Auteur Topic: Oefenprogramma 2022-2023  (gelezen 48834 keer)

Online varadero

• Leden
Re: Oefenprogramma 2022-2023
« Reactie #100 Gepost op: juni 22, 2022, 07:44:27 pm »
0-3 Hallaert.
 Braem blijkbaar erg goed ingevallen (Twitter)

Online varadero

• Leden
« Reactie #101 Gepost op: juni 22, 2022, 07:48:49 pm »
Eindstand 0 - 3

Online essevee;)

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #102 Gepost op: juni 22, 2022, 07:57:09 pm »
En geen de bock..
Tekenen aan de wand?
Laat ons hopen…

Beiden zouden licht geblesseerd zijn.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #103 Gepost op: juni 22, 2022, 08:04:33 pm »
Weinige minuten voor Braem wel jammer vind ik

Offline Porky

• Leden
« Reactie #104 Gepost op: juni 22, 2022, 08:06:52 pm »
En geen de bock..
Tekenen aan de wand?
Laat ons hopen…

Jammer.. van de bock toch..
Verzeker al overbelasting voor hem..

Indien iemand verslagje kan typen over de match.. graag..
Waar speelde tambedou?
Hoe waren de nieuwkomers? (Sangare, braem, rommens, ..)

Sylla? Herrezen?

Offline Zias2001

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #105 Gepost op: juni 22, 2022, 08:41:57 pm »
En geen de bock..
Tekenen aan de wand?
Laat ons hopen…

Jammer.. van de bock toch..
Verzeker al overbelasting voor hem..

Indien iemand verslagje kan typen over de match.. graag..
Waar speelde tambedou?
Hoe waren de nieuwkomers? (Sangare, braem, rommens, ..)

Sylla? Herrezen?

Tambedou is een middenvelders als je hem zag spelen vandaag

Sylla ook goeie match gespeeld heeft wel body gekweekt

Rommens zijn trappen  zijn echt mooi komt altijd de bal vragen

Bream moest meer minuten gekregen hebben

De jongere spelers op het laatste deden het zeer goed

Wat we opviel is die nummer 41 de kleinste van de hoop en de rapste

Offline nick

• Leden
« Reactie #106 Gepost op: juni 22, 2022, 08:56:53 pm »
Wat mij opviel, is dat de kern momenteel redelijk om niet te zeggen heel krap is. Beloften die meededen vandaag waren inderdaad niet slecht maar daarmee red je het niet in 1 a.

Als je weet dat binnen 5 weken de competitie begint, mogen die toch gaan komen.

Een extra cv, vm, 10, flankaanvaller.  Op al die positie 's
Zitten we momenteel redelijk krap.

Offline serowy

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #107 Gepost op: juni 22, 2022, 09:15:57 pm »
Zelf niet gaan kijken maar vriend wel... Zijn analyse:

Drambaev beste man van't veld, daar gaan we plezier aan beleven
Tambedou (beschreven als donkere met dreads (niet Thiam) aangezien hij niet wist dat het om de tester ging, ga er dus vanuit dat he den dienen is) stond centraal achterin naast Thiam, speelde zeer goed, beste CV van de dag
Rommens doet wat ie moet doen, maar geen standout performance
Sylla staat er, maar moet zich nog meer betrekken in het spel
Ciranni zeer goed
Dylan Demuynck kleine vinnige speler, schijnt ook een goeie te zijn
Braem niet slecht maar ook niet speciaal
Vigen & Sissako goed
Biebuyck ook goede speler, zit potentie in, speelt wel altijd op safe
Hallaert daarentegen buiten zijn goal niet denderend

Leye veel frequentere interactie met zijn spelers ivglm Dury

Zijn top 3 spelers deze match:
1. Drambaev
2. Ciranni
3. Tambedou

Misschien ook nog handig dat ik erbij vermeld dat zijn voetbalkennis nu ook niet ontzettend hoog is  ;) :P
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2022, 09:31:00 pm door svennay »

Offline Jens Flamand

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #108 Gepost op: juni 22, 2022, 09:25:27 pm »

