Een klassiek aartsmoeilijk drieluik komt eraan. We zijn gered, alles wat we pakken is mooi meegenomen. Standard vond ik, op het openingskwartier na, niet overtuigend tegen Antwerp. Op Standard pakten we ook een verdiend punt.
BostynOpare - Humphreys - Deschacht - De BockMarc - SeckDompe - ArmenakasBrunoChoryVraag is, moeten we Govea opofferen om Chory in de ploeg te krijgen en kan hij wel al een hele wedstrijd aan?
moeilijk te voorspellen. Standard wisselt goeie prestaties af met echt slechte matchen. ik zou gewoon voor de zelfde 11 kiezen.kwestie om hen wat vertrouwen te geven. kunnen Govea moeilijk op de bank zetten na zijn prachtige assist :-)
Zelfde ploeg als in STVV, alleen Vossen vervangen door Chory.
We zijn gered dus het is van geen tel meer? Vind ik echt bullshit, we zijn gered maar moeten nu onze focus verleggen naar het behalen van PO2, zo heb je toch nog om iets voor te spelen ipv nog 7 grijze matchen. Zou ook enkel Vossen wisselen voor Chory, en laat Bruno maar zwerven rond hem.
Moeilijkste programma wellicht wel, maar behalve op Club ben je in geen enkele match kansloos. Weet dat ze meer ontspannen kunnen spelen. Nu een 4 op 6 en we doen mee voor playoff 2, zo simpel kan het zijn.En inderdaad Chory voor Vossen en van de rest blijven we af.
Als ik het programma zo bekijk ...Denk dat we op de 14de of 15de plaats gaan eindigen.