Auteur Topic: Speeldag 29 : 27/02/2022 - 21.00u : Essevee - RFC Seraing  (gelezen 13908 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #80 Gepost op: februari 27, 2022, 11:32:13 pm »
Een Mirakel dus!  De slechtste man op het veld scoorde.    Niet normaal dat die 2 pippo's niks deden, Seraing domineerde, had alle 2de ballen, wij waren ONSTELLEND ZWAK, op dit moment de zwakste ploeg van 1A!  Wij HADDEN ENORM VEEL GELUK, meer niet, we blonken in niks uit, niet qua inzet ook niet, fysisch zijn er heel wat die niet in orde zijn.
We zijn er nog niet, dit Seraing is voetballend veel beter dan wij, die kunnen meer dan wij, hoe die hier de cadeaus die wij gaven niet afmaken, niet normaal.
Maar ok, we winnen ,gelukkig, maar ik hoop dat het bestuur toch ook ziet dat die 2 pippo's het niet kunnen, dat er juist geanalyseerd wordt.  Want zo'n match win je geen 2 keer wanneer je zo zwak bent.

We winnen deze uitermate belangrijke match. Hoe doet er niet toe. Nu tellen enkel die 3 punten.
Verder begint die aversie van u tegenover bepaalde personen net als de verafgoding van anderen me serieus tegen te steken. Nu telt enkel de redding en al de rest is bijzaak. Volgend seizoen zien we dan wel wat er allemaal verandert. Graag wat meer aanmoedigingen hier ipv al die afgezaagde negativiteit.
2
Steek undere kop maar weer in het zand, dat kunnen jullie als de beste.

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #81 Gepost op: februari 27, 2022, 11:33:04 pm »
Heel tevreden met deze overwinning, broodnodig.
Maar wederom ontgoocheld in sommige van de 4451 lads die aanwezig waren.
Ik stond boven hen die aanwezig waren met mijn pa (generatie kingside) en zelf hij ergerde zich blauw aan hen. Een kind die een foto neemt met de mascotte en een ‘lad’ van 4451 die het middelvinger gebaar doet op die foto?! Dit kan niet meer. Je spreekt ze er dan nog op aan en je krijgt een pint bier in je gezicht gekieperd. De kingside draait zich om hun graf. Shame on you!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.303
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #82 Gepost op: februari 27, 2022, 11:38:08 pm »
Wat hebben wij hier weer moeten aanzien? Het is een mirakel dat wij de 3pt pakken, onverdiend! Maar wel enorm blij natuurlijk. Maar hoe bang waren wij? Als je met De Neve linksback gaat spelen.. terug met Gano en met Vossen pff! Ik weet niet wie ik van die 2 moet kiezen, maar beide zeker niet! Misschien toch liever Vossen want die werkt veel… Gano is nen lamzak! Wint ook 0 duels, heeft 0 snelheid, dus als je op de counter wilt spelen, dan zeker niet met Gano.

Bon de 3ptn zijn binnen en dast belangrijkste.
SV TILL I DIE

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.337
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #83 Gepost op: februari 27, 2022, 11:39:12 pm »
Wat hebben wij hier weer moeten aanzien? Het is een mirakel dat wij de 3pt pakken, onverdiend! Maar wel enorm blij natuurlijk. Maar hoe bang waren wij? Als je met De Neve linksback gaat spelen.. terug met Gano en met Vossen pff! Ik weet niet wie ik van die 2 moet kiezen, maar beide zeker niet! Misschien toch liever Vossen want die werkt veel… Gano is nen lamzak! Wint ook 0 duels, heeft 0 snelheid, dus als je op de counter wilt spelen, dan zeker niet met Gano.

