Ik ben ook ongelooflijk verrast en ontgoocheld dat het over is...maar langs de andere kant: de beker niet winnen (lees: minstens 1 keer verliezen) is even ontgoochelend. Net als dit jaar de finale spelen en niet naar Brussel mogen omwille van corona, trouwens ! Kijk...de voorbije jaren speelden we niet beter in de 1/16de finales. Ik herinner me nog Heist, 2 jaar terug (1-2)...maar we scoorden eerst en gingen logisch gezien "gewoon" door. Nu blijft het door pech in de afwerking (voor zij die denken dat De Bock express op de lat trapte) 0-0 en blijven die mannen in de match. ALS (ik zag nog geen beelden, hoewel tegen middernacht beloofd...) ze er met hun klak naar gooiden, zijn sancties logisch! Maar als je idd scoort, maak je er meerdere. Geen enkele ploeg uit 1A stelt zijn basiself op in deze fase én speelt goed voetbal. Dat is gewoon zo. Dit kan gewoon gebeuren, punt uit. Brute pech. Ze gaan 1x over en t is prijs én er was maar 10 minuten meer. Nu gaan die er los uit tegen Eupen, zeker weten! Tot slot...wat men hier tegen Marcq heeft, dat weet ik dus niet. Hoe nuttig was die niet tegen KVO!!?? Won bijna alle duels en ging er vol voor. Recupereerde bijzonder veel. Is dan vaak ook nog es gevaarlijk als hij in de 16 komt...Als er een positieve reactie komt volgend weekend, ga ik hen dit vlug vergeven. Echt waar...de competitie zonder fans is erg, maar de beker leeft nog veel minder. Er nu uitgaan of straks tegen Eupen of Cercle...Ik zie weinig verschil...Vooruitkijken nu, want met zagen en klagen bereiken we NIKS !