Die slechte match tegen Sint Truiden was toch vooral te wijten aan de kleine recuperatietijd in tegenstelling tot de tegenstander. Nu krijgen we weer zoiets als we in Eupen moeten gaan spelen dinsdag.
Vermoeidheid nog deels in de benen + lange verplaatsing met de bus. Ben benieuwd vooral wat onze oudere spelers betreft. Het is nu wel zo dat Eupen ook maar twee dagen recup heeft gehad, maar vrees er toch voor dat ze frisser voor de dag gaan komen. Zij spelen thuis. 1 punt halen zou al een heel goed resultaat zijn voor ons.
En dan die uitslagen de laatste tijd. Zeer rare verdachte uitslagen. Ondanks de toch wel goeie resultaten blijven we op slechts 4 punten van de laatste staan...
Ja, maar ook nu tegen Cercle waren we slecht, nog slechter in feite terwijl we een week hadden om te recuperen.
Voor de rest geef ik je gelijk, STVV die gaat winnen op Standard, zelfs meer dan verdient wint tegen een heel slap Standard,ik zou dat niet verdacht vinden, ik denk dat de trainerswissel bij STVV en de overwinning bij ons maakt dat STVV sterker is dan dat iedereen denkt.
Er is KV M-Moeskroen, ik zou daar toch een draw liever zien dan dat er 1 van de 2 wint, moest Waasland-Beveren nu punten pakken tegen Genk, dat zou toch echt een stunt zijn, die zie ik verliezen. Het blijft zot hoeveel punten de onderste ploegen plots pakken. Cercle zit er nu ook tussen, andere seizoenen zag je nogal rap dat het tussen 2,3,4 ploegen zou gaan, nu zijn er het 7!