Bon de 3ptn zijn binnen en dast belangrijkste.
ik vond Vossen nog slechter dan Gano. En Kutesa die moet ALTIJD starten.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #84 Gepost op: februari 27, 2022, 11:42:21 pm »
Wat hebben wij hier weer moeten aanzien? Het is een mirakel dat wij de 3pt pakken, onverdiend! Maar wel enorm blij natuurlijk. Maar hoe bang waren wij? Als je met De Neve linksback gaat spelen.. terug met Gano en met Vossen pff! Ik weet niet wie ik van die 2 moet kiezen, maar beide zeker niet! Misschien toch liever Vossen want die werkt veel… Gano is nen lamzak! Wint ook 0 duels, heeft 0 snelheid, dus als je op de counter wilt spelen, dan zeker niet met Gano.

Bon de 3ptn zijn binnen en dast belangrijkste.
ik vond Vossen nog slechter dan Gano. En Kutesa die moet ALTIJD starten.
2.

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 133
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #85 Gepost op: februari 27, 2022, 11:44:22 pm »
Een Mirakel dus!  De slechtste man op het veld scoorde.    Niet normaal dat die 2 pippo's niks deden, Seraing domineerde, had alle 2de ballen, wij waren ONSTELLEND ZWAK, op dit moment de zwakste ploeg van 1A!  Wij HADDEN ENORM VEEL GELUK, meer niet, we blonken in niks uit, niet qua inzet ook niet, fysisch zijn er heel wat die niet in orde zijn.
We zijn er nog niet, dit Seraing is voetballend veel beter dan wij, die kunnen meer dan wij, hoe die hier de cadeaus die wij gaven niet afmaken, niet normaal.
Maar ok, we winnen ,gelukkig, maar ik hoop dat het bestuur toch ook ziet dat die 2 pippo's het niet kunnen, dat er juist geanalyseerd wordt.  Want zo'n match win je geen 2 keer wanneer je zo zwak bent.

We winnen deze uitermate belangrijke match. Hoe doet er niet toe. Nu tellen enkel die 3 punten.
Verder begint die aversie van u tegenover bepaalde personen net als de verafgoding van anderen me serieus tegen te steken. Nu telt enkel de redding en al de rest is bijzaak. Volgend seizoen zien we dan wel wat er allemaal verandert. Graag wat meer aanmoedigingen hier ipv al die afgezaagde negativiteit.
2
Steek undere kop maar weer in het zand, dat kunnen jullie als de beste.

Ik hou er niet van om het persoonlijk te spelen maar altijd diezelfde negativiteit en het absoluut willen gelijk hebben en krijgen begint echt te vervelen.
Zijn we slecht? Ja. Moet alles beter? Ja. Maar nu gewoon ons redden en wat positieve stimulans aub!

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.667
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #86 Gepost op: februari 27, 2022, 11:45:31 pm »
Een Mirakel dus!  De slechtste man op het veld scoorde.    Niet normaal dat die 2 pippo's niks deden, Seraing domineerde, had alle 2de ballen, wij waren ONSTELLEND ZWAK, op dit moment de zwakste ploeg van 1A!  Wij HADDEN ENORM VEEL GELUK, meer niet, we blonken in niks uit, niet qua inzet ook niet, fysisch zijn er heel wat die niet in orde zijn.
We zijn er nog niet, dit Seraing is voetballend veel beter dan wij, die kunnen meer dan wij, hoe die hier de cadeaus die wij gaven niet afmaken, niet normaal.
Maar ok, we winnen ,gelukkig, maar ik hoop dat het bestuur toch ook ziet dat die 2 pippo's het niet kunnen, dat er juist geanalyseerd wordt.  Want zo'n match win je geen 2 keer wanneer je zo zwak bent.

We winnen deze uitermate belangrijke match. Hoe doet er niet toe. Nu tellen enkel die 3 punten.
Verder begint die aversie van u tegenover bepaalde personen net als de verafgoding van anderen me serieus tegen te steken. Nu telt enkel de redding en al de rest is bijzaak. Volgend seizoen zien we dan wel wat er allemaal verandert. Graag wat meer aanmoedigingen hier ipv al die afgezaagde negativiteit.
2
Steek undere kop maar weer in het zand, dat kunnen jullie als de beste.
Het gaat hier vooral over die afgezaagde negaviteit!!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #87 Gepost op: februari 27, 2022, 11:49:31 pm »
Simons en DeFauw zijn toptrainers
met die kern u redden
il faut le faire

ze gaan enkel nog moeten leren van NIET
mee 2 spitsen te spelen als ge niemand int middenveld hebt
die nen bal kan bijhouden

