Auteur Topic: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee  (gelezen 19078 keer)

Offline japarov

• Leden
Re: Speeldag 26 : 13/02/2021 - 18.30u : STVV - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: februari 14, 2021, 11:59:42 am »
Ewoud heeft nog veel werk man op man ok maar uitvoetballend is ie een ramp en volgens mij te beperkt . Nu als je Cameron ziet spelen nu dan is nog niets verloren voor Ewoud al mag je de ervaring van Oli die Cameron een ganse match stuurt en aanwijzingen aanbrengt ook niet vergeten .

Offline mogul

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: februari 14, 2021, 12:10:11 pm »
Oli hoopt op iets van Anderlecht, een functie, we zullen rap weten of dat iets wordt.  Indien hij dat niet krijgt denk ik dat hij nog een jaar zal bijtekenen.
Oli begon slap aan de competitie, dan had hij een goeie periode, nu is het terug iets minder.  Doet mij denken aan het voor-voorlaatste seizoen van De fauw, die wisselde dan ook nog goeie matchen met slechte.
In ieder geval, de passage van Deschacht bij ons kan men toch omschrijven als goed, veel beter dan ik had verwacht, ik was absoluut geen voorstander, maar ik was verkeerd.  Of hij nu nog een jaar blijft of niet, men moet altijd de beste kiezen,Humpreys zeker, en dan moet je kiezen tussen Deschacht en Pletinckx.  Ewoud was vorig jaar goed, nu haalde die zijn niveau niet, volgend jaar misschien wel terug.
Ik hoop ook op een deftige, jonge, Belgische cv, maar is dat realistisch? Imo ligt ons pijnpunt meer op de 6,8,10, ik zou daar eerst werk van maken en de weinige centen die we hebben daar eerst aan spenderen, en hebben we geen meer over, dan zou ik toch overwegen om Oli nog een jaar te houden, om te depanneren of zoals hij het gewoon is, om zijn plek met prestaties te claimen.

Die Thiam is 16 zeker
Geef die zeker een kans.
Is blijkbaar op z’n 16de al een pak beter dan Thiel nu.
Dus laat die jongen proeven van het grote werk.
Dan pas weet je of het te vroeg is of niet.
Wie weet is het een ontdekking.

Je gaat dan een 16-jarige toch nie afremmen door iemand van 40??
Pletinckx eigenlijk idem.
Ga je die afremmen door Deschacht?
Dat is misschien (heel misschien!!!) u kapitaal e.
Ik ben akkoord hoor, dan moet je nu die gasten kansen geven é, nu en niet wachten.  Nu kan je beginnen testen dan weet je al wat meer.   Deschacht is dan een doublure, wanneer het toch niet is wat men dacht, zoals met Bansen bv. dan kan je terugvallen op dienen ouden, is dan niet afremmen, maar dan moet je ook beseffen dat die gasten fouten gaan maken en die moet je dan krediet geven en niet direct afserveren.  Nu is het de moment, we zijn gered.

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #82 Gepost op: februari 14, 2021, 12:17:15 pm »
Oli kan jaar bijtekenen maar beslist pas in maart wat ie gaat doen .

Alle respect voor Deschacht, maar komaan die moet je toch geen jaar meer laten bijtekenen...

Dat snap ik ook niet.
Is men blind voor zijn fouten?
Maarja, favorietje van Dury, dan mag je alles.
Want heey, ie heeft ne keer een sprintduel gewonnen tegen onze rapsten.

Hopelijk houdt Olli de eer aan zichzelf.

Olli speelt gewoon een goed seizoen. Rust aan de bal, goeie controles, uitvoetballen,duels, inzet, coachend, zeer goede positionering bij voorzetten vanop de kant, mee in de aanval,weinig kaarten, een voorbeeld voor de jeugd.

Dat hij zijn foutjes maakt. 't zal wel zeker. Of maakten Pletincnkx, Baudry, Derijck minder fouten dan Deschacht mss ?  Karel D'haene was ook niet de rapste, had wel de eigenschappen die Deschacht heeft.

Dus als Deschacht nog een jaar wil bijdoen, dan kan je toch op basis van zijn prestaties dit jaar toch niet zeggen dat dit niet verdiend is ? Je kan toch niet zeggen dat hij eerste klas onwaardig is ?  Natuurlijk mocht het wat minder gaan, moet hij wel durven vrede nemen met een plaats op de bank of in een rotatie systeem.

Online ManU

• Leden
« Reactie #83 Gepost op: februari 14, 2021, 12:22:21 pm »

Alle respect voor Deschacht, maar komaan die moet je toch geen jaar meer laten bijtekenen...

Dat snap ik ook niet.

Olli speelt gewoon een goed seizoen. Rust aan de bal, goeie controles, uitvoetballen,duels, inzet, coachend, zeer goede positionering bij voorzetten vanop de kant, mee in de aanval,weinig kaarten, een voorbeeld voor de jeugd.

