Auteur Topic: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee  (gelezen 17147 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.713
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: februari 04, 2021, 07:46:26 am »
Schandelijk. Overal eerste punt bij het sportnieuws. Het "positieve nieuws" van de afgelopen dagen meteen van tafel geveegd. Wat een anti-reclame voor Zulte Waregem.

Benieuwd of er een sanctie komt vanuit de club.

En vooral ook benieuwd wat de officiële supportersvereniging zal doen. Deze kan je niet zomaar laten passeren naar mijn bescheiden mening...

Deze spelersgroep toonde zich gisteren Essevee onwaardig en onprofessioneel.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.300
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: februari 04, 2021, 08:07:19 am »
Bende overbetaalde vedetten! Wie denken ze wel dat ze zijn? Even verliezen tegen een amateurploeg ? Nemen die hun job nog serieus?

We kunnen helaas deze blamage bijschrijven in het rijtje van bekeruitschakelingen tegen amateurs, oa Racing Mechelen, Woluwe Zaventem en nu ook Olympic Charleroi.

Heel droevig dit..
SV TILL I DIE

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.400
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: februari 04, 2021, 08:09:08 am »
Artikel in het nieuwsblad zegt genoeg:

De spelers van Zulte Waregem lieten een ongeïnteresseerde indruk ...

Ze mogen de gansen boel uitkuisen heel de 2.0 en alle vorige versies!

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.378
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: februari 04, 2021, 08:28:30 am »
Artikel in het nieuwsblad zegt genoeg:

De spelers van Zulte Waregem lieten een ongeïnteresseerde indruk ...

Ze mogen de gansen boel uitkuisen heel de 2.0 en alle vorige versies!

We moeten terug naar de beginjaren met jonge Belgen. En diegenen die hier de afgelopen weken Srarfi en Sissako liggen verdedigen hebben, mogen hun standpunt herzien.

Dus mogen dus zeker buiten in juli : Marcq, Sissako, Armenakas, Nikos. We zijn daar werkelijk niets mee. Wat een waardeloze bende

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 797
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: februari 04, 2021, 08:37:58 am »
Tuurlijk is het erg om tegen amateurs eruit te gaan.

Om op basis van die match nu plots weer alles slecht te vinden is erover.

Ze steken 1 keer het plein over en ze scoren. Scoren wij in de eerste helft via Debock dan wordt het 0-3.

Voor de rest, tijdrekken , overtredingen , er zijn zo van die matchen.

Club Brugge ging er ook uit tegen Deinze , is het 2 jaar geleden ?

het gebeurt elk jaar.

Ik vraag me alleen af hoe Sammy reageerde bij het afstandschot ? Kon hij er bij ? Want dit is altijd het zwak punt geweest van Bossut. Hij ziet de bal niet komen en er is geen reactie. 'k weet niet of het nu ook zo was.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: februari 04, 2021, 08:55:34 am »
Onze kern zit gewoon vol met 'ervaren' spelers die al heel wat meegemaakt hebben in hun carrière. 100 percent zeker dat die hun neus ophalen voor zo'n wedstrijdjes op Olympic Charleroi. Met alle gevolgen van dien uiteraard. Een absolute blamage, zeker als je weet dat die mannen van Olympic totaal geen wedstrijdritme hebben en sinds oktober geen competitief duel meer gespeeld hebben.

Terug naar de basis. Jonge, gemotiveerde Belgen aantrekken en onze zware contracten lozen. Er is absoluut geld genoeg als je leest en hoort wat onze huidige grootverdieners maandelijks opstrijken. Deze financiën kunnen veel efficiënter gebruikt worden.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.961
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: februari 04, 2021, 09:16:58 am »
Artikel in het nieuwsblad zegt genoeg:

De spelers van Zulte Waregem lieten een ongeïnteresseerde indruk ...

Ze mogen de gansen boel uitkuisen heel de 2.0 en alle vorige versies!

We moeten terug naar de beginjaren met jonge Belgen. En diegenen die hier de afgelopen weken Srarfi en Sissako liggen verdedigen hebben, mogen hun standpunt herzien.