Kutesa was den besten op et veld


mo bon
3ptn
Seraing was stukken beter maar das bijzaak zeker



ow, als we ons gered hebben ga den timmy ander accenten leggen
dan gatie mss beginnen realistisch voetballen…

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #88 Gepost op: februari 27, 2022, 11:54:45 pm »
Een Mirakel dus!  De slechtste man op het veld scoorde.    Niet normaal dat die 2 pippo's niks deden, Seraing domineerde, had alle 2de ballen, wij waren ONSTELLEND ZWAK, op dit moment de zwakste ploeg van 1A!  Wij HADDEN ENORM VEEL GELUK, meer niet, we blonken in niks uit, niet qua inzet ook niet, fysisch zijn er heel wat die niet in orde zijn.
We zijn er nog niet, dit Seraing is voetballend veel beter dan wij, die kunnen meer dan wij, hoe die hier de cadeaus die wij gaven niet afmaken, niet normaal.
Maar ok, we winnen ,gelukkig, maar ik hoop dat het bestuur toch ook ziet dat die 2 pippo's het niet kunnen, dat er juist geanalyseerd wordt.  Want zo'n match win je geen 2 keer wanneer je zo zwak bent.

We winnen deze uitermate belangrijke match. Hoe doet er niet toe. Nu tellen enkel die 3 punten.
Verder begint die aversie van u tegenover bepaalde personen net als de verafgoding van anderen me serieus tegen te steken. Nu telt enkel de redding en al de rest is bijzaak. Volgend seizoen zien we dan wel wat er allemaal verandert. Graag wat meer aanmoedigingen hier ipv al die afgezaagde negativiteit.
2
Steek undere kop maar weer in het zand, dat kunnen jullie als de beste.
Het gaat hier vooral over die afgezaagde negaviteit!!
Ja, vanwaar zou dat toch komen, dat REALISME.  Laat mij wel wezen, tijdens een match zal ik NOOIT de spelers uitjouwen, nooit!  Omdat dat niet helpt, maar als je hier op dit forum volgens mij de waarheid niet meer mag zeggen, tja.
 En nee, ik heb niet altijd gelijk, niemand trouwens, vanwaar dat komt, weet ik niet. 

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.713
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #89 Gepost op: februari 28, 2022, 12:05:30 am »
Belangrijke driepunter (dixit Essevee zelve op Facebook)

Ja! maar het was helemaal nog niet goed... en of we gered zijn weet ik nog niet, maar het was wel een wedstrijd die we 'moesten' winnen. Dus missie volbracht, maar er is nog VEEL heel veel werk aan de winkel!

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 261
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #90 Gepost op: februari 28, 2022, 12:24:59 am »
Wij hebben de braafste supporters  uit 1 ste klasse,zulke ploeg 90 minuten  aanmoedigen   respect, 

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 794
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #91 Gepost op: februari 28, 2022, 07:52:24 am »
Wij hebben de braafste supporters  uit 1 ste klasse,zulke ploeg 90 minuten  aanmoedigen   respect,

Ook de dwaaste supporters van 1ste klasse
Hoe kan je na zo een match deze ploeg staan bejubelen als grote helden
Wat een arrogantie van spelers als Vossen, die op de radio vermelden dat ZIJN goal de redding bezorgt???

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.003
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #92 Gepost op: februari 28, 2022, 08:15:40 am »
We halen 29 ptn uit 29 matchen, dus als we uit de laatste 5 matchen ook 5 ptn halen denk ik dat we gered zijn.

Schoon voetbal telt al lang niet meer voor mij dit seizoen, redden is het enigste die telt. Blijven we in 1a, dan moet alles herzien worden in de club. Want anders gaan we sowieso de eerst komende jaren richting 1b.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.295
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #93 Gepost op: februari 28, 2022, 08:40:14 am »
Dit was huilen met de pet op.
3 punten en voor de rest moeten ze allemaal zwijgen, geen te grote mond opzetten. Slechtste ploeg in 1A zijn we.

