En wat hebben we geleerd? Dat er veel mensen binnen de club iets weten en van iets zeker zijn maar de fijne dingen dus niet, goeie les!
Dury zal ook niet meewerken natuurlijk, zal er alles proberen uithalen wat er nog inzit,wat ik ook vreesde hem kennende. Zo zijn die mannen met enorm veel geld,stel u voor, ge zijt 63 jaar, geen kinderen maar ge zwemt in het geld,ie kan waarschijnlijk nog dubbel zo oud worden en iedere dag kaviaar en champagne drinken. Het is zijn fout niet dat hij van zijn vriendjes van toen een winnend lotto-formulier kreeg, Dury verdiende zeker erkenning en een mooi centje, maar zo'n contract, dat was en is er ferm over. En dat hij zelfs nu gewoon niet kan zeggen, 'kijk, het is mooi geweest, ik doe afstand van een deel van mijn ontslagvergoeding' dat kan er bij mij niet in. De 'clubman', laat mij niet lachen. Laat hem dan maar de wc's van de Elindus Arena(ik braak die woorden eruit!)nog een jaar kuisen. Geen respect voor hem? Hij heeft duidelijk ook geen respect voor ons en voor de club!