Dat hij zijn foutjes maakt. 't zal wel zeker. Of maakten Pletincnkx, Baudry, Derijck minder fouten dan Deschacht mss ?  Karel D'haene was ook niet de rapste, had wel de eigenschappen die Deschacht heeft.

Dus als Deschacht nog een jaar wil bijdoen, dan kan je toch op basis van zijn prestaties dit jaar toch niet zeggen dat dit niet verdiend is ? Je kan toch niet zeggen dat hij eerste klas onwaardig is ?  Natuurlijk mocht het wat minder gaan, moet hij wel durven vrede nemen met een plaats op de bank of in een rotatie systeem.

2 !! Als Dury straks die jonge gasten een kans geeft, en ze verliezen in kvk, wie zal hier dan weer de gebeten hond zijn ??

Offline mogul

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: februari 14, 2021, 12:51:58 pm »

Dat snap ik ook niet.

2 !! Als Dury straks die jonge gasten een kans geeft, en ze verliezen in kvk, wie zal hier dan weer de gebeten hond zijn ??
Het is dat dat ik bedoel,als ge die jonge gasten nu een kans geeft dan moet je achteraf niet zeggen' ja, maar hij zet er die jonge gasten op', dan moet je beseffen dat we aan het werken zijn voor volgend seizoen, en kunnen we dat als supporter?
We zijn gered, ofwel doe je door om zoveel mogelijk punten te pakken ofwel ga je wat meer spelers testen naar volgend jaar toe om te zien of die jonge spelers goed genoeg zijn naar volgend jaar toe, en dan moet je dat als supporter ook beseffen en krediet geven aan die spelers,ploeg,staff.  We zullen zien wat er gaat gebeuren in de volgende 8 matchen. 
Voor mij mag Deschacht gerust een jaar bijtekenen met het besef dat hij die jonge gasten kan helpen en het besef dat hij niet iedere match op de plein moet staan maar mag staan, dat is imo niet in de weg staan van die jonge spelers.

Online Porky

• Leden
« Reactie #85 Gepost op: februari 14, 2021, 12:57:00 pm »

Dat snap ik ook niet.

Het is dat dat ik bedoel,als ge die jonge gasten nu een kans geeft dan moet je achteraf niet zeggen' ja, maar hij zet er die jonge gasten op', dan moet je beseffen dat we aan het werken zijn voor volgend seizoen, en kunnen we dat als supporter?
We zijn gered, ofwel doe je door om zoveel mogelijk punten te pakken ofwel ga je wat meer spelers testen naar volgend jaar toe om te zien of die jonge spelers goed genoeg zijn naar volgend jaar toe, en dan moet je dat als supporter ook beseffen en krediet geven aan die spelers,ploeg,staff.  We zullen zien wat er gaat gebeuren in de volgende 8 matchen. 
Voor mij mag Deschacht gerust een jaar bijtekenen met het besef dat hij die jonge gasten kan helpen en het besef dat hij niet iedere match op de plein moet staan maar mag staan, dat is imo niet in de weg staan van die jonge spelers.

Er zijn nog 7 matchen.. Speel nog 3 matchen voor de punten.. Lukt dat niet dna kan je de laatste 4 matchen anderen minuten gunnen..

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #86 Gepost op: februari 14, 2021, 01:12:43 pm »
Als je de rest van het seizoen volop gaat testen, dan weet je ook al na dit seizoen welke spelers nog een groeimarge hebben en welke spelers naar het containerpark moeten.

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #87 Gepost op: februari 14, 2021, 01:49:31 pm »
Ewoud heeft nog veel werk man op man ok maar uitvoetballend is ie een ramp en volgens mij te beperkt . Nu als je Cameron ziet spelen nu dan is nog niets verloren voor Ewoud al mag je de ervaring van Oli die Cameron een ganse match stuurt en aanwijzingen aanbrengt ook niet vergeten .
De ervaring van Oli in het leiden van de jonge gasten is het waard om nog een jaar door te gaan.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #88 Gepost op: februari 14, 2021, 02:08:26 pm »
De ervaring van Oli in het leiden van de jonge gasten is het waard om nog een jaar door te gaan.
Dat denk ik ook, en hij is volgens horen zeggen niet zo duur, wat dat dan ook mag zijn.

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #89 Gepost op: februari 14, 2021, 02:46:34 pm »
Dat denk ik ook, en hij is volgens horen zeggen niet zo duur, wat dat dan ook mag zijn.

