Auteur Topic: Oefenprogramma 2022-2023  (gelezen 48793 keer)

Offline mogul

• Leden
Re: Oefenprogramma 2022-2023
« Reactie #300 Gepost op: juli 16, 2022, 09:10:48 pm »
Bon, hier mijn bedenkingen bij deze match.
Ten eerste, waar waren Gano? Vigen? Sormo? De Buyser?
Ten tweede in feite verliezen we van een degradatiekandidaat uit Ligue 2 na een min of meer juiste aantal gespeelde minuten.  Ik weet het, het was op vraag van Valenciennes, maar ik zou dan toch in die eerste 80 minuten wat meer vervangingen hebben gedaan, een Braem eens inbrengen bv.
Dan de match zelf, wij moesten na die 80 minuten hebben gewonnen, Valenciennes had 1 kans, wij een stuk of 4, 5 zeker?  Hallaert moest altijd minsten 1 keer scoren, zijn tweede was goed gekopt, voor hetzelfde geld viel hij wel in de goal.
Drambaev is een toptransfer, moesten de rest van de transfers hetzelfde niveau hebben we deden mee voor de eerste 6.   Lopez en Rommens zijn volgens mij ook goeie transfers.  Maar wie is er verantwoordelijk voor het aantrekken van die Sangaré, van die Tambedou?  Die halen niet het niveau voor 1A, dat zie je zo.  Ik ga daar verder niet veel woorden aan vuil maken, maar dat zijn spelers die we nooit mochten aantrekken.  Mirochi, daar ga ik nog mee wachten, vond hem absoluut niet denderend, verre van zelfs, maar ik wacht nog een beetje af.
Drambaev,Dompé,Sissako,Rommens,Lopez waren goed, Cirianni was een complete RAMP, aanvallend veel te weinig,gevaarlijke te korte ballen, echt die gast is een ramp.  Vossen ook veel te weinig gezien, buiten die omhaal VEEL TE WEINIG op zijn plaats.
De derde 40 minuten was een maat voor niks, tegen de reserven van Valenciennes, tja dat we daar tegen scoren, ok, Demunck was vinnig, ja.  en Braem scoorde 1 keer maar moest 2 keer hebben gescoord.

Dompé nog weg en dan hebben we niks van creativiteit, is ook gek dat een speler op vertrekken die zoveel geld kan opbrengen zo lang op het veld stond of uberhaupt werd opgesteld, zou hij dan toch blijven?
De geruchten die ik hoorde; Vossen zou interesse hebben van Westerlo, er zouden 3 nieuwe aanwinsten zo goed als tekenen, de club blijft rustig want 'in feite moeten we maar klaar zijn tegen september', die laatste zin is PURE HORROR en ik hoop dat dit totaal niet waar is.

Conclusie: met deze ploeg, zelfs met Dompé erbij, zitten we zeker bij de laatste 3!  Cordier kan het niet!
Stop toch eens met paniek te zaaien. De wereld zal niet vergaan als we dit jaar zakken. De nieuwe formule in 1B is ook interessant voor ons. Het moet allemaal nog een beetje betaalbaar blijven. en als je geld wil steken in de club. Ze zullen je met open armen ontvangen in de bestuurskamer. Het is economische crisis. Er zijn andere prioriteiten in het leven.
Ruof toch, het is geen paniek, het is realisme.   

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #301 Gepost op: juli 16, 2022, 09:12:22 pm »
Ik hoop dat jullie allemaal nen groten punch in jullie gezicht krijgen en dat het een rustig jaar wordt!

Bende successupporters
vind ik ook. we stuiten op ons limieten. Het zij zo.

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #302 Gepost op: juli 16, 2022, 09:15:12 pm »
Ik hoop dat jullie allemaal nen groten punch in jullie gezicht krijgen en dat het een rustig jaar wordt!

Bende successupporters
Rustig blijven, niets met successupporter te maken. Realisme…
Ga al sinds 1994, is gwn de realiteit. De pijnpunten worden jaar na jaar niet aangepakt.
Dan betaal je dat ooit eens cash. 

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #303 Gepost op: juli 16, 2022, 09:17:07 pm »

Bende successupporters
Rustig blijven, niets met successupporter te maken. Realisme…
Ga al sinds 1994, is gwn de realiteit. De pijnpunten worden jaar na jaar niet aangepakt.
Dan betaal je dat ooit eens cash.
Klopt. we zijn met veel te veel clubs in de streek. Het is in Kortrijk niet veel beter.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #304 Gepost op: juli 16, 2022, 09:29:33 pm »

Bende successupporters
2

Offline Windraider

• Leden
  • Superboeren
« Reactie #305 Gepost op: juli 16, 2022, 09:31:32 pm »
Wat wordt volgens jullie de startopstelling tegen Seraing?

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #306 Gepost op: juli 16, 2022, 09:42:58 pm »
bossut
cirrani lopez willen dambreav
sissako rommens miroshi
demuynck braem sylla

Offline Porky

• Leden
« Reactie #307 Gepost op: juli 16, 2022, 09:48:21 pm »
bossut
sissako rommens miroshi
demuynck braem sylla

Sylla was er zelfs niet vandaag .

Offline belli

• Leden
« Reactie #308 Gepost op: juli 16, 2022, 09:55:49 pm »
Dat er veel nieuwkomers nog niet klaar zouden zijn is niks nieuws. Ik vind dat eigenlijk normaal.
Maakten ze indruk? Neen,maar ze vielen zeker niet al door de mand.