Dus mogen dus zeker buiten in juli : Marcq, Sissako, Armenakas, Nikos. We zijn daar werkelijk niets mee. Wat een waardeloze bende

Tis weer srarfi zijn schuld.. Ie zat op den bank!

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.481
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: februari 04, 2021, 09:24:20 am »
Waarvoor zouden jullie nu eigenlijk kiezen :
- De bekermatch tegen Olympic verliezen, maar volgende competitiematch tegen Sporting winnen of
- De bekermatch tegen Olympic winnen, maar volgende competitiematch tegen Sporting verliezen.
Ik heb snel gekozen hoor !

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: februari 04, 2021, 09:25:07 am »
Artikel in het nieuwsblad zegt genoeg:

De spelers van Zulte Waregem lieten een ongeïnteresseerde indruk ...

Ze mogen de gansen boel uitkuisen heel de 2.0 en alle vorige versies!

We moeten terug naar de beginjaren met jonge Belgen. En diegenen die hier de afgelopen weken Srarfi en Sissako liggen verdedigen hebben, mogen hun standpunt herzien.

Dus mogen dus zeker buiten in juli : Marcq, Sissako, Armenakas, Nikos. We zijn daar werkelijk niets mee. Wat een waardeloze bende

Tis weer srarfi zijn schuld.. Ie zat op den bank!
Het is ongelooflijk ::). Armenakas gaf me de vorige wedstrijden (thuis Leuven, uit Genk) trouwens ook een goede indruk. Een Sissako met vertrouwen is hier gewoon basisspeler en heeft dan nog eens het voordeel dat hij een doorverkoopwaarde heeft. Over Marcq en Nikos ben ik het dan weer wel eens  ;D
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: februari 04, 2021, 09:35:37 am »
Benieuwd naar de reactie van de Funfather op dit debacle...

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 715
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: februari 04, 2021, 11:24:06 am »
Benieuwd naar de reactie van de Funfather op dit debacle...
Wat kan die mens daar nu aan doen?

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.684
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: februari 04, 2021, 11:30:36 am »
Denk nu ook niet dat we een (die) mens gaan moeten viseren he.

We kunnen nu staan roepen en dit-dat zeggen, maar denk dat het verstandig is dit aan te kaarten bij de verantwoordelijke personen. Dit is 1 van de zovele dingen die verkeerd zijn gegaan dit seizoen.

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: februari 04, 2021, 11:50:00 am »
Benieuwd naar de reactie van de Funfather op dit debacle...
Wat kan die mens daar nu aan doen?
Uiteraard niets. Ik bedoel natuurlijk de reactie van de supportersfederatie naar de verantwoordelijken voor deze afgang. Of moeten we dit nog pikken?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.766
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: februari 04, 2021, 12:05:34 pm »
Heeft er iemand de match gezien?  Ik dacht het niet,hoe kun je dan individuele spelers viseren?
Dit overkom je waarschijnlijk omdat de focus en de goesting om er vol voor te gaan er niet was,als team.  De flauw zijn uitleg na de match trok er ook niet op,probeerde het op het veld te steken.
Het is een schande en heeft te maken met attitude,met beroepsernst, we hebben te weinig spelers die eens op de tafel slaan,die zo'n attitude niet zouden aanvaarden en zo'n leiderschap aanvaarden.  Leye had dat,een Leleu ook,we hebben nood aan een klootzakske, we hebben te brave spelers.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.271
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: februari 04, 2021, 01:34:23 pm »
Ik ben ook ongelooflijk verrast en ontgoocheld dat het over is...maar langs de andere kant: de beker niet winnen (lees: minstens 1 keer verliezen) is even ontgoochelend. Net als dit jaar de finale spelen en niet naar Brussel mogen omwille van corona, trouwens ! Kijk...de voorbije jaren speelden we niet beter in de 1/16de finales. Ik herinner me nog Heist, 2 jaar terug (1-2)...maar we scoorden eerst en gingen logisch gezien "gewoon" door. Nu blijft het door pech in de afwerking (voor zij die denken dat De Bock express op de lat trapte) 0-0 en blijven die mannen in de match. ALS (ik zag nog geen beelden, hoewel tegen middernacht beloofd...) ze er met hun klak naar gooiden, zijn sancties logisch! Maar als je idd scoort, maak je er meerdere. Geen enkele ploeg uit 1A stelt zijn basiself op in deze fase én speelt goed voetbal. Dat is gewoon zo. Dit kan gewoon gebeuren, punt uit. Brute pech. Ze gaan 1x over en t is prijs én er was maar 10 minuten meer. Nu gaan die er los uit tegen Eupen, zeker weten! Tot slot...wat men hier tegen Marcq heeft, dat weet ik dus niet. Hoe nuttig was die niet tegen KVO!!?? Won bijna alle duels en ging er vol voor. Recupereerde bijzonder veel. Is dan vaak ook nog es gevaarlijk als hij in de 16 komt...Als er een positieve reactie komt volgend weekend, ga ik hen dit vlug vergeven. Echt waar...de competitie zonder fans is erg, maar de beker leeft nog veel minder. Er nu uitgaan of straks tegen Eupen of Cercle...Ik zie weinig verschil...Vooruitkijken nu, want met zagen en klagen bereiken we NIKS !

