Bon, hier mijn bedenkingen bij deze match.
Ten eerste, waar waren Gano? Vigen? Sormo? De Buyser?
Ten tweede in feite verliezen we van een degradatiekandidaat uit Ligue 2 na een min of meer juiste aantal gespeelde minuten. Ik weet het, het was op vraag van Valenciennes, maar ik zou dan toch in die eerste 80 minuten wat meer vervangingen hebben gedaan, een Braem eens inbrengen bv.
Dan de match zelf, wij moesten na die 80 minuten hebben gewonnen, Valenciennes had 1 kans, wij een stuk of 4, 5 zeker? Hallaert moest altijd minsten 1 keer scoren, zijn tweede was goed gekopt, voor hetzelfde geld viel hij wel in de goal.
Drambaev is een toptransfer, moesten de rest van de transfers hetzelfde niveau hebben we deden mee voor de eerste 6. Lopez en Rommens zijn volgens mij ook goeie transfers. Maar wie is er verantwoordelijk voor het aantrekken van die Sangaré, van die Tambedou? Die halen niet het niveau voor 1A, dat zie je zo. Ik ga daar verder niet veel woorden aan vuil maken, maar dat zijn spelers die we nooit mochten aantrekken. Mirochi, daar ga ik nog mee wachten, vond hem absoluut niet denderend, verre van zelfs, maar ik wacht nog een beetje af.
Drambaev,Dompé,Sissako,Rommens,Lopez waren goed, Cirianni was een complete RAMP, aanvallend veel te weinig,gevaarlijke te korte ballen, echt die gast is een ramp. Vossen ook veel te weinig gezien, buiten die omhaal VEEL TE WEINIG op zijn plaats.
De derde 40 minuten was een maat voor niks, tegen de reserven van Valenciennes, tja dat we daar tegen scoren, ok, Demunck was vinnig, ja. en Braem scoorde 1 keer maar moest 2 keer hebben gescoord.
Dompé nog weg en dan hebben we niks van creativiteit, is ook gek dat een speler op vertrekken die zoveel geld kan opbrengen zo lang op het veld stond of uberhaupt werd opgesteld, zou hij dan toch blijven?
De geruchten die ik hoorde; Vossen zou interesse hebben van Westerlo, er zouden 3 nieuwe aanwinsten zo goed als tekenen, de club blijft rustig want 'in feite moeten we maar klaar zijn tegen september', die laatste zin is PURE HORROR en ik hoop dat dit totaal niet waar is.
Conclusie: met deze ploeg, zelfs met Dompé erbij, zitten we zeker bij de laatste 3! Cordier kan het niet!