Auteur Topic: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard de Liège  (gelezen 17569 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #80 Gepost op: augustus 01, 2021, 05:56:35 pm »
Niet slecht van onze jongens, we hadden een punt verdiend.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #81 Gepost op: augustus 01, 2021, 05:58:05 pm »
Hopelijk laat iemand zichzelf horen, drie punten verloren (2 tegen OHL, 1 nu) voor non-penalty's. De 1-2 was ook verdiend voor Standard, gelukkig maar verdiend

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #82 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:03:23 pm »
Niet slecht van onze jongens, we hadden een punt verdiend.
Misschien niet, Standard is een heel goeie ploeg, maar ik ben niet boos op de jongens. Maar in Sint Truiden is winnen een must

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.700
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #83 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:03:30 pm »
WEERAL bestolen door de ref.  :-X

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.654
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #84 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:05:50 pm »
Twee weken ver, twee keer bestolen met onterechte penalty op cruciaal moment. We verdienen hier nooit te verliezen. Hopelijk de juiste communicatie hieromtrent.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.763
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #85 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:08:10 pm »
We verliezen van ons zelf, akkoord, die penalty is er geen, maar hoe nonchalant kan je zijn bij die terugspeelbal van Govea.  Govea en Vossen zijn te weinig, maar dat wist men al van in de voorbereiding, maar blijkbaar onze trainerstaf  niet.
Die tweede goal mag er ook nooit komen, geen communicatie tussen doelman en Pletinckx dacht ik,Ewoud stond ook als enige nog in de 16 bij het wegkoppen, ook zijn kop intrekken bij de goal.
Dompé man van de match, alleen al voor hem verdienden we niet te verliezen, maar zo werkt het niet.
Sormo,Vigen,Hubert,Humpreys,De Bock,Sissako waren allemaal heel goed,ik herhaal het, Vossen en Govea moeten eruit en vervangen aub.
We hebben 1 op 6, we zijn 2 keer gepakt door de scheidsrechter, maar we moeten ook niet blind zijn voor de fouten die we doen,en op minuut 88 zou ik gaan voor een gelijkspel, maar we gingen voor de volle winst.
Indien we Chory of Bruno hadden dan wonnen we zeker, op dit moment is Gano al veelbelovend, maar ik ben er zeker van dat Chory 1 van de kopballen erin kopt.  En wat Vossen betreft, een Bruno is een klasse beter dan hem.  Weg met die Vossen en met die Govea, zo snel mogelijk.
Maar die zijn er niet meer, we hebben zeker nog iemand nodig die snel,dribbelvaardig is, enkel Dompé doet dit nu, is te weinig.  Srafi kan dit ook,maar die moet zijn kans krijgen.
Conclusie; we hebben niet veel nodig om een goed seizoen te spelen, die 2 spelers weg en minstens 1 goeie aanvaller erbij.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.481
  • Essevee!
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #86 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:09:50 pm »
Zolang Vossen en Gano meespelen, heb je geen fatsoenlijke aanvalslijn. Alleen Dompé is echt wel goed.
Het wordt een zwaar seizoen, heel zwaar. Zeker weten.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.763
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #87 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:10:55 pm »
Niet slecht van onze jongens, we hadden een punt verdiend.
Misschien niet, Standard is een heel goeie ploeg, maar ik ben niet boos op de jongens. Maar in Sint Truiden is winnen een must
Vond Standard niet bijzonder sterk,sorry.  Wij hebben een goeie ploeg, maar missen kwaliteit op positie van Govea en Vossen.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #88 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:13:09 pm »
We verliezen van ons zelf, akkoord, die penalty is er geen, maar hoe nonchalant kan je zijn bij die terugspeelbal van Govea.  Govea en Vossen zijn te weinig, maar dat wist men al van in de voorbereiding, maar blijkbaar onze trainerstaf  niet.
Die tweede goal mag er ook nooit komen, geen communicatie tussen doelman en Pletinckx dacht ik,Ewoud stond ook als enige nog in de 16 bij het wegkoppen, ook zijn kop intrekken bij de goal.
Dompé man van de match, alleen al voor hem verdienden we niet te verliezen, maar zo werkt het niet.
Sormo,Vigen,Hubert,Humpreys,De Bock,Sissako waren allemaal heel goed,ik herhaal het, Vossen en Govea moeten eruit en vervangen aub.
We hebben 1 op 6, we zijn 2 keer gepakt door de scheidsrechter, maar we moeten ook niet blind zijn voor de fouten die we doen,en op minuut 88 zou ik gaan voor een gelijkspel, maar we gingen voor de volle winst.
Indien we Chory of Bruno hadden dan wonnen we zeker, op dit moment is Gano al veelbelovend, maar ik ben er zeker van dat Chory 1 van de kopballen erin kopt.  En wat Vossen betreft, een Bruno is een klasse beter dan hem.  Weg met die Vossen en met die Govea, zo snel mogelijk.
Maar die zijn er niet meer, we hebben zeker nog iemand nodig die snel,dribbelvaardig is, enkel Dompé doet dit nu, is te weinig.  Srafi kan dit ook,maar die moet zijn kans krijgen.
Conclusie; we hebben niet veel nodig om een goed seizoen te spelen, die 2 spelers weg en minstens 1 goeie aanvaller erbij.
"Indien we Chory of Bruno hadden dan wonnen we zeker", ??? dat is onlogisch. Maar ben akkoord voor de rest, was geen penalty maar Standard heeft de zege verdiend.
Onze man van de match is volgens mij Abdoulaye Sissako. Goede wedstrijd van Dompé, Humphreys, Bostyn, Vigen, Hubert,  De Bock, Sørmo (wat een aanwinst toch!). Dat kans van Berahino moet een goal zijn.
« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2021, 06:15:53 pm door d_trulliaj »

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.957
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #89 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:17:38 pm »
Moeten we kijken naar onszelf? Zeker
Moeten we kijken naar de VAR? Zeer zeker!