Ik vind dat we in de eerste plaats het contract van Humprheys moeten verlengen. Naast Bostyn, de ontdekking van het seizoen voor mij, nadat hij vorig jaar volledig is afgeserveerd.  De toekomst is Humpreys-Pletinckx en nog een 3de CV.  Olli moet nog een jaar bij ons blijven als supersub. Is onze beste transfer van de laatste 3 jaar. Verder ook een nieuw contract voor Opare. Marcq en Govea zullen wel vertrekken. We hebben ook nog Zarandia.

Ik vraag me af : die Thimotheou vorig jaar : hebben we die ook niet te rap gedumpt. Goede centrale verdedigers : dat is de kern van een goede ploeg.

En Bostyn : wat een keeper. Ik zag het voor hem echt niet zitten. Maar nu.  Had zijn kans moeten krijgen in 2017 ipv die dwaze Leali.

Online Porky

• Leden
« Reactie #90 Gepost op: februari 14, 2021, 04:28:16 pm »
Het voetbal die beerschot en mechelen nu brengen vanmiddag is ook nie vet hoor..

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #91 Gepost op: februari 14, 2021, 04:50:55 pm »
Die Bossaerts : waar is die naar toe ?  Dat was toch ook een goede voetballer. Vroeger hadden we een Deprez die een tweede kans kreeg, ik vind dat we nog eens moeten doen.

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #92 Gepost op: februari 14, 2021, 05:23:28 pm »
Die Bossaerts : waar is die naar toe ?  Dat was toch ook een goede voetballer. Vroeger hadden we een Deprez die een tweede kans kreeg, ik vind dat we nog eens moeten doen.

Deprez  ;D

Offline pamfluit

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: februari 14, 2021, 06:57:03 pm »

Deprez  ;D

Wouter?

Offline mogul

• Leden
« Reactie #94 Gepost op: februari 14, 2021, 07:13:39 pm »

Ik vind dat we in de eerste plaats het contract van Humprheys moeten verlengen. Naast Bostyn, de ontdekking van het seizoen voor mij, nadat hij vorig jaar volledig is afgeserveerd.  De toekomst is Humpreys-Pletinckx en nog een 3de CV.  Olli moet nog een jaar bij ons blijven als supersub. Is onze beste transfer van de laatste 3 jaar. Verder ook een nieuw contract voor Opare. Marcq en Govea zullen wel vertrekken. We hebben ook nog Zarandia.

Ik vraag me af : die Thimotheou vorig jaar : hebben we die ook niet te rap gedumpt. Goede centrale verdedigers : dat is de kern van een goede ploeg.

En Bostyn : wat een keeper. Ik zag het voor hem echt niet zitten. Maar nu.  Had zijn kans moeten krijgen in 2017 ipv die dwaze Leali.
Humpreys nog een contract tot juni 2022, het is inderdaad de moment om te verlengen nu dat het nog betaalbaar zal zijn.

Offline Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #95 Gepost op: februari 14, 2021, 07:24:49 pm »

Huidige marktwaardes
Pletinckx 1.8 mio
Humphrey 0.5 mio

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #96 Gepost op: februari 15, 2021, 08:54:41 am »
Zoals hier inderdaad aangehaald was:

We zijn nu wel gered. Tegen Standard zou ik toch nog eens spelen met je 'sterkste' 11. Gewoon om nog eens het gevoel te hebben dat we tegen een G5 ploeg thuis misschien kunnen weerwerk bieden én winnen.

Offline niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #97 Gepost op: februari 15, 2021, 08:55:54 am »
Die Bossaerts : waar is die naar toe ?
zit zonder club. Kan gratis opgepikt worden.

Maar ik zou het niet doen. Is een volgevreten leeghoofd genre bakkali. Veel te veel geld verdiend op jonge leeftijd.

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #98 Gepost op: februari 15, 2021, 08:58:26 am »
Die Bossaerts : waar is die naar toe ?
zit zonder club. Kan gratis opgepikt worden.

Maar ik zou het niet doen. Is een volgevreten leeghoofd genre bakkali. Veel te veel geld verdiend op jonge leeftijd.

We moeten gewoon naar een goede mix gaan van ervaring + nieuwe spelers.
Niet zoals we de afgelopen jaren hebben gedaan en teveel spelers met naam halen. Seck is daar de grootste ramp van, Vossen valt ook even dik tegen.

Je moet weer doordacht te werk gaan. Spelers die azen op een 2e kans en gemotiveerd zijn + meer prestatiegerichte contracten ipv de grote contracten overnemen van topclubs.

Offline belli

• Leden
« Reactie #99 Gepost op: februari 15, 2021, 10:29:20 am »
klopt.
ofwel hebben we relatief jonge spelers, ofwel al oudere, met ervaring.
spelers van 24 tot 27-28 jaar (wanneer ze normaal op hun best zouden moeten zijn) hebben we niet veel.
toch zou ik iemand als Deschacht nog 1 jaar contract geven.
is heel belangrijk en kan de jeugd nog veel bijbrengen.
goeie mix is nodig.