Dit geluk heb je geen 2de keer

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.483
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #94 Gepost op: februari 28, 2022, 09:01:06 am »
Thuis tegen Eupen moeten we toch ook kunnen winnen. Ploeg die ons goed ligt en waartegen we meestal al gewonnen hebben.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.696
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #95 Gepost op: februari 28, 2022, 09:10:03 am »
Dit was van het slechtste wat ik ooit van Essevee gezien heb.
Dit had werkelijk niets met voetbal te maken.
Gelukkig 3 ptn, maar daarmee is alles gezegd.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 803
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #96 Gepost op: februari 28, 2022, 09:36:57 am »
Een Mirakel dus!  De slechtste man op het veld scoorde.   
uw fobie voor Vossen is erover. Ja ik ben ook geen fan maar hij scoort toch wel weer. Als Dompé of Seck die bal moeten nemen is het een meter boven de deklat.

De slechtste man is voor mij Doumbia, loopt een beetje van links naar rechts, aan het schijnverdedigen, recupereert zelden iets, gaat nooit eens doorjagen op verrassing, biedt zich niet aan op inworp, verliest veel de bal, veel balletjes achteruit,  is niet betrokken bij opbouw, steekt zich weg, kan geen bal aannemen met iemand in zijn buurt of slaat in paniek. Toegevoegde waarde : 0.0.  Seck is de enige die weet wat hij moet doen op het middenveld.
We missen duidelijk een aanspeelpunt in het middenveld, een rustpunt die het spel een beetje verdeelt. Govea is door de mand gevallen, Doumbia is onbestaande, Seck alleen lukt niet. Vossen kan het ook niet want te traag. Mss met Sissako ?

De redding is er nog niet. Ik zie Seraing nog onverwachte punten halen, ze hebben toch een paar wendbare , technisch vaardige spelers.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #97 Gepost op: februari 28, 2022, 09:37:20 am »
Waar ben je als club mee bezig als je thuis tegen een ploeg als Seraing amper 27 procent balbezit hebt? Wat stelt je ploeg voor als je nummer 10 Vossen in de eerste helft een passingpercentage had van 44 procent... Ik wil wel eens al zijn statistieken zien van balveroveringen/balverliezen... Maar meneer scoort een goal en alles lijkt vergeten... Met Vossen en Gano zit er gewoon geen voetbal in de ploeg...

Kutesa kan ongelooflijk goed voetballen en is een wapen , maar wordt volledig verkeerd gebruikt. Hem moet je niet op de flank zetten en al zeker niet tegen zijn voet. Maar kan in de omschakeling heel nuttig zijn, maar daarvoor mag je een DOmpé en De Neve ook niet tegen hun voet zetten want dat haalt alle snelheid uit de aanvallen...
Begin met een deftige 11 op het veld te zetten en van daaruit kan er misschien gevoetbald worden...

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.065
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #98 Gepost op: februari 28, 2022, 09:42:23 am »
Het is inderdaad allemaal slecht, maar ik vrees dat dit bij degradatievoetbal hoort… soit, voor hetzelfde geld verloren we, en het ging allemaal even slecht geweest zijn… Seraing volgende week tegen Club en dan naar Standard dat ook wel eens zal mogen winnen…

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Speeldag 29 : 27/02/2022 21u00 : Essevee - RFC Seraing
« Reactie #99 Gepost op: februari 28, 2022, 09:51:34 am »
Ja het was slecht. Inspiratieloos, steriel, bang voetbal in balbezit. In een gespannen kelderkraker zoals gisteren met veel druk kan het voetbal inderdaad achterwege blijven, maar het was de voorbij matchen ook niet beter. De meerwaarde van Simons / De fauw ten opzichte van Dury is ver te zoeken.

Een lichtpuntje misschien: Doumbia vond ik wel OK gisteren. Goed samenspel vaak met Dompé. Gaf bv. ook snel de dieptepass naar Gano wat leidde tot de goal.