Tambedou (beschreven als donkere met dreads (niet Thiam) aangezien hij niet wist dat het om de tester ging, ga er dus vanuit dat he den dienen is) stond centraal achterin naast Thiam, speelde zeer goed, beste CV van de dag
Ciranni zeer goed
Vigen & Sissako goed

1. Drambaev
2. Ciranni
3. Tambedou

Misschien ook nog handig dat ik erbij vermeld dat zijn voetbalkennis nu ook niet ontzettend hoog is  ;) :P

Altijd leuk te lezen. Op hln stond wel te lezen dat Tambedou op het middenveld stond en zeer zwak was, op het einde nog bijna rood nam met een drieste tackle dus ik betwijfel de analyse dan omtrent hem 😁 ik ben al opgelucht dat onze linksachter de 2e match op rij bevestigd.
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2022, 09:35:57 pm door Jens Flamand »

Online Forza Essevee

• Leden
« Reactie #109 Gepost op: juni 22, 2022, 09:29:25 pm »
Ik was redelijk vroeg aanwezig en zag dat De Bock en Vossen een kaartje aan het leggen waren in de kantine. Weet niet wat er met hen scheelde maar vermoedelijk inderdaad wat kwaaltjes en uit voorzorg aan de kant gebleven.

Het Forrestierstadion blijft toch echt prachtig. Als Essevee-supporter hou ik er uiteraard goeie herinneringen aan over en ook de stadionspeaker was nostalgisch in zijn aankondiging van de wedstrijd. 'Welkom op de wedstrijd KRC Harelbeke - SV WAREGEM'. Heerlijk  ;D

Eerste opvallend feit was het actieve coachen van onze nieuwe T2. Niet enkel loze kreten en aanmoedigingen, maar effectief aanwijzingen en jongens op hun plichten wijzen. Lijkt me heel wat gif in te zitten. Kan ik alleen maar toejuichen!

In de eerste helft vielen mij vooral Drambaiev en Rommens op. De Oekraïner heeft heel wat snelheid, loopvermogen en staat verdedigend meer dan zijn mannetje. Hetgeen hij tegen Oudenaarde liet zien heeft hij vandaag dus bevestigd. De Bock zal zich moeten focussen op de positie van CV want als Drambaiev fit is zal Bockie nooit aan de bak komen volgens mij.

Daarnaast was Rommens ook prominent aanwezig. Vaak aanspeelbaar, zo goed als tweevoetig, verdeelt het spel goed. Ook de stilstaande fases waren goed getrapt. Lijkt me echt een aanwinst te gaan worden.

Sangaré had het wat moeilijk. Je ziet dat die jongen zeker kan voetballen en duidelijk over technische bagage bezit, maar hij mist nog wat ritme. Zal wel nog wat volume moeten kweken om echt aanspraak te maken voor de basiself, maar heeft daar nog een 5-tal weken de tijd voor.

Verder vond ik Ciranni ook goed spelen in de eerste helft. Heeft duidelijk zijn niveau opgekrikt in vergelijking met vorig seizoen. Als hij deze lijn kan doortrekken vermoed ik dat hij ook in de basis zal staan.

In de tweede helft traditiegetrouw heel wat wissels. Hierbij ook Sissako die voor mij gewoon altijd een basisspeler is indien hij fit kan blijven. De youngsters deden het aardig. Dylan Demuynck (2004 - rugnummer 42) was echt opvallend. Heel klein en tenger, maar echt snel en technisch zeer begaafd. Ben benieuwd naar zijn ontwikkeling bij Jong Essevee dit seizoen.

Niet alles was rozengeur en maneschijn natuurlijk. Derijck om te beginnen was echt dramatisch. Centraal achterin zitten we echt met een probleem indien De Bock , Sormö niet fit zijn en er niemand bijgehaald wordt. Daar moet ABSOLUUT nog iets bijkomen!

Onze spits Sylla stond 2x op de goeie plek maar was in balbezit echt te weinig. Hier hebben we, in principe, nog steeds Vossen en Gano dus daar zitten we goed. Braem viel ook nog in en in de minuten die hij kreeg toonde hij wel dat hij echt kan voetballen.  Ik ben benieuwd wat hij kan brengen tegen tegenstanders van een  hoger niveau!

