Jah, wie willen jullie? De Fauw of Simons als nieuwe coach?
Citaat van: Lv_em op oktober 03, 2021, 04:38:55 pmJah, wie willen jullie? De Fauw of Simons als nieuwe coach? Zal het helpen met 1 v deze 2?
Als Dury nu niet buiten gegooid wordt dan weet ik het ook niet hoor.Grote schande 2-0 tegen een prutsploeg en gelukkig staat Bossut in doel of het was 5-0.Srarfi wat heeft die gegeten vanmiddag? Is natuurlijk van nature geen LB maar dit is een ramp!!!Defauw of Simons gaan dit ook niet oplossen. Hebben strenge trainer zoals Maes of zelf Boloni nodig…
Citaat van: SVZWSteven op oktober 03, 2021, 04:52:51 pmAls Dury nu niet buiten gegooid wordt dan weet ik het ook niet hoor.Grote schande 2-0 tegen een prutsploeg en gelukkig staat Bossut in doel of het was 5-0.Srarfi wat heeft die gegeten vanmiddag? Is natuurlijk van nature geen LB maar dit is een ramp!!!Defauw of Simons gaan dit ook niet oplossen. Hebben strenge trainer zoals Maes of zelf Boloni nodig…Maes
Citaat van: Koekenaas op oktober 03, 2021, 04:54:48 pmCitaat van: SVZWSteven op oktober 03, 2021, 04:52:51 pmAls Dury nu niet buiten gegooid wordt dan weet ik het ook niet hoor.Grote schande 2-0 tegen een prutsploeg en gelukkig staat Bossut in doel of het was 5-0.Srarfi wat heeft die gegeten vanmiddag? Is natuurlijk van nature geen LB maar dit is een ramp!!!Defauw of Simons gaan dit ook niet oplossen. Hebben strenge trainer zoals Maes of zelf Boloni nodig…Maes Heb jij betere suggestie?
Citaat van: Porky op oktober 03, 2021, 04:51:37 pmCitaat van: Lv_em op oktober 03, 2021, 04:38:55 pmJah, wie willen jullie? De Fauw of Simons als nieuwe coach? Zal het helpen met 1 v deze 2?Waarschijnlijk niet, ik zie geen van de 2 bekwaam genoeg. Maar alles beter dan Dury op dit moment, de spelers lijken ook niet meer te willen spelen voor hem.
Citaat van: SVZWSteven op oktober 03, 2021, 04:56:11 pmCitaat van: Koekenaas op oktober 03, 2021, 04:54:48 pmCitaat van: SVZWSteven op oktober 03, 2021, 04:52:51 pmAls Dury nu niet buiten gegooid wordt dan weet ik het ook niet hoor.Grote schande 2-0 tegen een prutsploeg en gelukkig staat Bossut in doel of het was 5-0.Srarfi wat heeft die gegeten vanmiddag? Is natuurlijk van nature geen LB maar dit is een ramp!!!Defauw of Simons gaan dit ook niet oplossen. Hebben strenge trainer zoals Maes of zelf Boloni nodig…Maes Heb jij betere suggestie?Leye