We zitten precies weet in en negatieve spiraal. Terecht ?
Ik denk t niet, maar er is momenteel geen geld om verdere versterkingen toe te voegen aan de kern… is dit een schande ? Nee. Is dit jammer ? Ja, want zo staan we na 5 matchen weer gans onder en is het vermoedelijk weer een gans jaar vechten tegen de degradatie…
Het ''probleem'' hier op het forum is dan nog eens dat er mensen denken dat je op transfermarkt kunt gaan kijken, de transferwaardes kunt bepalen en daardoor spelers hier gaat verwachten die gewoon totaal niet realistisch zijn.
Het wordt een moeilijk seizoen afhankelijk wat we eind augustus hebben. We zullen zien.
Ik verwacht geen grote namen, dat hoeft ook niet. Ik herhaal, er zijn tientallen spelers VRIJ, tussen de 20 en 28 jaar, met ervaring die bij ons niet minder gaan verdienen dan bij hun vorige club, die voor onze club een meerwaarde kunnen hebben, maar geen grote namen of gekende namen(Sissako,Delaplace,Berrier,Leye,Baudry, enz. waren dat ook niet). Iedereen kent ondertussen al onze pijnpunten, 10,targetspits,flankaanvallers. De club heeft imo zeker 2 goeie transfers gedaan, Rommens en Oleksandr Drambajev, de rest is nog afwachten, verkocht Ewoud en spelers die goed tot veel verdienden,Govea,Seck,Zarandia zijn weg, we zetten in op onze scoutwerking en die imo op voorhand al dom idee om 'samen' te werken met die grote clubs.
Er waren volgens de insiders hier enkele dossiers bijna rond, anderen zeiden dan weer dat er eerst spelers weg moeten vooraleer er nog inkomende zullen zijn, hoe kunnen die dossiers dan al bijna rond zijn wanneer die eigen spelers nog niet verkocht zijn?
En zelfs wanneer men Dompé,Gano,Srarfi niet kan verkopen(is toch echt niet normaal dat je die spelers niet kunt verkopen) dan nog zitten we MET DEZELFDE PIJNPUNTEN.
Er zijn 5 spelers echt weg van de loonlijst (Zarandia,De Neve,Govea,Seck,Ewoud) en dan zijn er nog met Doumbia,Boya,Kutesa en Cools 4 huurspelers weg(waar we ook toch een deel van het loon betaalden)=9 spelers en wij hebben er nu 5 gekocht(Rommens,Braem,Lopez,Miroshi,De Bock) waarvan 3 transfervrij, en we hebben Sangaré en Drambajev gehuurd, dat maakt 6! aanwinsten en heb je dus zeker nog 3 plaatsen over(zonder Dompé,Gano of Srarfi te verkopen) om hun loon te betalen. Als de club dat op dit moment niet kan, loon betalen van 3 spelers, ja dan is het boeken toe voor dit seizoen. Dit geloof ik dus NIET!
Ofwel zijn die dossiers waar ze mee bezig zijn TE HOOG gegrepen, zijn het spelers die geld kosten en niet vrij zijn( dit hoeft totaal niet!) en kunnen die spelers naar grotere clubs gaan en wachten ze af.
Nog 22 dagen tegen Seraing, deze week best inkomende transfers dus!