Het klopt inderdaad dat de kern te krap is. We hebben echt nog een centrale verdediger, verdedigende middenvelder en flankaanvaller nodig. Een 10 zou ook niet verkeerd zijn, maar het is afwachten wat financieel mogelijk is en welke opportuniteiten (Musonda?) er zich voor doen.

Forza Essevee!
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2022, 09:35:43 pm door Forza Essevee »
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Online Fanatic!

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #110 Gepost op: juni 22, 2022, 09:30:45 pm »

Ciranni zeer goed
Vigen & Sissako goed

1. Drambaev
2. Ciranni
3. Tambedou

Altijd leuk te lezen. Op hln stond wel te lezen dat Tambedou op het middenveld stond en zeer zwak was, op het einde nog bijna rood nam met een drieste tackle dus ik betwijfel de analyse dan omtrent hem 😁 ik ben al opgelucht dat onze linksachter de 2e match op rij bevestigt.
Klopt wat er op hln staat over tambedou. Frank boya in het kwadraat  ;D
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2022, 09:34:46 pm door svennay »

Offline Porky

• Leden
« Reactie #111 Gepost op: juni 22, 2022, 09:34:48 pm »
Ik was redelijk vroeg aanwezig en zag dat De Bock en Vossen een kaartje aan het leggen waren in de kantine. Weet niet wat er met hen scheelde maar vermoedelijk inderdaad wat kwaaltjes en uit voorzorg aan de kant gebleven.

Het Forrestierstadion blijft toch echt prachtig. Als Essevee-supporter hou ik er uiteraard goeie herinneringen aan over en ook de stadionspeaker was nostalgisch in zijn aankondiging van de wedstrijd. 'Welkom op de wedstrijd KRC Harelbeke - SV WAREGEM'. Heerlijk  ;D

In de eerste helft vielen mij vooral Drambaiev en Rommens op. De Oekraïner heeft heel wat snelheid, loopvermogen en staat verdedigend meer dan zijn mannetje. Hetgeen hij tegen Oudenaarde liet zien heeft hij vandaag dus bevestigd. De Bock zal zich moeten focussen op de positie van CV want als Drambaiev fit is zal Bockie nooit aan de bak komen volgens mij.

Daarnaast was Rommens ook prominent aanwezig. Vaak aanspeelbaar, zo goed als tweevoetig, verdeelt het spel goed. Ook de stilstaande fases waren goed getrapt. Lijkt me echt een aanwinst te gaan worden.

Sangaré had het wat moeilijk. Je ziet dat die jongen zeker kan voetballen en duidelijk over technische bagage bezit, maar hij mist nog wat ritme. Zal wel nog wat volume moeten kweken om echt aanspraak te maken voor de basiself, maar heeft daar nog een 5-tal weken de tijd voor.

Verder vond ik Ciranni ook goed spelen in de eerste helft. Heeft duidelijk zijn niveau opgekrikt in vergelijking met vorig seizoen. Als hij deze lijn kan doortrekken vermoed ik dat hij ook in de basis zal staan.

In de tweede helft traditiegetrouw heel wat wissels. Hierbij ook Sissako die voor mij gewoon altijd een basisspeler is indien hij fit kan blijven. De youngsters deden het aardig. Dylan Demuynck (2004 - rugnummer 42) was echt opvallend. Heel klein en tenger, maar echt snel en technisch zeer begaafd. Ben benieuwd naar zijn ontwikkeling bij Jong Essevee dit seizoen.

Niet alles was rozengeur en maneschijn natuurlijk. Derijck om te beginnen was echt dramatisch. Centraal achterin zitten we echt met een probleem indien De Bock , Sormö niet fit zijn en er niemand bijgehaald wordt. Daar moet ABSOLUUT nog iets bijkomen!

Onze spits Sylla stond 2x op de goeie plek maar was in balbezit echt te weinig. Hier hebben we, in principe, nog steeds Vossen en Gano dus daar zitten we goed. Braem viel ook nog in en in de minuten die hij kreeg toonde hij wel dat hij echt kan voetballen.  Ik ben benieuwd wat hij kan brengen tegen tegenstanders van een  hoger niveau!

Het klopt inderdaad dat de kern te krap is. We hebben echt nog een centrale verdediger, verdedigende middenvelder en flankaanvaller nodig. Een 10 zou ook niet verkeerd zijn, maar het is afwachten wat financieel mogelijk is en welke opportuniteiten (Musonda?) er zich voor doen.

