Oei, volgens 'de echte supporters'(dixit sommige belangrijke figuren bij de supporters) staat er een mogelijkheid te weinig op, namelijk,'ik moet mijn geld niet terug, ik steun als echte supporter daardoor de club. De Club die de overbetaalde prof die zijn best niet doet toch nog kan betalen'.
Oef, die mogelijkheid is er nu wel 
https://www.essevee.be/nl/fans/ga-all-in-voor-essevee-abo2122/regulier-verlengen
Ik begrijp dat ze het proberen en er zullen er wel veel weer in trappen maar eigenlijk is dit spuwen in het gezicht van alle abonnees. “Toon je onvoorwaardelijke liefde met een all in abonnement”. Man man, ik wil uiteraard mijn compensatie en ga al meer dan 20 jaar iedere match. Ben ik dan geen echte supporter neen?
Neen,dat ben je pas na 40 jaar, of in mijn geval 47 jaar, zo ongenuanceerd zeg

. Altijd die kritiek op de club,pfff.
Nu, zonder trollen(kon het niet laten,sorry), we zitten in een situatie die niet goed is,er zijn 3 mensen in de club opgestaan om de club te redden van de ondergang,ze doen imo nog altijd niet wat ze moeten doen, Cordier en Dury uit hun lijden verlossen, desnoods door een andere job te geven, maar toch heb ik respect voor die drie.
En ik snap de frustraties ivm het abonnement, maar ik had niks anders verwacht, zeker nu. Hoe ze het financieel gaan oplossen, weet ik niet, er staat nog altijd niks in het staatsblad over een kapitaalsverhoging,maar blijkbaar is alles in orde voor de licentiecommissie, dus wat maakt het nog uit? Dus ja, het is wat het is, prijzen zijn niet gestegen(nog al een geluk é),en er zullen mensen zijn die gaan voor die all-in, respect daarvoor. Ondertussen verdienen Dury en co stukken van mensen, maar dat is niet anders dan anders,we weten dat al lang.