Auteur Topic: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee  (gelezen 34023 keer)

Online Porky

• Leden
Re: Speeldag 10 : 03/10/2021 - 16.00u : RFC Seraing - Essevee
« Reactie #220 Gepost op: oktober 05, 2021, 02:24:08 pm »
ik denk dat dury en co gewoon gaan mogen blijven...aangezien er nu nog steeds geen mededeling is vanwege het bestuur....tenzij dat er iemand hier dat formeel tegenspreekt ?

ik denk dat ik een scheet ga moeten laten ... aangezien het al een ruime tijd geleden is ik er nog eentje heb gelaten .... tenzij iemand dat formeel kan tegenspreken ?

Komaan matti ... geduld, staat dat eigenlijk in uw woordenboek?
Wat jij doet is altijd 'klappen tegen de vaak' ... lees zonder inhoud/reden dingen aannemen.
Dezelfde matti die hier in het verleden een ban heeft opgelopen.
Het begint weer te frustreren.

Is het hier niet.. Tis op Facebook..

Online Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #221 Gepost op: oktober 05, 2021, 02:36:54 pm »
ik denk dat dury en co gewoon gaan mogen blijven...aangezien er nu nog steeds geen mededeling is vanwege het bestuur....tenzij dat er iemand hier dat formeel tegenspreekt ?

ik denk dat ik een scheet ga moeten laten ... aangezien het al een ruime tijd geleden is ik er nog eentje heb gelaten .... tenzij iemand dat formeel kan tegenspreken ?

Komaan matti ... geduld, staat dat eigenlijk in uw woordenboek?
Wat jij doet is altijd 'klappen tegen de vaak' ... lees zonder inhoud/reden dingen aannemen.
Dezelfde matti die hier in het verleden een ban heeft opgelopen.
Het begint weer te frustreren.

Is het hier niet.. Tis op Facebook..

Laatste waarschuwing voor geouwehoer. Matti-hias, je bewijst het gelijk van de moderatoren en mijn ongelijk. Volgende keer is echt wel weer ban en geen 3e kans meer.

Offline wOaregem

• Leden
  • PROUD TO BE A FARMER
« Reactie #222 Gepost op: oktober 05, 2021, 03:53:31 pm »
Zopas het filmpje 'de kijk van joost' bekeken;

Als je na de wedstrijd Tom (broer van Joostie) ziet kijken en hem hoort zeggen dat hij het bijna heeft gehad. Dat zijn mannen die al gans hun leven naar Waregem komen, faillissement, teleurstellingen etc hebben meegemaakt. Als zelf die mannen het volledig gehad hebben, dan zegt dit meer dan voldoende.

Offline matti fanatic

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #223 Gepost op: oktober 05, 2021, 03:55:44 pm »
net een reactie gekregen:De reactie vanuit bestuur is in de maak. Alleen is het niet onze stijl om met grootsprakerij of schokeffecten te komen.   >:( wie dus dacht denkt zegt dat er iets gaat veranderen vergeet het maar ALLES blijft zoals het is ... want  de reactie komt van dicht bij het bestuur

Offline mogul

• Leden
« Reactie #224 Gepost op: oktober 05, 2021, 04:06:32 pm »
net een reactie gekregen:De reactie vanuit bestuur is in de maak. Alleen is het niet onze stijl om met grootsprakerij of schokeffecten te komen.   >:( wie dus dacht denkt zegt dat er iets gaat veranderen vergeet het maar ALLES blijft zoals het is ... want  de reactie komt van dicht bij het bestuur
Het begint mij te dagen waarom Svennay, man,man,man :)

Offline bvdsteen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #225 Gepost op: oktober 05, 2021, 04:10:08 pm »
Eén ding is zeker: door hier te kankeren gaat de situatie niet verbeteren hoor...  ???

Online Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #226 Gepost op: oktober 05, 2021, 04:23:59 pm »
Om 15hr deze namiddag stond Cordier zijn auto nog op zijn vaste parkeerplaats, hij zal dus nog niet ontslagen zijn.

Offline Cuypers

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #227 Gepost op: oktober 05, 2021, 05:03:46 pm »
Net uit goede bron vernomen dat er nog helemaal niets beslist is op de Raad Van Bestuur.
Ik denk dat we voorlopig moeten vertrouwen op ons bestuur, ze zullen wel de correcte keuzes maken.

Als ik het Forum hier lees, heeft merendeels hier interne bronnen, en allemaal een ander verhaal, t’is hier nog slechter dan voetbalkrant soms 😏 En ik ben van zelfde mening als 99% hier op FD, voor ik hier afgeschoten wordt 🤪.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #228 Gepost op: oktober 05, 2021, 05:14:51 pm »
Dat het allemaal moet duren is geen goed teken.
Praat met u spelers, luister eens naar u supporters die al jaren de vernederingen slikken.