Forza Essevee!

Bedankt.
Gano, de bock, Vossen, sormo, lopez en fadera zijn er ook nog natuurlijk..

Offline Zias2001

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #112 Gepost op: juni 22, 2022, 09:43:18 pm »

Ciranni zeer goed
Vigen & Sissako goed

1. Drambaev
2. Ciranni
3. Tambedou

Altijd leuk te lezen. Op hln stond wel te lezen dat Tambedou op het middenveld stond en zeer zwak was, op het einde nog bijna rood nam met een drieste tackle dus ik betwijfel de analyse dan omtrent hem 😁 ik ben al opgelucht dat onze linksachter de 2e match op rij bevestigt.
Klopt wat er op hln staat over tambedou. Frank boya in het kwadraat  ;D

als Oleksandr Drambaiev zo blijft spelen tot januari gaat nie lang duren voor dat de aankoopoptie wordt gelicht

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #113 Gepost op: juni 22, 2022, 10:23:22 pm »
xx
drambaev Willen xx Cirrani
Sissako Rommens
sangare xx xx
Braem

das wa er nu staat volgens da ik 2x zag
MAAR
die jonge gasten, zitten er toch tss om in de gaten te houden…
als die kansen krijgen in lagere gaan ze imo meer leren dan beloftenmatchkes
en ja ze gaan lappen en schoppen krijgen, me ze gaan wel leren incasseren…
Demunck biebuyck Sylla (die ga van Leye zijn kans krijgen…)
zie ik bankzitters worden
en bockie ga echt overbodig worden…

Drambaiev… als die ni gekwetst raakt gaan we daar plezier aan hebben
mooi persoon, body, duelkracht en een positie waar veel ploegen naar op zoek zijn…
(goudhaantje)

Offline Naessens C

• Leden
  • We pakken ze. Één voor één.
« Reactie #114 Gepost op: juni 22, 2022, 10:26:37 pm »
Ik was er ook en kan me vinden in bovenstaande analyses. Enkel Tambedoe is boeken toe. Boya tot de 3e macht. Derijck was ook dramatisch.

Offline Neleuh1985

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #115 Gepost op: juni 23, 2022, 08:20:36 am »
Update rond de oefenwedstrijden.

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #116 Gepost op: juni 23, 2022, 01:48:59 pm »
Wat mij gisteren opviel in positieve zin, was dat de spelers fysiek toch wel al vrij goed stonden en heel veel liepen en gretig in duel gingen enz.
Ok, het was niet tegen de meest fysische tegenstander, maar toch.

Heb dit in het volledige vorige seizoen geen match gezien.

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #117 Gepost op: juni 23, 2022, 01:59:46 pm »
Wat mij gisteren opviel in positieve zin, was dat de spelers fysiek toch wel al vrij goed stonden en heel veel liepen en gretig in duel gingen enz.

Bwa, herinner mij nog na de openingswedstrijd tegen OHL vorig seizoen dat we ook vol lof waren over de inzet.

Offline Frennie

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #118 Gepost op: juni 23, 2022, 02:09:35 pm »

Derijck ging er toch een beetje te fel in vond ik.
Willen speelde als CV ook een goede,slimme helft.
LA zal Bockie niet meer spelen dit seizoen, tenzij Drambaiev out is.
Demuynck, Sissakko en Braem waren lichtpuntjes in 2e helft.

Sylla zijn meerwaarde van we ploeg weet ik nog niet, waren 2 binnentikkers, maar stond er dan wel.
Sangare liep wat verloren als 10, maar heeft wel iets.
Verder eerste helft met sterk middenveld, Hubert, Vigen en vrije rol voor Rommens.

Hopelijk komt Borja zaterdag in actie tegen Petegem, zullen dan waarschijnlijk het nieuwe vaste duo zien centraal achterin.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #119 Gepost op: juni 25, 2022, 06:30:26 am »
Zegt mss niet veel maar oostende verliestmet 5-3 in harelbeke

Ohja.. inkom was 5€.. bij ons 10€..
Gaat mij niet over het geld.. maar vreemd..