Eerlijk gezegd: wat kan je nu nog aan dit seizoen / situatie veranderen? Het behoud is het hoogst haalbare. Dury heeft ervaring en zal er ons wel inhouden. Cordier nu vervangen, lijkt me ook geen goed idee. Dit moet je naar het eind van het seizoen evalueren en een mogelijke vervanging heel doordacht uitvoeren.
Er moet een project 2022-23 zijn om de club opnieuw op de rails te krijgen, maar ik zou nu absoluut geen "grote beslissingen nemen". We worden geconfronteerd met lange termijn contracten en serieuze financiële gevolgen indien deze éénzijdig beëindigd worden.
De club is al jaren stabiel en in Vlaamse handen. Willen we dat riskeren om op korte termijn misschien wat ondoordachte beslissingen te nemen zonder garantie op succes?
Het sportief management en het commercieel/algemeen management moet op ernstige en grondige wijze worden doorgelicht, en er moet een grondig plan worden uitgewerkt om de club te vernieuwen. Dit op enkele dagen doorvoeren, zou ik niet de slimste zet vinden.
"Dury heeft ervaring en zal er ons wel inhouden."
Dit is hem nu idd al een paar keer gelukt maar dat zal ook niet blijven lukken é. Enorm wraakroepend was het om te zien hoe de volledige spelersgroep zondag tegen Dury speelde. Zoiets hebben we de laatste 3 crisisseizoenen niet gezien dus de kans dat dit niet faliekant afloopt is bijzonder klein, dus moéten er deze keer wel drastische beslissingen genomen worden.
"Er moet een project 2022-23 zijn om de club opnieuw op de rails te krijgen"
Dat is er toch?

Alleen wordt het nu wat vervroegd uitgevoerd.
"De club is al jaren stabiel en in Vlaamse handen. Willen we dat riskeren om op korte termijn misschien wat ondoordachte beslissingen te nemen zonder garantie op succes?"
Huh? Tony Beeuwsaert zal toch niet opstappen of heb jij dit ergens gehoord misschien?
"Het sportief management en het commercieel/algemeen management moet op ernstige en grondige wijze worden doorgelicht, en er moet een grondig plan worden uitgewerkt om de club te vernieuwen. Dit op enkele dagen doorvoeren, zou ik niet de slimste zet vinden."
Nogmaals, dit is toch al gebeurd? Alleen wordt het nu vervroegd uitgevoerd...