Over de spelers: Rommens zal een aanwinst zijn en onze Oekraiener was veruit de beste van het veld.
Onze Spanjaard achterin zal ook wel goed zijn.
Extra cv's aanschaffen?sorry...niet nodig...Willen is iemand voor de toekomst....goed in duelkracht,timing,coaching. Zijn buur,nummer 46...asap weg doen.

Ben ik gerustgesteld?
Neen,maar ik ben zeker dat er nog iets bijkomt.
Dat Ciranni slecht was of Dompe goed...gewoon middelmatig.
Dompe moet je gewoon snel weg doen......doet soms goeie acties maar tja...laatste pass soms niet goed, simpel meegeven met Oekraiener deed hij niet.

Wat hebben we zeker nog nodig: n 10....en iemand met body voorin.

Offline Top

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #309 Gepost op: juli 16, 2022, 10:11:05 pm »
Afwezigen:
Sormo , De Buyser en Gano gekwetst.
Sylla en Vigen ziek.

Offline wOaregem

• Leden
  • PROUD TO BE A FARMER
« Reactie #310 Gepost op: juli 16, 2022, 10:51:13 pm »
Of we nu dergraderen of niet, ik blijf gaan. Misschien is het wel eens goed dat we zakken, dan gaan er koppen rollen, en zal een nieuwe investeerder echt wel noodzakelijk zijn. We kunnen niet meer mee financieel, en als je dan de ploeg vandaag ziet tegen Valenciennes. Het is weliswaar een oefenwedstrijd, maar het zou mij enorm verwonderen dat wij een rustig seizoen zullen doormaken.

Positieve punten: De Spanjaard, de Oekraïner en Rommens. Al zal laatstgenoemde in snelheid van uitvoering op het middenveld zich mogen bewijzen.

Extra pluim voor Braem! Mooi voor die jongen, met die ingesteldheid kan ik er alleen maar van genieten.

Offline Jens Flamand

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #311 Gepost op: juli 16, 2022, 10:52:11 pm »
Demuynck zou zeker een kans verdienen bij de 1e ploeg dit seizoen, is idd wel heel erg snel! Hallaert vond ik ook degelijk, liep veel en kopballetje net naast doel. Thiam daarintegen, viel helemaal door de mand!

Offline Windraider

• Leden
  • Superboeren
« Reactie #312 Gepost op: juli 16, 2022, 11:14:07 pm »
Of we nu dergraderen of niet, ik blijf gaan. Misschien is het wel eens goed dat we zakken, dan gaan er koppen rollen, en zal een nieuwe investeerder echt wel noodzakelijk zijn. We kunnen niet meer mee financieel, en als je dan de ploeg vandaag ziet tegen Valenciennes. Het is weliswaar een oefenwedstrijd, maar het zou mij enorm verwonderen dat wij een rustig seizoen zullen doormaken.

Positieve punten: De Spanjaard, de Oekraïner en Rommens. Al zal laatstgenoemde in snelheid van uitvoering op het middenveld zich mogen bewijzen.

Extra pluim voor Braem! Mooi voor die jongen, met die ingesteldheid kan ik er alleen maar van genieten.

Is die goed genoeg voor 1A?

Offline wOaregem

• Leden
  • PROUD TO BE A FARMER
« Reactie #313 Gepost op: juli 16, 2022, 11:22:24 pm »

De vraag is: zijn wij goed genoeg voor 1a? Ik geloof wel dat Braem als invaller wel iets kan bieden,en wie weet, mits voldoende progressie, wel eens in de spits kan starten.

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #314 Gepost op: juli 17, 2022, 02:29:56 am »

De vraag is: zijn wij goed genoeg voor 1a? Ik geloof wel dat Braem als invaller wel iets kan bieden,en wie weet, mits voldoende progressie, wel eens in de spits kan starten.
Ik weet niet hoe het komt, maar dit seizoen doet me terugdenken aan het seizoen in eerste klasse onder Antheunis, nadat we kampioen waren geworden in 2de klasse (1994-1995). We hadden toen ook geen geld en alle spelers die we haalden waren net niet (Ribeiro, Marcos Rocha,Urban,...) We zijn dat jaar gezakt. Zelfs de truitjes doen me denken aan die periode.
« Laatst bewerkt op: juli 17, 2022, 02:38:29 am door Naughtius Maximus »

Offline Essevee 3.0

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #315 Gepost op: juli 17, 2022, 04:38:33 am »
bossut
sissako rommens miroshi
demuynck braem sylla

Ik vermoed dat Leye gaat spelen met Debock als links back, en die Oekraïener links midden

Offline Porky

• Leden
« Reactie #316 Gepost op: juli 17, 2022, 06:59:11 am »
bossut
sissako rommens miroshi
demuynck braem sylla

Ik vermoed dat Leye gaat spelen met Debock als links back, en die Oekraïener links midden

Ben niet aan debock, maar vond het zeker niet slecht zo..
Drambaiev een positie hoger

Offline varadero

• Leden
« Reactie #317 Gepost op: juli 17, 2022, 11:18:51 am »
Afwezigen:
Sormo , De Buyser en Gano gekwetst.
Sylla en Vigen ziek.

Hopelijk geen corona-uitbraak...

Offline varadero

• Leden