Miroshi ipv lopez.. begrijp ik niet..Ndour ipv ciranni
Citaat van: Porky op januari 21, 2023, 02:51:30 pmMiroshi ipv lopez.. begrijp ik niet..Ndour ipv ciranniWaar zie jij de opstelling? Nog niets op FB en Twitter
Miroshi in de ploeg ten koste van Lopez, die een goede match speelde in Anderlecht...Begrijpe wie kan. Zoveelste rariteit van onze T1.
Citaat van: WaregemBoy op januari 21, 2023, 03:14:12 pmMiroshi in de ploeg ten koste van Lopez, die een goede match speelde in Anderlecht...Begrijpe wie kan. Zoveelste rariteit van onze T1.zal wel iets met de gele kaartenlast van Miroshi te maken hebben. Zal deze week wel weer geel pakken en is dan volgende week geschorst.
Ja hoekschop met de bal in beweging toch 🤡
Sormo, amai. Bruls weer onzichtbaar. Westerlo te goed voor ons. We proberen steeds door het midden en dat zal nooit lukken. Neen, dit wordt niks.
Citaat van: isidoor op januari 21, 2023, 04:53:48 pmSormo, amai. Bruls weer onzichtbaar. Westerlo te goed voor ons. We proberen steeds door het midden en dat zal nooit lukken. Neen, dit wordt niks.Wij voetballen, zijn spelen op uitbraak. Ik vind ons de betere maar kansen ontbreken...