Of laten ze ons liever den boel afbreken als we verliezen tegen Antwerp?

Het is nu de moment, 2weken tijd, een andere trainer kon al wat meer doen dan. Internationals hebben we toch niet
Ik zie dat ze dit weekend weer vrij hebben, zou bij mij al geen waar zijn

Offline express

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #229 Gepost op: oktober 05, 2021, 05:19:27 pm »
Net uit goede bron vernomen dat er nog helemaal niets beslist is op de Raad Van Bestuur.
Ik denk dat we voorlopig moeten vertrouwen op ons bestuur, ze zullen wel de correcte keuzes maken.

Als ik het Forum hier lees, heeft merendeels hier interne bronnen, en allemaal een ander verhaal, t’is hier nog slechter dan voetbalkrant soms 😏 En ik ben van zelfde mening als 99% hier op FD, voor ik hier afgeschoten wordt 🤪.
men is opzoek naar oplossing voor dury.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #230 Gepost op: oktober 05, 2021, 05:23:04 pm »

Het is te zien welke vogel jij bent, sta jij op een beschermende lijst :)?   Tja, je hebt zeker gelijk, bij mij zeiden ze 'ja, het is zeker, hij ligt buiten'.    Meestal is uw informatie correct.  Gvd  zeg.

Offline mogul

• Leden
« Reactie #231 Gepost op: oktober 05, 2021, 06:03:56 pm »

?  Zal wel met geld te maken hebben zeker, zijn ontslagpremie?  De club zal dit niet willen betalen, hem eist dat ze dat betalen?  Is het zoiets?  Een oplossing voor Dury, ze gaan hem nog trainer maken van de beloften....

Offline scott

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #232 Gepost op: oktober 05, 2021, 06:32:39 pm »

;D ;D ;D

Online San Iker

• Leden
« Reactie #233 Gepost op: oktober 05, 2021, 06:36:22 pm »

;D ;D ;D

Er is maar 1 oplossing.
Ga maar wat tuinieren in Hulste Francky, en begin aan je boek(iets wat hij al jaren zegt)

Offline Cuypers

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #234 Gepost op: oktober 05, 2021, 06:49:41 pm »

;D ;D ;D

Er is maar 1 oplossing.
Ga maar wat tuinieren in Hulste Francky, en begin aan je boek(iets wat hij al jaren zegt)

Dat hij gewoon in alle rust van zijn pensioen gaat gaan genieten.. Die villa in Tenerife staat daar nu voor niets :D

Offline Zigic14

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #235 Gepost op: oktober 05, 2021, 07:50:35 pm »
Uit Het Nieuwsblad (online) daarnet:

Bestuur Zulte Waregem maakt einde deze week analyse

Het is wel degelijk crisis bij Zulte Waregem. Maandag was er al sprake van een speciale raad van Bestuur, maar dat nuanceerde de club dinsdag in een statement. Wel zal de Raad van Bestuur eind deze week samenkomen om een analyse te maken op verschillende niveaus.

“Hoofdaandeelhouder Tony Beeuwsaert zal eind deze week, bij zijn terugkomst uit het buitenland, alle betrokken partijen samenroepen om te bekijken wat er dient te gebeuren om aan de sportieve malaise een antwoord te kunnen bieden”, klinkt het.

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #236 Gepost op: oktober 05, 2021, 07:54:17 pm »
Uit Het Nieuwsblad (online) daarnet:

Bestuur Zulte Waregem maakt einde deze week analyse

Het is wel degelijk crisis bij Zulte Waregem. Maandag was er al sprake van een speciale raad van Bestuur, maar dat nuanceerde de club dinsdag in een statement. Wel zal de Raad van Bestuur eind deze week samenkomen om een analyse te maken op verschillende niveaus.

“Hoofdaandeelhouder Tony Beeuwsaert zal eind deze week, bij zijn terugkomst uit het buitenland, alle betrokken partijen samenroepen om te bekijken wat er dient te gebeuren om aan de sportieve malaise een antwoord te kunnen bieden”, klinkt het.
Gelukkig hebben we tijd :-).

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #237 Gepost op: oktober 05, 2021, 08:08:08 pm »
Kort samengevat : het nieuws is dat er geen nieuws is. 8)

Online Porky

• Leden
« Reactie #238 Gepost op: oktober 05, 2021, 08:12:01 pm »
Express komt ook weer niet geloofwaardig over..
Just gelijk het einde van de transferperiode..

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #239 Gepost op: oktober 05, 2021, 08:46:04 pm »
Ik weet wie Express is, zou hem ook niet meteen geloven.
SV TILL I DIE