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.762
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: februari 04, 2021, 01:44:52 pm »
1-0, beschamend.
Beschamend zeker... maar wees eerlijk, wie wil een finale halen in een leeg stadion... zal al goed zijn als we erin blijven zeker ?
Is absoluut geen reden om er op deze manier uit te gaan. Die mannen spelen bijna een jaar geen deftig voetbal meer. En een finale blijft een finale. Ook zonder publiek.
En wat zouden wij dan wel in de Europa League kunnen doen...

Jongen toch, nog maar supporter van vandejaar zeker?
Anders zou je wel weten dat onze Europese campagnes al vrij succesvol zijn geweest.

Met deze kern kan je daar idd niets gaan aanvangen, maar er zit nog een zomertransferperiode tussen é...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.766
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: februari 04, 2021, 01:46:50 pm »
Waarvoor zouden jullie nu eigenlijk kiezen :
- De bekermatch tegen Olympic verliezen, maar volgende competitiematch tegen Sporting winnen of
- De bekermatch tegen Olympic winnen, maar volgende competitiematch tegen Sporting verliezen.
Ik heb snel gekozen hoor !
Het is niet omdat we nu verliezen tegen Olympic dat we tegen Sporting gegarandeerd gaan winnen, alsof het één met het ander te maken heeft.  Rare gedachtengang.
Ik kan een verliesmatch in en tegen Sporting verstaan en dan ook aanvaarden, tegen een team die in derde klasse speelt en in geen 4 maanden heeft gespeeld, nee, niet echt.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: februari 04, 2021, 01:53:27 pm »
Ik ben ook ongelooflijk verrast en ontgoocheld dat het over is...maar langs de andere kant: de beker niet winnen (lees: minstens 1 keer verliezen) is even ontgoochelend. Net als dit jaar de finale spelen en niet naar Brussel mogen omwille van corona, trouwens ! Kijk...de voorbije jaren speelden we niet beter in de 1/16de finales. Ik herinner me nog Heist, 2 jaar terug (1-2)...maar we scoorden eerst en gingen logisch gezien "gewoon" door. Nu blijft het door pech in de afwerking (voor zij die denken dat De Bock express op de lat trapte) 0-0 en blijven die mannen in de match. ALS (ik zag nog geen beelden, hoewel tegen middernacht beloofd...) ze er met hun klak naar gooiden, zijn sancties logisch! Maar als je idd scoort, maak je er meerdere. Geen enkele ploeg uit 1A stelt zijn basiself op in deze fase én speelt goed voetbal. Dat is gewoon zo. Dit kan gewoon gebeuren, punt uit. Brute pech. Ze gaan 1x over en t is prijs én er was maar 10 minuten meer. Nu gaan die er los uit tegen Eupen, zeker weten! Tot slot...wat men hier tegen Marcq heeft, dat weet ik dus niet. Hoe nuttig was die niet tegen KVO!!?? Won bijna alle duels en ging er vol voor. Recupereerde bijzonder veel. Is dan vaak ook nog es gevaarlijk als hij in de 16 komt...Als er een positieve reactie komt volgend weekend, ga ik hen dit vlug vergeven. Echt waar...de competitie zonder fans is erg, maar de beker leeft nog veel minder. Er nu uitgaan of straks tegen Eupen of Cercle...Ik zie weinig verschil...Vooruitkijken nu, want met zagen en klagen bereiken we NIKS !
En zo kunnen we alles blijven slikken als een hoop prostituees. Ik heb schijt aan dit sportief beleid. Je speelt gisteren, hallo, goed lezen hé, tegen een ploeg dat 4 maand niet gespeeld heeft. Stop met te kijken naar eerste klassers die in het verleden eruit zijn gegaan tegen amateurteams. Je speelde gisteren TEGEN EEN MIDDENMOTER DIE 4 MAAND NIET HEEFT GESPEELD! Ieder ander seizoen kan ik het misschien nog snappen, want uitschakelingen tegen mindere teams gebeuren. Maar dit? In de periode waarin wij zitten? Op wat trekt dit? Geloof me, ik zal er altijd zijn voor mijn clubbie, 1ste, 2de,3de,4de. Maar de identiteit waar onze club sinds de fusie tot, laat ons zeggen tot 2017, voor stond is volledig weg. Dit soort wedstrijden tonen dat perfect aan. Schijt aan het sportief beleid, opkuisen!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.271
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: februari 04, 2021, 02:13:13 pm »
Mja...nochtans met Davy en Timmy zat hét duo van de eeuw op de bank. Ene F.D. was er niet bij. Die gasten hebben ook 2 benen, zoals die van ons. Ik blijf erbij dat dit kan gebeuren, punt uit. Je kan niet gelijkspelen in de beker. En natuurlijk mag het niet gebeuren, maar dat wil niet zeggen dat het niet KAN gebeuren. Blijven slikken? Ok...wat is dan je voorstel? In deze tijden? Gewoon hopen op een sportieve reactie in Charleroi, volgende zondag ! Goed dat die match zo snel komt, vind ik ! Je moet eens naar de prestaties kijken van de andere 1A-clubs...ik zeg NIET de uitslagen. Het was ook heel povertjes allemaal. Maar soit...het heeft gewoon geen enkele zin hier nog veel energie in te gaan steken . Dat bedoel ik. Vooruit kijken is de enige optie! We doen nog volop mee voor plaats 8 !