Hopelijk een statement van de club!

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #90 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:18:56 pm »
Moeten we kijken naar onszelf? Zeker
Moeten we kijken naar de VAR? Zeer zeker!

Hopelijk een statement van de club!
;D mooie samenvatting!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #91 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:20:22 pm »
Jammer, echt jammer… pluspunt: hele leuke sfeer in het stadion, constant achter de ploeg blijven staan. Ik kon er nog niet bij zijn maar dit geeft goesting om terug naar het regenboogpark te komen

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #92 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:28:22 pm »
Jammer, echt jammer… pluspunt: hele leuke sfeer in het stadion, constant achter de ploeg blijven staan. Ik kon er nog niet bij zijn maar dit geeft goesting om terug naar het regenboogpark te komen
Ja, mooie sfeer!

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.481
  • Essevee!
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #93 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:30:58 pm »
Van voor veel te weinig samenspel. Dat komt omdat Gano en Vossen geen lopende spitsen zijn. Weg ermee. In Gano geloof ik ook niet omdat die in het verleden elk seizoen bij een andere ploeg speelde (10x). Dat zegt toch genoeg. Dat Genk daar nog bijna 1 miljoen voor krijgt. Die mannen zullen lachen.
We moeten die twee vervangen door 2 VOETBALLENDE spitsen en dringend of we zullen rap in de degradatiezone zitten. Ook mede door het geklungel soms achterin. De oorzaak van de penalty vandaag lag aan het geklungel juist vooraf. Bij zulke fasen zakt je broek toch bijna af !

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.763
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #94 Gepost op: augustus 01, 2021, 06:49:10 pm »
Van voor veel te weinig samenspel. Dat komt omdat Gano en Vossen geen lopende spitsen zijn. Weg ermee. In Gano geloof ik ook niet omdat die in het verleden elk seizoen bij een andere ploeg speelde (10x). Dat zegt toch genoeg. Dat Genk daar nog bijna 1 miljoen voor krijgt. Die mannen zullen lachen.
We moeten die twee vervangen door 2 VOETBALLENDE spitsen en dringend of we zullen rap in de degradatiezone zitten. Ook mede door het geklungel soms achterin. De oorzaak van de penalty vandaag lag aan het geklungel juist vooraf. Bij zulke fasen zakt je broek toch bijna af !
Ik denk dat uw broek altijd af is :D (grapje é).
Er werd 2 keer geklungeld in de verdediging, 1 keer door Govea, 1 keer door Ewoud, voor de rest speelde onze verdediging een goeie wedstrijd!
En wat Gano betreft, wanneer Dompé naar voor werd geschoven, werd Gano gevaarlijker, ik geloof wel nog in hem, we zijn 2 wedstrijden ver, gewonnen duels van hem was goed, het is vooral dienen Vossen naast hem die archislecht was, Gano zijn afwerking was er nog niet, maar ik denk wel dat dat nog komt.
Ik heb een veel beter gevoel dan vorig jaar, alleen moet er tenminste nog 1 snelle,dribbelvaardige aanvallende speler erbij komen en moeten we ons ontdoen van Vossen en Govea.

Offline Cuypers

  • Leden
  • Berichten: 99
  • Essevee!
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #95 Gepost op: augustus 01, 2021, 08:02:55 pm »
Er zal nog een gekleurde flankspeler bijkomen...

en Govea & Berahino willen ze in een stroomversnelling qua verkoop.

Offline Roeselare

  • Leden
  • Berichten: 88
  • Essevee!
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #96 Gepost op: augustus 01, 2021, 08:06:38 pm »
Er zal nog een gekleurde flankspeler bijkomen...

en Govea & Berahino willen ze in een stroomversnelling qua verkoop.

Vervang Vossen door Selemani+ vervang Govea door De Bruyn en je hebt een topteam.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.763
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #97 Gepost op: augustus 01, 2021, 08:14:18 pm »
Er zal nog een gekleurde flankspeler bijkomen...

en Govea & Berahino willen ze in een stroomversnelling qua verkoop.
En Vossen niet? Dom.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 776
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #98 Gepost op: augustus 01, 2021, 08:21:30 pm »
Vooraan veel te weinig scorende en loopend vermogen, en govea tja slechtste nr 10 ooit

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.763
Re: Speeldag 2: 01/08/2021 - 16.00u : Essevee - Standard Liége
« Reactie #99 Gepost op: augustus 01, 2021, 08:30:13 pm »
Vooraan veel te weinig scorende en loopend vermogen, en govea tja slechtste nr 10 ooit
Het is gewoon mentaliteit, is een schande als profvoetballer, doet nooit echt zijn best, is traag, doet dan dingen zoals vandaag, en wat maakt het uit voor hem.  Hij is er met zijn kop niet bij, kan gewoon geen 90 minuten geconcentreerd zijn, en onbegrijpelijk, krijgt enorm veel kansen, als je dan ziet dat een Srafi al blij mag zijn dat hij in de kern zit, dat zijn dingen die ik niet snap.
In de voorbereiding was hij zowat de slechtste speler, maar toch krijgt hij de voorkeur.  Vossen doet nog zijn best, loopt veel, maar die is een schim van wat hij ooit was, maar die wil nog wel, maar is ook te weinig.  Die 2 MOETEN weg, als ze dat niet inzien bij trainerstaf en bestuur, tja, dan is dit enkel maar te wijten aan vriendjespolitiek.