tegen Genk wel goed voetbal speelden?
Seck-Sissako zet dat voor de verdediging. Sissako heeft vertrouwen nodig.
Durf met Srarfi en Dompé op de flanken spelen (hebben die ooit al samen aan de aftrap gestaan?)
Chory-Bruno kan je dan voorin plaatsen
Speel weer met 4 achterin. Opare-Humphreys-Pletinckx- De Bock
Want die 3mans defensie, Bockie en Schachtie snappen het niet.
Het zal geen wereldelftal zijn, maar met die mannen moet je toch beter voetbal op de mat kunnen brzngen dan Moeskroen of Waasland-Beveren?
Het probleem met die 3 of 5 mans defensie is dat je geen voetbal ziet, maar dat daar ook spelers inzitten die te pas en te onpas uitstappen (De Bock-Deschacht) zo blijf je doelpunten slikken.
Tegen Gent was dat ook zo, gelukkig hadden we daar een sterke Bostyn en werkte Bukari zwak af.
Voor die 5 mans verdediging hebben wij ook geen linkerwingback. Srarfi is dat niet
Opare wel op rechts