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 517
  • Essevee!
Re: 1/16e finale Croky Cup : 03/02/2021 - 20.00u : Olympic Charleroi - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: februari 04, 2021, 02:18:39 pm »
Er is in elk geval niets van commentaar te lezen van trainer of spelers, dus echt veel aandacht is er niet in de media. Ik heb die samenvatting gezien, die goal was echt een wereldgoal, onhoudbaar. Achteraf is het makkelijk natuurlijk om hierover te praten maar de spelers stonden wel heel laks bij de ploegvoorstelling. Voor het overige zou ik dit niet dramatiseren. Valt niet goed te praten maar als je op de radio luistert dan zegt de reporter dat de thuisploeg welgeteld 1 keer is overgekomen in de tweede helft. Dit jaar heeft de beker bij ons ook niet geleefd. Als het bestuur vorige week zegt dat er dit jaar nog 3 wedstrijden gespeeld worden op het slechte veld hebben ze precies de beker ook niet meegerekend. Er was trouwens ook een penaltyfase waar we misschien ook recht hadden op een penalty. het was niet goed, maar zat ook wat tegen. Vergeet niet dat we de laatste jaren in die eerste ronde al heeeel veel door het oog van de naald zijn gekropen, het zal wel eens verdiend geweest kunnen zijn. Het is te vroeg om te oordelen over Colassin maar het is nu al duidelijk dat die geen toekomst heeft bij een ploeg als Anderlecht. Dus vergeet dit en op naar Charleroi. Als ze daar iets proberen rechtzetten moeten we de misstap vergeten, anders valt er over te praten. En wat die 4 maanden betreft... je moet werkelijk eens naar facebook kijken van den Olympic. Er is werkelijk enorm toegeleefd naar deze wedstrijd, zowel bij spelers als supporters. Die waren zelfs in de buurt van het stadion. Laat ons de komende weken vooral inzetten op een snel behoud en volgend jaar met een nieuwe ploeg starten.